Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Szisza, fajki wodne; intencje do przemodlenia

Spisała Małgorzata Krata

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.

1.Naszego i cudzego używania/nie i promowania/nie każdego rodzaju znaczenia, wielkości, koloru i kształtu fajek wodnych m.in. sziszy, zarówno arabskich jak i indyjskich i każdych innych w celu palenia w nich m.in. opium, haszyszu, tytoniu, melasy i rozmaitych innych substancji, narkotyków, ziół i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
2.Naszego i cudzego w celu utworzenia rozmaitych fajek wodnych m.in. sziszy i ich odpowiedników używania i stosowania m.in. orzechów kokosowych, drewna, słoików, naczyń, butelek i rozmaitych innych naczyń jakie stanowią dzban fajki wodnej do którego nalewa się rozmaite płyny, ciecze m.in. wodę, alkohol, wodę z lodem, mleko, miód i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
3.Naszego i cudzego wciągania/nie do ust, płuc i nie tylko dymu z domieszką pary wodnej z rozmaitych wodnych fajek a w tym z sziszy, fajek zarówno arabskich jak i indyjskich i wszelkich innych służących do palenia w nich m.in opium, haszyszu, tytoniu, melasy i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
4.Naszego i cudzego używania i stosowania każdego rodzaju, znaczenia fajek wodnych m.in. sziszy zarówno arabskich jak i indyjskich i wszelkich innych m.in. zaopatrzonych w system metalowej/nie rury nakładanej na dzban z umieszczonymi tam rozmaitymi substancjami jak susz owocowy, melasa, kwiaty, miód czy inne rośliny, produkty, składniki wzbogacające/nie walory smakowe i zapachowe narkotyków, tytoniu, wszelkiego wdychanego dymu oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
5.Naszego i cudzego za pomocą rozmaitych m.in. wężyków, rurek, ustników i nie tylko wciągania/nie dymów pochodzących i wytworzonych we wszelkich fajkach wodnych a w tym sziszy i innych fajkach wodnych zarówno arabskich jak i indyjskich i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
6.Naszego i cudzego palenia/nie wodnych fajek a w tym sziszy m.in z przyjaciółmi z innymi ludzmi, duszami, istotami w taki sposób, że z jednej/nie fajki korzystają wszyscy/nie dzieląc się i podając sobie wężyk z ustnikiem z ust do ust i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
7.Naszego i cudzego odurzania się/nie m.in. gęstym, słodkim, ostrym, drzewnym, przyjemnym, ziołowym i każdym innym dymem jego smakiem i zapachem z każdego rodzajui fajek wodnych m.in. sziszy, fajek wodnych arabskich jak i indyjskich i wszelkich innych a w tym będąc/nie od nich uzależnionymi/nie oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
8.Naszego i cudzego palenia/nie m.in. na co dzień i odpowiednio od święta, samemu i w towarzystwie, wespół z innymi ludzmi, duszami, istotami każdego rodzaju fajek wodnych m.in. sziszy, fajek wodnych arabskich jak i indyjskich i wszelkich innych oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
9.Naszego i cudzego wokół palenia i stosowania rozmaitych fajek wodnych m.in. tworzenia/nie i promowania/nie wszelkich m.in. ideologii, ceremoniałów, technik, atmosfery mistycyzmu, rozmaitych otoczek po to aby nie uznać takich praktyk za zwykłe ćpanie, odurzanie się i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
10.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby uatrakcyjniania sobie i innym zwykłego/nie stosowania i zażywania narkotyków, używek, substancji odurzających za pomocą i z użyciem rozmaitych gadżetów, wynalazków a w tym takich jakie są okazałe, kolorowe, zdobione duże jak i małe jak m.in. bogato/nie zdobione fajki wodne, z ornamentami i bez i jakie tworzą również atmosferę bogactwa, zamożności i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków


Opublikowano: 06/01/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz