Lakszmi; intencje do przemodlenia
Spisała Ewelina Majer
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
1. Naszego/ cudzego bycia/nie Lakszmi, posiadania z nią utożsamień, powodowania że inne istoty mają utożsamienia z Lakszmi boginią obfitości, bogactwa, pomyślności pod względem materialnym i duchowym, płodności, szczodrości, szczęśliwego trafu,szczęścia,powodzenia, splendoru, światła, mądrości i odwagi, wcielenie żeńskiej energii Śakti i uosobienie piękna, wdzięku oraz gracji, personifikacją duchowej energii Kundalinii, a także uważania/nie nas za Matkę Wszechświata.
2. Naszego/ cudzego bycia/nie żoną Wisznu matką Kamy, żoną Dharmy.
3. Naszego/ cudzego bycia/nie niczym boskie matki, nazywanymi Mahalakshmi, ‘Ta Której Celem Jest Pocieszanie Ludzkości, Śri, Padma, Thirumagal albo Gunas, Sri Vaishnava a także naszego/cudzego bycia/nie uznawanymi za Iswarigm sarva bhootanam czyli najwyższe bóstwo, a nie tylko boginię bogactwa.
4. Naszego/cudzego bycia/nie określaną epitetami: Dhrti (Cierpliwa),Hri (Skromna),Kśanti (Wybaczająca),Lajja (Nieśmiała),Medha (Utalentowana),Puszti (Rosnąca),Rati(Kochająca) wszystkich chętnych.
5. Naszego/cudzego bycia/nie przedstawianymi jako stojąca na lotosie piękna, młoda kobieta o m.in. czterech rękach symbolizujących/nie cele życia ludzkiego: dharma-dążenie do etycznego i moralnego życia, artha-dążenie do bogactwa, kama-dążenie do miłości,spełnienia, moksza-dążenie do samopoznania,wyzwolenia.
6. Naszego/cudzego posiadania/nie jako Lakszmi ośmiu wcieleń takich jak: Ādi Lakṣmī,Dhānya Lakṣmī,Dhairya Lakṣmī,Gaja Lakṣmī,Santāna Lakṣmī,Vijaya Lakṣmī,Vidyā Lakṣmī,Dhana Lakṣmī reprezentowanych przez gwiazdę Lakszmi.
7. Naszego/cudzego wyłonienia/nie się jako jeden z cudownych darów Boga, i bóstw podczas ubijania oceanu mleka przez Dewów i Asurów (amrytamanthana) i olśniewania/nie wszystkich bogów swoją urodą w tym boga Wisznu,który zakochał się/nie w nas od razu i poślubił/nie co opisane jest w Ramajanie.
8. Naszego/cudzego bycia/nie partnerką boga Wisznu i towarzyszenia/nie jako śakti Wisznu(jego żenska siła) wszystkim jego wcieleniom m.in. jako Sita towarzysząca za ziemi Ramie, jako Radha lub Rukmini towarzysząca na ziemi Krysznie.
9. Naszego/cudzego bycia/nie Śri boginią piękna i pomyślności, w szczególności w związku z władzą królewską, władzą absolutną i nie tylko.
10. Naszego/cudzego bycia/nie opisywaną w brahmanach jako bogini obdarzająca płodnością i patronka zbóż, posiadania/nie ziemskiej manifestacji w postaci m.in. krowy o której Kriszna mówił/nie: „Ojcze, bogini Lakszmi zawsze pozostaje w sercach krów” oraz poświęcania/nie nam zwierzęcia-krowy,sowy a w wizerunkach przedstawiania/nie nas z m.in. dwoma słoniami
11. Naszego/cudzego oddawania/nie nam czci podczas takich świąt jak m.in. Diwali i Lakszmipudźa,Sharad Purima,Kojaagari Purima,Kumar Purima i obdarzania/nie przez nas swoich wyznawców dobrobytem, szczęściem,ochroną przed wszelką nędzą oraz zmartwieniami wywołanymi przez sprawy finansowe a także naszego/cudzego bycia/nie pośredniczką między Wisznu swoim małżonkiem a ludźmi, opiekunką która wpływa na los, łagodzi spory.
12. Naszego/cudzego warunkowania/nie życia i w związku z tym noszenia/nie przydomka pranadayini („dostarczająca energii niezbędnej do życia”) a poprzez to bycia/nie utożsamianymi z helleńską Demeter i innymi królowymi niebios jako boginią wegetacji i siły życia.
13. Naszego/cudzego przypisywania/nie nam czkary splotu słonecznego i serca, kwiatu lotosu i zwiżazanego z tym noszenia/nie wielu przydomków m.in. Mieszkająca w Lotosie, Nosząca Girlandy z Lotosu, Ta Której Twarz Jest Tak Piękna Jak Lotos .
14. Naszego/cudzego przedstawiania/nie nas na obrazach,ilustrachacjach,w postaci fgurek jako Lakshmi,która siedzi/nie lub stoi/nie na lotosie, jest/nie uśmiechnięta i spokojna/nie, ma/nie na sobie szatę albo w kolorze czerwonym (symbolizującym stałą aktywność) albo złotym (oznaczającym spełnienie), zazwyczaj ze złotą biżuterią oraz złotą koroną z rubinami, długimi, pofalowanymi ciemnymi włosami i cerą o złotym odcieniu i dłońmi,z których albo wysypują się/nie monety, albo są/nie one ułożone w mudry, albo jest/nie w nich trzymane/nie naczynie ze złotem lub snopek.
15. Naszego/cudzego bycia/nie żoną narkomana, socjopaty, psychopaty.
16. Naszego/cudzego tworzenia/nie wraz z Parwati i Saraswati żeńskiej „trójpostaciowości”-tridewi.
17. Naszego/cudzego przedstawiania nas w Nepelu jako Mahalakshmi o 16 rękach w każdej trzymająca atrybut-święty emblemat: lotos,garnek,książki,różaniec,dzwon,tarczę,łuk,strzały,miecz,trójząb,stryczek,czaszkę,czapki,kettledrum, albo wyrażająca święty gest lub tworząca mudry.
Opublikowano: 10/03/2017
Autor: s_majda
Komentarze