Spisała Agata Pająk
1. Naszego/cudzego wierzenia(nie), bycia(nie) przekonanymi o istnieniu(nie) rozmaitych dżinów, demonów i duchów powstałych(nie) z czystego(nie) ognia bez dymu, lub z czystego(nie) płomienia oraz obłoku pary, które posiadają(nie) ponadnaturalną potęgę i są(nie) niewidzialne(nie), mogą(nie) jednak przyjmować(nie) dowolną postać, m.in. człowieka, zwierzęcia, potwora i nie tylko, a także n/c wierzenia(nie), że utożsamiają(nie) one wrogie(nie) człowiekowi siły natury i są(nie) mieszkańcami pustyni i nie tylko, a także, że są(nie) to przybysze z planów wewnętrznych, powiązani(nie) z żywiołami, i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
2. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni, a także, jako wyznawcy islamu i nie tylko, wierzenia(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), promowania(nie), że dżiny stanowią(nie) trzecią kategorię istot rozumnych, stworzonych(nie) przez Boga, obok aniołów i ludzi, a także, wierzenia(nie), że dżiny dzielą(nie) się na dobre, które służą(nie) Bogu i pomagają(nie) ludziom, a w szczególności prorokom, oraz na złe, ifrity, sile, ghule, które szkodzą(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
3. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie) tej wiary, przekonań, że szatan (Szejtan) także jest(nie) dżinem oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
4. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko, wierzenia(nie), że dżiny, podobnie(nie) jak ludzie i nie tylko, dzielą(nie) się na plemiona i rody oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
5. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko, bycia(nie) przekonanymi, wierzenia(nie), że za pomocą rozmaitych zaklęć człowiek może(nie) sobie w pewnych wypadkach dżina podporządkować(nie), zniewolić(nie), a w tym m.in. zmusić(nie) do spełnienia(nie) m.in. trzech życzeń, uwięzić(nie) w butelce, w lampie i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
6. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko, niewolenia(nie) rozmaitych dżinów, zamykania(nie), więzienia(nie), zniewalania(nie) ich, zmuszania(nie) ich do wykonywania(nie), spełniania(nie) naszych/cudzych życzeń, posiadania(nie) ich m.in. zamkniętych(nie) w rozmaitych lampach, butelkach i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
7. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko, wierzenia(nie), że dżiny pełnią(nie) funkcje strażników, są(nie) strażnikami skarbów, mieszkańcami, strażnikami rozmaitych ruin, miejsc ponurych, opuszczonych(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
8. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko, bycia(nie) przekonanymi, wierzenia, że każdy(nie) poeta ma(nie) swojego dżina, od którego zależy(nie) wielkość jego talentu oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
9. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko, wierzenia(nie), bycia(nie) przekonanymi, że każdy(nie) człowiek ma(nie) swojego dżina, zwanego po arabsku karin, który namawia(nie) go do grzechu oraz, że jedynie(nie) karin Mahometa jest(nie) /był(nie) dobrą(nie) istotą oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
10. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), że ochronę przed złymi(nie) demonami daje(nie) żelazo lub pierścienie ze złota lub stali i nie tylko, a także amulety z wilczych kłów oraz wersetów Koranu, wypisanych(nie) zielonym lub czerwonym atramentem oraz naszego/cudzego posiadania(nie), używania(nie), stosowania(nie), wytwarzania(nie), promowania(nie) takich amuletów, takiej formy ochrony, żelaza, złotych, stalowych pierścieni i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
11. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko, stosowania(nie), praktykowania(nie) m.in. staro arabskich praktyk magicznych, jakie wymagają(nie) między innymi nawiązania(nie) kontaktów ze światem zmarłych oraz ze światem dżinów oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
12. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko, leczenia(nie) i wróżenia(nie) przy pomocy dżinów, używania(nie) ich do takich praktyk oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
13. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko oni bycia(nie) wszelkiego rodzaju dżinami oraz takimi jak one i nie tylko, a także utożsamiania(nie) się z nimi oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
14. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko praktykowania(nie) czegokolwiek, co ma(nie) związek z dżinami, z tym, co je dotyczy(nie) pomimo tego, że jest(nie) to zakazane(nie) m.in. przez islam i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
15. Naszego/cudzego opisywania, umieszczania(nie), czytania(nie), słuchania(nie), oglądania(nie) w rozmaitej literaturze, bajkach, baśniach, mitach, legendach, książkach, filmach, opowiadaniach i nie tylko wszelkiego rodzaju informacji o dżinach, afrytach, maridach, i nie tylko, także o ich mocach, o praktykach z nimi związanych, o pomocy, jakiej udzielają(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
16. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko bycia(nie) przekonanymi, wierzenia(nie), że dżiny, ich odpowiedniki są(nie) to istoty z wyglądu podobne(nie) do ludzi o wielkiej sile i mocy, oraz wyróżniają(nie) się doskonalszą budową i większymi rozmiarami ciała oraz tym, że często unoszą(nie) się nad ziemią, a ich nogi bywają(nie) zasłonięte(nie) przez magiczne, dymiące opary magiczne oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
17. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko bycia przekonanymi, wierzenia, że dżiny, ich odpowiedniki mają oczy, w jakich może czaić się nienaturalność, która odróżnia ich od ludzi i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
18. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko bycia(nie) przekonanymi, wierzenia(nie), że dżiny, ich odpowiedniki posiadają(nie) zdolność swobodnej podróży po planach wewnętrznych astralu i materii, przy czym plany wewnętrzne materii traktują(nie), jako teren neutralny, na którym rozstrzygają(nie) prywatne konflikty oraz zdobywają(nie) dobra niedostępne(nie) na rodzimych planach oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
19. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko bycia(nie) przekonanymi, wierzenia(nie), że dżiny, ich odpowiedniki posiadają(nie) naturalną(nie) zdolność telepatii, jaka pozwala(nie) im na porozumiewanie się z prawie każdą(nie) rozumną istotą i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
20. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko bycia(nie) przekonanymi, wierzenia(nie), że dżiny, ich odpowiedniki w większości potrafią(nie) zmieniać(nie) kształty, znikać(nie) i w inny sposób unikać(nie) spotkań i kontaktów z innymi istotami i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
21. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko bycia(nie) przekonanymi, wierzenia, że dżiny, ich odpowiedniki zamieszkują(nie) cztery podstawowe plany żywiołów, ognia, powietrza, wody i ziemi, gdzie na czele każdego z czterech najsławniejszych rodzajów dżinów stoją(nie) ich despotyczni przywódcy i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
22. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko bycia(nie) przekonanymi, wierzenia, że dżiny, ich odpowiedniki posiadają(nie), mają(nie) ich własne prawo, według którego załatwiają(nie) porachunki oraz wszelkie wewnętrzne sprawy i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
23. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko bycia(nie) przekonanymi, wierzenia(nie), że dżiny, ich odpowiedniki postępują(nie), zachowują(nie) się w sposób niezrozumiały(nie) dla śmiertelników, z którymi dżiny zachowują(nie) zwyczajowy dystans i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
24. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko, a w tym, jako potężni magowie, i kapłani wzywania(nie), przyzywania(nie) dżinów w celu wykonania(nie) dla nas/innych jakiegoś zadania, będąc(nie), stając(nie) się ich panami, a także ustalania(nie) z dżinami warunków takiej pomocy, służby i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
25. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko bycia(nie) przekonanymi, wierzenia(nie), że dżiny, ich odpowiedniki są(nie) bardzo(nie) lojalne(nie) wobec swoich panów, jednak tylko(nie) do czasu, dopóki ich pan zachowuje(nie) się zgodnie(nie) z ustaleniami i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
26. Naszego/cudzego, jako Arabowie, oraz jak oni i nie tylko bycia(nie) przekonanymi, wierzenia(nie), że dżiny, ich odpowiedniki zdradzają(nie) swoich panów, ale ich zdrada zawsze(nie) ma(nie) racjonalne(nie) podłoże i nie jest(nie) impulsem chwili, ponieważ dżiny są(nie) magicznymi istotami, jakie słyną(nie) z ogromnej cierpliwości(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
27. Naszego/cudzego wierzenia(nie), bycia(nie) przekonanymi, że są(nie) różne rodzaje dżinów a w tym : Dao – dżiny zamieszkujące plan żywiołu ziemi, Dżanny – dżiny składające się z każdego z czterech żywiołów, dżiny – swobodne dżiny zamieszkujące plan żywiołu powietrza, Ifryty – tyrańskie dżiny zamieszkujące plan żywiołu ognia, Maridy – kapryśne i artystyczne dżiny zamieszkujące plan żywiołu wody, Markeen – dżiny sobowtóry, wygnane z dżiniej społeczności, Qorrashi – dżiny powiązane z zimnem, Khayal – dżiny zamieszkujące Plan Cienia, Sollux – dżiny związane z ogniem, dalecy krewni ifrytów, Dżin przydzielony – dżiny stworzone do wykonywania określonych zadań, Wielki Ghul – nieumarli kuzynowie dżinów, nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
28. Naszego/cudzego uzyskiwania(nie) informacji, wiedzy o dżinach m.in. z Koranu, z mitologii islamskiej i nie tylko, a także promowania(nie) takiej wiedzy, informacji, i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
29. Naszego/cudzego wierzenia(nie) w rozmaite dżiny, demony, w posiadaną(nie) przez nich moc, w ich dobre, niedobre, złośliwe i nie tylko działania, oraz naszego/cudzego unikania(nie) działań, jakie mogłyby(nie) przyciągnąć(nie), sprowadzić(nie) do nas/innych dżiny, a także wzywania(nie) ich, zrzucania(nie) na nie winy za cokolwiek a także promowania(nie) takich działań i wiary i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie bycia biedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
Opublikowano: 04/08/2016
Autor: s_majda
Komentarze