Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie

Łono Abrahama – intencje do przemodlenia

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.

Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia, doświadczania, wspierania, niszczenia, budowania i nie tylko m.in zwrotu językowego „Łono Abrahama„ będącego konceptem judaistycznym Drugiej Świątyni, który odnosi się do miejsca w Szeolu (greckie Hades), gdzie – jak niektórzy Żydzi wierza – prawi po śmierci czekali na Dzień Sądu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków,
Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia, doświadczania, wspierania, niszczenia, budowania i nie tylko m.in. koncepcji, że Szeol jest miejscem gdzie umarli są cisi i bez świadomości (patrz: Ps. 6:5 itd.). i rozumienia oraz doświadczania, że nie robi się w opisach żadnej różnicy pomiędzy przeznaczeniem prawych i nieprawych, gdyż wszyscy udają się do tego samego miejsca i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków,
Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia, doświadczania, wspierania, niszczenia, budowania i nie tylko m.in. takich koncepcji, że „Bóg zadaje śmierć ale i przywraca do życia. Strąca do krainy umarłych, ale i wyprowadza.” (1 Sm. 2:6) oraz promowania wiary w świadomość obecności duszy po śmierci w rozmaitych czyśćcach, jako miejsce tymczasowej obecności aż do zmartwychwstania w dniu ostatecznym i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków,
Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia, doświadczania, wspierania, niszczenia, budowania i nie tylko m.in. wiedzy o Szeolu (jak u Henocha) podzielonego na m.in. cztery obszary: dla prawych, którzy będą wskrzeszeni ale nie wymagają sądu, dla prawych którzy będą wskrzeszeni a potem sądzeni i zaakceptowani, dla niegodziwych, którzy będą wskrzeszeni i dla niegodziwych, którzy nie będą wskrzeszeni i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków,
Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia, doświadczania, wspierania, niszczenia, budowania i nie tylko m.in. koncepcji żydowscy męczenników w Egipcie wyrażających swoje przekonanie, że jeżeli umrą, Abraham, Izaak i Jakub powitają ich i wszyscy będą ich chwalić na łonie Abrahama, Izaaka i Jakuba i że „w świecie, który nadejdzie, Abraham będzie siedział przy bramie Gehenny nie pozwalając nikomu kto nosi pieczęć przymierza wejść do ognia.” (Bereshit Rabbah 158) oraz oczekiwania, że w czasie zmartwychwstania żydzi zostaną wskrzeszeni i leżeć będą przy stole Abrahama, Izaaka i Jakuba w królestwie Boga na ziemi i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków,
Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia, doświadczania, wspierania, niszczenia, budowania i nie tylko m.in. terminu „łono Abrahama” poprzez wywodzenie go z Nowego Testamentu i przypowieści o Jezusie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków,


Opublikowano: 06/01/2018
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz