Bycie strasznymi – intencje do przemodlenia
Spisała Małgorzata Krata
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.
1. Naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, na rozmaite sposoby, we wszelkich płciach m.in. prawdziwie/nie, na pozór/nie, realnie/nie, dla zabawy/nie, na poważnie/nie i nie tylko m.in. bycia/nie m.in. strasznymi, koszmarnymi, okropnymi, przerażającymi, potwornymi i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
2. Naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, na rozmaite sposoby, we wszelkich płciach m.in. działania w taki sposób, zachowywania się, przejawiania się, wyglądania tak, że dla innych jesteśmy m.in. tymi m.in strasznymi a nawet straszliwymi, koszmarnymi, okropnymi, przerażającymi, potwornymi i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
3. Naszego a przez nas cudzego m.in. trenowania się, doskonalenia się, przyuczania się jak być min tymi m.in strasznymi a nawet straszliwymi, koszmarnymi, przerażającymi, potwornymi i nie tylko dla nas samych i dla innych bliźnich, dla wszelkich ludzi, Dusz, istot, bytów, tworów, zwierząt, roślin, kosmitów i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
4. Naszego a przez nas cudzego na rozmaite sposoby, we wszelkich płciach, z wszelkich przyczyn m.in. doświadczania/nie m.in. strasznych, przerażających, okropnych, koszmarnych, potwornych m.in. wszelkich płci ludzi, Dusz, istot, bytów, tworów, zwierząt, roślin, kosmitów, bóstw, Goauldów i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
5. Naszej a przez nas cudzej chęci, zachłanności, potrzeby bycia/nie i przejawiania się/nie jak i jako ci m.in. straszni, straszliwi, przerażający, okropni, koszmarni, potworni i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
6. Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia/nie jeszcze bardziej i odpowiednio mniej m.in. strasznymi, przerażającymi, koszmarnymi, potwornymi istotami od tych znanych nam innych strasznych i okropnych istot
7. Naszego a przez nas cudzego na rozmaite sposoby, z wszelkich przyczyn, we wszelkich płciach m.in. wspierania/nie, uwznioślania/nie, promowania/nie, lansowania/nie, budowania/nie, niszczenia/nie, zwalczania/nie, maskowania/nie, ukrywania/nie, wykorzystywania/nie i nie tylko naszej i cudzej m.in. straszności, okropności, potworności, koszmarności, przeraźliwości i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
8. Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie m.in. rodziny, żon, mężów, dzieci, rodziców, krewniaków i nie tylko jacy są/nie, byli/nie dla nas i dla innych m.in. straszni, straszliwi, przerażający, okropni, koszmarni, potworni i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
9. Naszego a przez nas cudzego m.in. siania/nie, rozprzestrzeniania/nie, mnożenia/nie i nie tylko naszej i cudzej m.in. straszności, okropności, przeraźliwości, potworności i nie tylko
10. Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie m.in. znamion, atrybutów, gadżetów, broni, planów, zamiarów, projektów, misji, inicjacji, umów, zobowiązań, wzorców, obciążeń, kodowań i nie tylko w zakresie naszej i cudzej straszności i świadczących o naszej i cudzej m.in. straszności, okropności, byciu przerażającymi, potwornymi, koszmarnymi i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
11. Naszego a przez nas cudzego m.in. wierzenia/nie, przekonania/nie, że aby osiągnąć zamierzony cel, zrealizować zamierzony plan a nawet plan Boga to potrzeba przejawiać się jak i jako ci m.in. straszni, straszliwi, przerażający, okropni, koszmarni, potworni i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
12. Naszego a przez nas cudzego m.in. wierzenia/nie, promowania/nie, przekonania/nie, podejrzewania/nie, że sam Bóg jest/nie m.in. straszny, okropny, przerażający i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Opublikowano: 24/01/2017
Autor: s_majda
Komentarze