Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Dusza w różnych religiach i kulturach-intencje do przemodlenia

 Małgorzata Krata zestawiła z dostępnej literatury i wiedzy wielu kultur, rozmaite poglądy na temat Duszy. Poglądy spisane są z religii m.in. Egiptu, Chin, z Huny i nie tylko. Część z tej wiedzy jest oparta na nieprzytomnych wizjach tych wizjonerów, którzy je promowali. Znaczna część ma się nijak do tego co widać w astralu. Ale są i takie poglądy, które można potwierdzić po własnych modlitwach i po uzyskanych na nie boskich odpowiedziach.

1.Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu jakoby ludzie, zwierzęta, rośliny mają i odpowiednio nie mają duszy, odpowiednio podświadomości, niższego ja, średniego ja, wyższego Ja, nadświadomości, jaźni, ego a także tego, że one są -ona jest materialna, niematerialna, śmiertelna, nieśmiertelna, wieczna i odpowiednio tymczasowa, że można/nie ją/je widzieć, zobaczyć, rozmawiać i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

2. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, religiami, wierzeniami monoteistycznymi/nie jakoby dusza była tylko/nie pierwiastkiem ożywiającym ciało danemu człowiekowi jako dodatek do ciała przez Stwórcę, po to aby to człowiek się doskonalił, doświadczał i nie tylko trwającym/nie po śmierci i nie tylko oraz naszego doświadczania/nie tego skutków

3. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z wierzeniami, tradycjami, religiami monoteistycznymi/nie jakoby nie istniała specyficzna dusza ludzka, odpowiednio zwierzęca, roślinna i nie tylko a także tego, że bez ciała dusza jest nieświadoma, nieinteligentna, nie potrafiąca m.in. myśleć, rozumieć i pojmować cokolwiek oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

4. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z wierzeniami, tradycjami, religiami monoteistycznymi/nie jakoby nie istniała jedna dusza zamieszkująca jedno dane ciało ludzkie a cały rodzaj ludzki posiadał wspólną jedną, np zbiorczą, lub nadrzędną duszę oraz naszego doświadczania/nie tego skutków

5. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu zgodnie/nie z wierzeniami, tradycją, religią min Słowian i nie tylko ich jakoby dusza przed narodzinami człowieka odpowiednio zwierzęcia, rośliny w ogóle nie istniała i pojawiała się dopiero podczas, przed, po narodzinach a w tym przylatuje do łona matki pod postacią rozmaitych m.in. ptaków, zwierząt i różnych innych formach a także że pojawia się w każdy inny sposób i odpowiednio naszego wierzenia/nie, promowania/nie twierdzenia, że dusze zostały stworzone przez Boga w jednym/nie akcie twórczym i na skutek reinkarnacji odbywa się/nie wędrówka dusz

6. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. animalistycznymi i nie tylko jakoby każdy/nie m.in. człowiek, zwierzę, minerał, żywioł, roślina posiada duszę i odpowiednio ducha lub ducha zmarłych przodków jakie potrafią/nie m.in. wędrować, ulatywać z ciała na skutek rozmaitych okoliczności a w tym podczas m.in. choroby, transu, nieprzytomności, we śnie i nie tylko oraz tego że dusza wygląda niczym miniaturowy człowieczek i nie tylko oraz naszego doświadczania/nie tego skutków

7. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. afrykańskimi i nie tylko jakoby dusza, odpowiednio człowiek składają się z wielu elementów z których część ginie wraz ze śmiercią a inne trwają nadal, bądź przenoszą się do innej rzeczywistości a w tym takie elementy jak m.in. dusza przeznaczenia, duch przodka, eteryczny odpowiednik ciała, indywidualny duch i nie tylko oraz naszego doświadczania/nie tego skutków

8. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. starożytnego Egiptu i nie tylko jakoby człowiek składał się z takich elementów jak ciało, ”Ba” ( ba- w podobnym rozumieniu dusza) oraz „Ka” będącego niematerialnym odbiciem ciała człowieka i odpowiednio z Ach oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

9. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. starożytnego Egiptu i nie tylko jakoby człowiek posiadał kilka dusz, a w tym „Ba”, która może nadal żyć w państwie umarłych o ile zostanie zachowane ciało m.in. poprzez mumifikację oraz pod warunkiem, że człowiek nie prowadził grzesznego życia co dałoby Ozyrysowi prawo do jej unicestwienia a także naszego wierzenia/nie, przekonania, że „Ba” ma postać ptaka z ludzka głową i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie, tego skutków

10. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. starożytnego Egiptu i nie tylko jakoby jedną z dusz człowieka jest Ka, które jest niematerialnym odbiciem, sobowtórem , odwzorowaniem człowieka, jego ciała, wyglądu i jednocześnie jego duchem opiekuńczym, który nawet po śmierci nie opuszcza ciała a także jakoby Ka był przewodnikiem zmarłego w zaświatach, zaopatrującym zmarłego w żywność i posiadającym postać brodatego człowieka z koroną na głowie i prowadzącego zmarłego przed oblicze Boga, bóstw, boga Ra i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

 11. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. starożytnego Egiptu i nie tylko jakoby dusza Ba w pierwszej fazie po śmierci człowieka umiera, a następnie dzięki energii Ka zostaje ożywione i w wyniku tego powstaje przeistacza się w duszę Ach, które jest idealnym bytem duchowym a w tym jaśniejącym, świecącym, aktywnym, pożytecznym i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

12. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. słowiańskimi i nie tylko jakoby dusza, duch tożsama jest z tchnieniem, oddechem a człowiek posiada kilka elementów duchowych, duszy, ducha, których pośmiertne losy są różne i które w ciele człowieka zamieszkują w różnych miejscach a w tym m.in. dusza jaźni, myśli zamieszkująca w głowie oraz dusza życia, oddechu która zamieszkuje w sercu, brzuchu oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

13. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. słowiańskimi i nie tylko jakoby jednym z elementów duszy, ducha jest iskra boża, który to element stanowi reinkarnowany element życia, jaki po śmierci przechodząc przez Drzewo Przodków, czy też Wyraj, Raj powraca na ziemie aby się odrodzić, oraz tego ze drugi element duszy, ducha jako cień odsyłany jest jak najszybciej do Nawi, zaświatów, by zjednoczyć się z duszami, duchami przodków oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

14. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. słowiańskimi i nie tylko jakoby istniała dusza widmo, dusza żywota, będąca obrazem, kopią człowieka za życia i stanowi ona marę, cień, zmorę jaka u człowieka rozmieszczona jest w całym ciele i jaka po śmierci odlatuje wraz z wiatrem w zaświaty i jaka może raz w roku, czy częściej stamtąd powracać a w tym aby być ugoszczoną, karmiona przez rozmaitych ludzi, istoty, członków rodziny i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

15. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. hinduistycznymi i nie tylko jakoby istniał Atman, dusza rozumiana jako indywidualna jaźń, jaką mają wszystkie żywe istoty a w tym zwierzęta i jaka odradza się, reinkarnuje w kolejnych ciałach podlegając prawu karmy oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

16. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, nauczaniem m.in. buddyjskim i nie tylko idei anatmana a więc braku, nie istnienia duszy, a także jakoby wszystko co przechodzi prawem karmy to energie, natura umysłu, nawykowe siły i tendencje kierowane prawem przyczynowo -skutkowym i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

17. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, naukami m.in. buddyjskimi i nie tylko jakoby a w tym zgodnie/nie z naukami Buddy, że duszy nie ma, a jedyne co istnieje to  „samo-świadomy i samo-rozświetlający się Umysł wolny od dualizmu doświadczenia i doświadczającego”, a ściślej mówiąc natura umysłu, zarazem natura rzeczywistości, oraz naszego wierzenia/nie, promowania/nie że ego wraz ze śmiercią całkowicie zanika a dalej reinkarnuje się tylko najbardziej subtelna wolna od splamień, dualizmu i koncepcji natura umysłu, umożliwiając w Bardo, jak i w kolejnym odrodzeniu dalszy rozwój (lub zanik) nawykowych sił oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

18. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, naukami m.in. buddyjskimi i nie tylko a także porównywania/nie nawykowych skłonności i splamienia do fal oceanu, a natury umysłu do wody oceanu gdzie pojedyncze fale na oceanie Umysłu pojawiają się i znikają, niekiedy uchodząc w głębiny, a niekiedy można je wyodrębnić poprzez m.in. śmierć, bardo i kolejne odrodzenie, ale przez cały czas pozostają częścią wód oceanu oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

19. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. chińskimi i nie tylko jakoby człowiek miał dwie dusze, duszę ziemską, materialną, cielesną „Po”, oraz duszę niebiańską, rozumną „Hun”, które po śmierci rozdzielają się i ich losy są inne oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

20. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. chińskimi i nie tylko jakoby dusza ziemska, materialna, cielesna „Po” związana była z ziemią i należy ją po śmierci pochować wraz ze zmarłym, aby mogła udać się do podziemnych Żółtych Źródeł, oraz iż należy ja regularnie częstować, składać ofiary a w tym na grobach i nie tylko oraz naszego wierzenia/nie, promowania/nie że dusza „Po” może w rozmaitych okolicznościach przekształcić się w demona, złego ducha-goi a w tym poprzez nieprawidłowy pochówek, brak ofiary czy też szczególne skrzywdzenie jej właściciela za życia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

21. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. chińskimi i nie tylko jakoby dusza niebiańska, eteryczna „Hun”, związana z niebem do śmierci udawała się do nieba a w tym poprzez otwór zostawiany w trumnie oraz tego, że „Hun” posiadają jedynie szlachetnie urodzeni a także ojcowie, dziadkowie i nie tylko oraz naszego oddawania Hun czci, poprzez rozmaite kulty, tabliczki imienne na ołtarzach przodków i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

22. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. monoteistycznymi/nie, zaratusztrianizmu i nie tylko jakoby dusza po śmierci człowieka wędrowała przez m.in. Most Dzielący od piekła, czyśćca, nieba, na którym to moście stojący tam m.in. Mirta na szalach sprawiedliwości waży dobre i złe uczynki, ocenia i decyduje o dalszych losach duszy oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

23. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. monoteistycznymi, chrześcijańskimi, zaratusztrianizmu i nie tylko jakoby dusza mająca więcej dobrych uczynków trafiała do nieba, raju by tam oczekiwać w spokoju sądu ostatecznego, kiedy to z powrotem uzyska cielesność i wróci na ziemię aby żyć na niej powiększając „grono sprawiedliwych” oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

24. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. monoteistycznymi/nie, chrześcijańskimi, zaratusztrianizmu i nie tylko jakoby dusza mająca więcej złych uczynków zostaje strącona do piekieł, skąd już nigdy nie powróci, lecz cierpi wieczne męki a także naszego promowania/nie, wierzenia/nie że jeśli uczynki dobre i złe duszy równoważą się wówczas dusza taka trafia do rozmaitych krain umarłych, cieni i przebywa tam nie mogąc czuć ani radości ani smutku oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

25. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. chrześcijańskimi, monoteistycznymi, gnostycyzmem i nie tylko jakoby człowiek składał się z dwóch pierwiastków a w tym złego i dobrego, gdzie złym, ciemnym pierwiastkiem jest ciało, fizyczność, natomiast pierwiastkiem jasnym, świetlistym, dobrym jest dusza oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

26. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. chrześcijańskimi, islamem i nie tylko jakoby nieśmiertelna dusza po sądzie ostatecznym miała połączyć się z ciałem, zmartwychwstać by trafić do piekła bądź do nieba oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

27. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. judaizmu, zgodnie/nie z nauczaniami Biblii i nie tylko jakoby człowiek był niepodzielnym organizmem psychofizycznym i w akcie stwórczym staje się, jest duszą lecz nie posiada duszy jako odrębnej jednostki własnego istnienia oraz jakoby dusza poza ciałem nie istniała i nie istniała też przed narodzinami, czy też po śmierci, a była jedynie dodatkiem do ciała aby ono egzystowało i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

28. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. judaizmu i nie tylko jakoby Bóg w ciała tchnął oddech, życie, tchnienie życia, oddech życia by te ciała ludzi, zwierząt stały się zatem żywą dusza, Nefesz oraz naszego wierzenia/nie, promowania/nie że Bóg ulepił z gliny, ziemi czy innych materiałów człowieka a następnie w jego nozdrza tchnął życie, ducha, oddech dzięki któremu człowiek stał się żywą istotą oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

29. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. judaizmu i nie tylko jakoby Nefesz, dusza, duch nie są podmiotem aktywności duchowych, życiem, że nie mają znaczenie witalnego, nieśmiertelnego, które mogłyby po oddzieleniu od ciała żyć samodzielnie, czy tez trwać bez ciała oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

30. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. judaizmu i nie tylko jakoby dusza, duch czy jej odpowiedniki jeżeli grzeszą, to zostaną unicestwione, zabite, zgładzone, umrą a w tym na skutek potępienia i odpowiednio naszego wierzenia/nie, promowania/nie ze dusz nie ma, nie istnieją oraz naszego doświadczania/nie tego skutków

31. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. judaizmu i nie tylko jakoby dusze składały się z rozmaitych części składowych lub same stanowią takie części składowe i są m.in. Nefesz –duszami ludzkimi, wegetatywnymi, zwierzęcymi oraz Ruah –duszami emocji, uczuć, woli a także Neszama –duszami stanowiącymi inteligencję, talent i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

32. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. gnostycyzmu, judaizmu i nie tylko jakoby ludzie, zwierzęta posiadają duszę znajdującą się w krwi i dodatkowo esencje duchową zwaną pneumą oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

33. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. chrześcijańskimi i nie tylko jakoby dusza sama po śmierci ciała nie może się doskonalić, ale można takim duszom pomagać poprzez m.in. modlitwę wstawienniczą, ofiarowywanie za nie rozmaitych m.in. odpustów, sakramentów, inicjacji, datków, poprzez rozmaite bałwochwalcze/nie kulty, za pośrednictwem wszelkich bóstw, bogiń, kapłanów, świętych, opiekunów, posredników i nie tylko, którzy wówczas takiej duszy pomagają oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

34. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. chrześcijańskimi i nie tylko jakoby że jeśli mieszka w nas, w naszym sercu m.in. Jezus, NMP, bóstwa, Duch Święty, miłość do nich, jeśli oddajemy należytą cześć bóstwom, boginiom to nasza dusza, duch nie umrą, będą nieśmiertelne, szczęśliwe, to oni się zaopiekują naszą duszą, zadbają o nią i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie, tego skutków

35. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z tradycjami, wierzeniami, religiami m.in. judaizmu, gnostycyzmu, zgodnie/nie z nauczaniem m.in. św Pawła i nie tylko jakoby człowiek był jednością psychofizyczną pozostając w jedności z psycha, duszą i pneumą, duchem i odpowiednio, że to są wszystko odrębne aspekty, części istnienia i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

36. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z rozmaitymi przekazami, treściami m.in. z filmów, książek, opowieści, legend i nie tylko jakoby dusza dodaje wagę do ciała i odpowiednio nie dodaje żadnej wagi a także, że waży 21 gramów i nie tylko oraz naszego i cudzego prowadzenia/nie, rozmaitych m.in. eksperymentów, doświadczeń, badań naukowych/nie aby udowodnić/nie, przekonać się o istnieniu duszy, ducha i nie tylko doświadczania/nie tego skutków

37. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z nauczaniem m.in. Jezusa i nie tylko jakoby ciało i dusza współpracowały, egzystowały razem jak małżeństwo, niczym mąż i żona, gdzie mąż ma podporządkować żonę i odpowiednio żona męża, gdzie jeden jest wyższy, ważniejszy, drugi niższy, mniej ważny, gdzie jedno drugiemu służy, jest w niewoli, inne włada, panuje a nawet walczy i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

38. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy i odpowiednio fałszu a w tym zgodnie/nie z rozmaitymi m.in. przesądami, klechdami, opowieściami i nie tylko jakoby na skutek różnych działań, okoliczności to nasza i odpowiednio cudza dusza może się m.in. zgubić, odfrunąć, opuścić nas, zostać sprzedana, oddana, podmieniona, zostać uwięziona gdzieś w astralu, w jakichś innych światach i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie, tego skutków

39. Naszego nazywania/nie, promowania/nie, zastępowania/nie terminu dusza czy też Bóg mianem m.in. podświadomości, nieświadomości, nadświadomości, niższego ja, średniego ja, wyższego ja, niższej jaźni, średniej jaźni, wyższej jaźni, absolutu, źródła a w tym zgodnie/nie z naszym i cudzym m.in. pomieszaniem, zasadami m.in. Huny i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

40. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie, podważania/nie, zaprzeczania/nie prawdy o odpowiednio fałszu jakoby wszystkie/nie nasze i odpowiednio cudze m.in. uczynki, myśli, działania, pragnienia, emocje, decyzje i nie tylko zarówno te dobre jak i złe miały/nie wpływ na naszą i odpowiednio cudze dusze i były/nie, są/nie w postaci m.in. energetycznej/nie i każdej innej m.in. zapisane/nie, wkodowane/nie, odzwierciedlone/nie w duszy naszej i cudzej jako m.in. kodowania, obciążenia, wzorce, energie i nie tylko które to należy/nie m.in. oczyszczać/nie, uzdrawiać/nie, oddawać/nie Bogu w postaci m.in. intencji i nie tylko a w tym po to aby i nam i innym LIDBTZK żyło się lepiej/gorzej, abyśmy byli/nie szczęśliwi, spełnieni, bezpieczni, zbawieni, oświeceni i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego skutków

 

 


Opublikowano: 23/05/2016
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz