Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie

Niechęć do rozmów o pieniądzach

Opracowała Małgorzata Krata

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza].


Naszego a przez nas cudzego m.in. mówienia, rozmawiania o pieniądzach, o finansach, o potrzebach finansowych w sposób m.in. otwarty, swobodny, śmiały, naturalny, spokojny i odpowiednio skrępowany, nieśmiały, cichy, nielogiczny m.in. z innymi ludźmi, Duszami, istotami, z bliskimi, znajomymi, klientami, z rodziną, rodzicami, mężami, żonami a nawet z samym Bogiem i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. doświadczania lęku, oporu, strachu, zablokowania gdy rozmowa z innymi a nawet z Bogiem zbacza na tematy finansowe i gdy musimy wypowiedzieć się o własnych finansach, osiągnięciach finansowych i odpowiednio finansowych błędach, porażkach i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn unikania jak ognia rozmów o pieniądzach i o finansach i traktowania tych tematów jak swego rodzaju tabu, zakazanej strefy, bardzo intymnej, prywatnej w którą innym się nie zagląda i do której innych się nie dopuszcza a w tym samego Boga i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. doświadczania/nie m.in. strachu, lęku, silnego oporu, wewnętrznego i zewnętrznego zakazu aby m.in prosić o pieniądze innych ludzi, Dusze a nawet samego Boga a także aby prosić o m.in. podwyżkę w pracy, o zwrot pożyczki czy też o pożyczkę, o wszelkie inne sprawy finansowe i materialne, o zapomogi, kieszonkowe i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. uważania, promowania, wierzenia, doświadczania, że nie wypada, nie uchodzi, nie przystoi, nie godzi się, że głupio tak rozmawiać z innymi o pieniądzach, o finansach nawet z samym Bogiem, że to niegrzeczne, niekulturalne, że świadczy to o złym wychowaniu, grubiaństwie, braku kurtuazji i ogłady i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. unikania/nie rozmów o pieniądzach, o finansach, o tym ile my i inni m.in. zarabiamy, ile mamy, wydajemy, potrzebujemy, oszczędzamy, ile brakuje, na co wydajemy, ile kosztowały nas i innych rozmaite dobra jak np. dom, samochód, posiadłość, nowe ubranie, buty, gadżety, artefakty, usługi innych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. kierowania się w życiu zasadami typu: „Szlachta pieniądze miała, ale o nich nie rozmawiała” a także „Dżentelmeni (damy) o pieniądzach nie rozmawiają” i wszelkimi innymi o podobnej treści i przesłaniu i zachowywania się tak, jakby tego typu powiedzenia nas dotyczyły i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. kierowania się w życiu zasadami i hasłami typu: „Za króla Sasa jedz, pij i popuszczaj pasa” a także „Zastaw się a postaw się” a także „Szlachta się bawi na koszta nie patrzy, „Za hajs matki baluj””i wszelkimi innymi o podobnej treści i przesłaniu i zachowywania się tak, jakby tego typu powiedzenia nas dotyczyły i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. wierzenia, promowania, przekonania, że lepiej nic nie mówić o pieniądzach i o finansach a nie daj Boże jeszcze pokazać, że się je ma, bo zaraz znajdziemy się na celowniku u innych, że będziemy wtedy m.in. odpytywani, przesłuchiwani, śledzeni, podejrzewani, lustrowani, zamęczani pytaniami i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. przekonania, doświadczania, że tematy finansowe są drażliwe i lepiej ich nie poruszać w obawie przed potencjalnym konfliktem z innymi ludźmi, Duszami i z samym Bogiem, że rozmawianie na tematy finansowe są/nie źródłem m.in. spięć, zwad,kłótni, konfliktów, nieporozumień, cierpień, destrukcji, agresji a nawet wojen i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. w sprawach finansowych m.in. negocjowania, dyskutowania, targowania się z ludźmi, z Duszami z samym Bogiem o zyskach, stratach, o podwyżkach i obniżkach cen, kwot, wartości naszych i cudzych m.in. towarów, pracy, usług i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia, doświadczania, akceptowania, że rozmawianie o pieniądzach, o finansach jest m.in. dobre, korzystne, bezpieczne, wartościowe, naturalne, normalne, potrzebne i nie tylko m.in. w konwersacjach z innymi ludźmi, Duszami a nawet z samym Bogiem i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. nie zabierania głosu, uciszania się, zatykania uszu a nawet wychodzenia, zmieniania otoczenia, kiedy inni ludzie, Dusze i sam Bóg mówią o pieniądzach, o finansach, kiedy dyskusja schodzi na ten temat a w tym z powodu wiary, że nas to nie dotyczy, że ta wiedza jest zbędna, że nie będziemy przeszkadzać czy też z uwagi, że nas to nie interesuje, a nawet, że to niebezpieczne i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. nieupominania się o zwrot pożyczki m.in. aby nie być posądzonym o bycie dusigroszem a nawet z uwagi na wiarę, że upominanie się to daje wyraz naszemu niepowodzeniu, że to my nie radzimy sobie bez tej małej pożyczonej komuś kwoty, którą chcemy odzyskać i tym samym świadczy to o naszej niezaradności i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. wierzenia, doświadczania, przekonania, że takie uduchowione, oświecone, religijne istoty jak my to o pieniądzach nie rozmawiają, bo to jest temat dość przyziemny, niegodny, świadczący też o niskim rozwoju duchowym i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego doświadczania m.in. lęku, zażenowania, czucia się atakowanymi, w potrzasku i poczucia dyskomfortu, strachu, przykrości, pustki, znieprzytomnienia, niezręczności, uwierania, bólu, wstydu, skrępowania gdy inni pytają o pieniądze, o finanse i kiedy jakikolwiek wątek finansowy jest poruszany i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków


Opublikowano: 07/06/2020
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz