Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Piwo; intencje do przemodlenia

Spisała Małgorzata Krata

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]

1. Naszego i cudzego m.in. wytwarzania, picia i promowania każdego rodzaju, znaczenia, jakości m.in. piwa a w tym prostego, prymitywnego powstałego z wody i chleba i odpowiednio wyszukanego, smakowego, słodzonego, aromatyzowanego, przyprawianego oraz wszelkich innych produktów fermentacji alkoholowej oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
2. Naszego i cudzego m.in. picia, wytwarzania i promowania każdego rodzaju, znaczenia, jakości piwa będącego/nie napojem mętnym, pożywnym, gęstym, niezbyt dobrym i odpowiednio klarownym, smacznym powstałym na skutek fermentacji alkoholowej zbóż dziko rosnących i odpowiednio zbóż uprawnych jak również chmielu a w tym piwa powstałego z wykorzystaniem drożdży i bez nich oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
3. Naszego i cudzego m.in. picia, wytwarzania i promowania każdego rodzaju, znaczenia, jakości piwa zarówno ciemnego, jak i jasnego, czerwonego i innych kolorów m.in. z jęczmienia, pszenicy, orkiszu, chmielu, z daktylami, owocami, ziołami, przyprawami, miodami o małej zawartości alkoholu i odpowiednio o dużej jego zawartości a w tym piwa równie mocnego jak wino i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
4. Naszego i cudzego traktowania piwa jako podstawowego obok m.in. chleba produktu spożywczego m.in. jak w Egipcie gdzie zmarłemu wkładano piwo jako dar do grobu oraz wierzenia/nie i promowania/nie tego, że piwo jest/nie niezbędnym minimum do egzystencji człowieka, Duszy, istoty i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
5. Naszego i cudzego m.in. wierzenia/nie, promowania/nie tego, że piwo jest/nie darem bóstw, bogiń, Boga dla ludzkości, Dusz, istot a także naszego do takich bóstw modlenia się/nie, dziękowania/nie im i składania im rozmaitych darów i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
6. Naszego i cudzego m.in. tworzenia/nie, wspierania/nie, likwidowania/nie, dorabiania się/nie na produkcji piwa, warzelniach, browarach, wytwarzaniu piwa w domu, prywatnie na mała skalę i odpowiednio na wielka skalę jak i jako każdego rodzaju, znaczenia zakład produkcyjny i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
7. Naszego i cudzego hodowania, poszukiwania, nabywania i zbywania rozmaitych produktów i półproduktów służących do produkcji każdego rodzaju, znaczenia, mocy i koloru m.in. piwa i jego odpowiedników a w tym wszelkich zbóż, kukurydzy, jęczmienia, pszenicy, prosa, przy udziale drożdży m.in. piwowarskich i nie tylko, a także innych enzymów, chmielu i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
8. Naszego i cudzego m.in. wytwarzania/nie, picia/nie, promowania/nie i nie tylko każdego rodzaju, jakości, mocy, koloru m.in. piwa jako najstarszego/nie i najczęściej spożywanego napoju alkoholowego będącego napojem otrzymanym w wyniku m.in. enzymatycznej hydrolizy skrobi i białek zawartych w m.in. rozmaitych ziarnach i poddany fermentacji alkoholowej a w tym piwa zawierającego/nie m.in. alkohol i dwutlenek węgla otrzymany w wyniku fermentacji alkoholowej słodu z dodatkiem wody i chmielu i przy użyciu rozmaitych szczepów drożdży i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
9. Naszego i cudzego w celu produkcji napojów alkoholowych m.in. piwa, napoju chicha, masato ( chicha-wyrabiana z kukurydzy przez Indian, masato-wyrabiane z manioku) i nie tylko wykorzystywania własnej i cudzej śliny a w tym przeżuwając w ustach i następnie wypluwając do jakiegoś naczynia rozmaite m.in. zboża, nasiona, rośliny m.in. po to, aby skrobie zawarte w tych roślinach uległy rozkładowi, hydrolizie pod wpływem enzymów trawiennych zawartych w ślinie oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
10. Naszego i cudzego m.in. warzenia/nie, produkowania/nie, wytwarzania/nie każdego rodzaju, znaczenia, mocy i koloru m.in. piwa i innych produktów fermentacji alkoholowej we własnych domach a także w rozmaitych m.in. klasztorach, opactwach jako wszelkich płci m.in. mnisi, zakonnicy i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
11. Naszego i cudzego m.in. tworzenia/nie, udoskonalania/nie, opracowywania/nie rozmaitych receptur na każdego rodzaju, rangi, mocy, koloru napoje alkoholowe a w tym piwo, wino, bimber, wódki i wszelkie inne produkty fermentacji alkoholowej i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków

 


Opublikowano: 23/05/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz