Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Imiona Boga, intencje do przemodlenia

Imiona Boga, intencje do przemodlenia
Na podstawie Arabskiego zestawienia Link Agata Pająk napisała zestaw Intencji. Oddajemy Bogu do oczyszczenia, nasze intencje takiego nazywania Boga, dawania Jemu takich i innych określeń.

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 
1. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Allah, Dziallah, Dzialuh, będącego w całym Majestacie, jako Miłosiernego, Litościwego, jako Króla, jako Najświętszego, jako Pokój, jako Źródło Pokoju, jako Najdokładniejszego, jako Strażnika Wiary i Bezpieczeństwa i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec postrzegania, widzenia, rozumienia, traktowania w taki sposób Boga oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest oraz naszego doświadczania tego wszelkich skutków
2. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Trudno Dostępnego, Łatwo i Zawsze Dostępnego dla szukających kontaktu i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec dostrzeżenia, dostrzegania, postrzegania, rozumienia, widzenia go w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
3. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Nieodpartego, Wielkiego, Wspaniałego, jako Stwórcę, Twórcę, Formującego i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec postrzegania, widzenia, traktowania, rozumienia go w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
4. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Zawsze Wybaczającego i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, rozumienia, traktowania Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
5. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Wszechzmuszającego, jako Zawsze Dającego, Zawsze Zaopatrującego i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób
6. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Otwierającego Serca, jako Dawcę Zwycięstwa i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
7. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Wszechwiedzącego i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
8. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Ograniczającego i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
9. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako al-Basit, Ekspansywnego, Szczodrego i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
10. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Obniżającego i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
11. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Podniesionego i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
12. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Zaszczytnego i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
13. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Uniżającego, Degradującego i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
14. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Wszechsłyszącego, Wszechwidzącego i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
15. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Arbitra, Sprawiedliwego, Łagodnego i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
16. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Wszechświadomego i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
17. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Pobłażliwego i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
18. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Bezkresnego i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
19. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Wybaczającego i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
20. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Podwyższającego Wartość i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
21. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Najwyższego, Wielkiego i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
22. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Zabezpieczającego i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
23. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Żywiciela i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
24. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Wszechobliczjącego i odpowiednio naszej/cudzej niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
25. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Majestatycznego, Hojnego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
26. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Czuwającego, Odpowiadającego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
27. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Wszechobejmującego, Mądrego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
28. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Kochającego, Życzliwego, Najwspanialszego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
29. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Wywołującego Śmierć i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
30. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Świadka i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia go w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
31. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Prawdziwego, Realnego, Absolutnego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg taki jest i odpowiednio nie jest
32. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Niezawodnego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
33. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Silnego, Mocnego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
34. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Opokę i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia go w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
35. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Patrona, Pomocnika, Obrońcę i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
36. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Najbardziej Chwalebnego, Godnego Wszelkiej Chwały i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
37. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Uważającego, Wyliczającego, Tego, który Wszystko Policzył i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
38. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Inicjatora, Stworzyciela i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
39. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Przywracającego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
40. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Dawcę Życia i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
41. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Sprowadzającego Śmierć i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
42. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Żyjącego, Żywego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
43. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Potwierdzającego, Samoistnego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
44. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Odkrywcę, Niezawodnego, Wszystko Posiadającego, Wspaniałego, Jedynego, Wszechobejmującego, Niepodzielnego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
45. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Samowystarczalnego, Niezachwianego, i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
46. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Potężnego, Rozstrzygającego, Decydującego o wszystkim, i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
47. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Promującego, Przyspieszającego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
48. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Opóźniającego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
49. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Pierwszego, i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
50. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Ostatniego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia go w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
51. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Jawnego, Zewnętrznego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
52. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Wewnętrznego, Ukrytego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
53. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Patrona, Władcę i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
54. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Nieprześcignionego, Wywyższonego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
55. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Dobrego, Dobroczynnego, Praworządnego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
56. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Zawsze Powracającego, Zawsze Ustępującego, Opanowanego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
57. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Mściciela i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
58. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Zamazującego Grzechy i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
59. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Współczującego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
60. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Króla Królestwa, Króla Królów i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
61. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Właściciela Majestatu i Szczodrości, Chwalebnie Hojnego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
62. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Sprawiedliwego, Wynagradzającego lub Karzącego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
63. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Jednoczącego, Zbierającego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
64. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Najbogatszego, Niezależnego, Samowystarczającego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
65. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Wzbogacającego, Wyzwalającego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
66. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Ochraniającego, Obrońcę, Powstrzymującego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
67. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Szkodzącego, Krzywdzącego, Doświadczającego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
68. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Dobroczyńcę, Dobrotliwego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
69. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Światło i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
70. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Przewodnika i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
71. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Niezrównanego, jako Twórcę i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
72. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Niezmiennego, Wiecznego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
73. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Dziedzica, Spadkobiercę i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
74. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Nieomylnego Nauczyciela i Znawcę i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
75. Naszego postrzegania, widzenia Boga, traktowania Boga, rozumienia Boga, jako Cierpliwego, Ponadczasowego i odpowiednio niemożności, oporu wobec widzenia, postrzegania, traktowania, rozumienia Boga w taki sposób oraz bycia przekonanymi i wierzenia, że Bóg takim jest i odpowiednio nie jest
76. Naszego nadawania , przypisywania cech boskich, boskich atrybutów innym ludziom, DIBT,ZK, samym sobie
77. Naszego powodowania, że inni LDIBT,ZK wierzą, są przekonani, rozumieją , traktują , postrzegają Boga w aspektach boskich atrybutów, boskich cech , postrzegają , traktują tak innych, nas samych i nie tylko


Opublikowano: 18/08/2016
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz