Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie

Objawienie Św. Jana – intencje do przemodlenia( wg apokalipsy Jana -Listy do zborów)

Spisała Agata Pająk

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
1. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że Jezus Chrystus miał objawienie, które dał mu Bóg, aby ukazać sługom swoim to, co ma się stać wkrótce, które to objawienie wyjawił Jezus za pośrednictwem zesłanego anioła swojego słudze swemu Janowi, oraz naszego/cudzego promowania treści tego objawienia, zapoznawania się z nim, analizowania go, oczekiwania na jego wypełnienie i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
2. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że Św. Jan, któremu za pośrednictwem anioła Jezus wyjawił, co się ma stać wkrótce, dał świadectwo Słowu Bożemu i zwiastowaniu Jezusa Chrystusa, oraz wszystkiemu, co w widzeniu oglądał i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
3. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że każdy, kto czyta i słucha słów proroctwa głoszonego przez św. Jana, a także zachowuje to, co w nim napisane, jest błogosławiony, czas, bowiem jest bliski, oraz naszego/cudzego czucia się błogosławionymi z tego tytułu i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
4. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że Jan przekazał m.in. siedmiu zborom, które są w Azji, że łaska i pokój im od tego, który jest i który był, i który ma przyjść i od siedmiu duchów, które są przed jego tronem i od Jezusa Chrystusa, który jest świadkiem, wiernym, pierworodnym z umarłych i władcą nad królami ziemskimi oraz wierzenia w prawdę tych słów, przyjmowania ich do siebie, bycia tymi, pośród tych, do których te słowa są kierowane i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
5. Naszego/cudzego wierzenia, że Jezus Chrystus miłuje nas/innych oraz wyzwolił nas/innych z grzechów naszych przez krew swoją, a także uczynił nas rodem królewskim, kapłanami Boga i Ojca swojego, oraz oddawania Jezusowi chwały i życzenia mu chwały i mocy na wieki wieków
6. Naszego/cudzego wierzenia w nie, promowania słów Jana, że Jezus przychodzi wśród obłoków i ujrzy go wszelkie oko, a także ci, którzy go przebili, i będą biadać nad nimi wszystkie plemiona ziemi oraz naszego/cudzego oczekiwania na to przyjście Jezusa, na dokonanie zemsty i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
7. Naszego/cudzego promowania tego, powtarzania, powielania, kodowania sobie innym, a w tym m.in. słów tekstu objawienia Św. Jana o treści „Jam jest alfa i omega(początek i koniec), mówi Pan, Bóg, Ten, który jest, i który był, i który ma przyjść, Wszechmogący” i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
8. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że Jan apostoł jest bratem naszym i cudzym, uczestnikiem w ucisku i w Królestwie, i w cierpliwym wytrwaniu przy Jezusie, a także był Jan był na wyspie, zwanej Patmos, z powodu zwiastowania Słowa Bożego i świadczenia o Jezusie i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
9. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że Jan apostoł w dzień Pański popadł w zachwyt i usłyszał za sobą głos potężny, jakby trąby, który mówił mu, nakazywał, przekazywał, aby to, co widzi, zapisał w księdze i wysłał do siedmiu zborów, do Efezu, do Smyrny, do Pergamonu, do Tiatyry, do Sardes, i do Filadelfii i do Laodycei, i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
10. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że Jan apostoł po usłyszeniu głosu odwrócił się, aby zobaczyć, co to za głos, a gdy się odwrócił, zobaczył siedem złotych świeczników, a pośród tych świeczników kogoś podobnego do Syna Człowieczego, odzianego w szatę do stóp długą i przepasanego przez pierś złotym pasem, z głową i włosami lśniącymi jak śnieżnobiała wełna, z oczami jak płomień ognisty, nogi podobne do mosiądzu w piecu rozżarzonego, a głos jego był jakby szum wielu wód, a także wierzenia i promowania, a w tym w ślad za Janem, że postać ta w prawej dłoni trzymała siedem gwiazd, z ust jego wychodził obosieczny ostry miecz, a oblicze jego jaśniało jak słońce w pełnym swoim blasku i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
11. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że Jan Apostoł po ujrzeniu nietypowej postaci, padł do nóg jego, jak umarły, a wówczas istota położyła na nim swoją prawicę i rzekła „Nie lękaj się Janie, Jam jest pierwszy i ostatni, i żyjący, byłem umarły, lecz oto żyję na wieki wieków i mam klucze śmierci i piekła. Napisz, więc, co widziałeś i co jest i co się potem stanie. Co do tajemnicy siedmiu gwiazd, które widziałeś w prawej dłoni mojej, i siedmiu świeczników: siedem gwiazd, to aniołowie siedmiu zborów, a siedem świeczników, to siedem zborów” oraz naszego wierzenia, że tak było, promowania tego, powoływania się na te słowa, rozumienia ich, bycia tymi, do których są kierowane i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
12. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że Jan Apostoł dokładnie wypełnił polecenie wydane mu przez istotę, jaka mu się objawiła i spisał i rozpowszechnił to, co w zostało mu w wizji pokazane, objawione, a w tym m.in. także poprzez listy do aniołów rozmaitych zborów, a także zostało to rozpowszechnione ogółowi, m.in. poprzez umieszczenie objawienia w Biblii i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
13. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że przekaz, list do zboru w Efezie, do anioła zboru w Efezie zawierał informacje o tym, że objawiona Janowi postać, istota, jaka trzyma w swojej prawicy siedem gwiazd i jaka się przechadza pośród siedmiu złotych świeczników, zna uczynki, trud, wytrwałość anioła zboru w Efezie i wie, że nie może on ścierpieć złych, a także, że doświadczył tych, którzy podają się za apostołów, a nie są nimi, oraz, że stwierdził, iż są kłamcami, a także, że jest wytrwały i cierpiał dla imienia objawiającej się istoty, (Jezusa), a nie ustał i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
14. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że w liście, kierowanym do anioła zboru w Efezie, Jezus, objawiająca się Św. Janowi istota, miała za złe temu aniołowi, że porzucił swoją pierwszą miłość, a także ostrzegł go, aby pamiętał, z jakiej spadł wyżyny, aby się opamiętał i spełniał uczynki takie, jak na początku, a jeśli tego nie uczyni, Jezus, (objawiająca się istota) przyjdzie do niego, i ruszy świecznik jego z miejsca tak, że się nie opamięta, a na swoją obronę ma to, że nienawidzi uczynków nikolaitów, których także nienawidzi Jezus, (objawiająca się istota) a także bycia tymi, pośród tych, do których słowa te są kierowane i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
15. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że w liście do zboru w Efezie, do anioła zboru w Efezie jest obietnica, wyrażona w słowach, „kto ma uszy niech słucha, co Duch mówi do zborów. Zwycięzcy dam spożywać z drzewa żywota, które jest w raju Bożym” oraz naszego/cudzego bycia tymi i pośród tych, do których te słowa są kierowane i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
16. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że w liście, kierowanym do anioła zboru w Smyrnie napisano, że słowa tego listu mówi pierwszy i ostatni, ten, który był umarły, a ożył, oraz, że zna on ucisk i ubóstwo anioła ze Smyrny, oraz wie, że bluźnią przeciwko aniołowi ze Smyrny ci, którzy podają się za Żydów, a nimi nie są, ale są synagogą szatana, oraz bycia tymi, do których te słowa są kierowane i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
17. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że w liście, kierowanym do anioła zboru w Smyrnie Jezus, objawiająca się Janowi istota, przekazała, aby nie lękał się cierpień, które mają przyjść na niego, a także ostrzegła, że wielu (ze zboru) diabeł wtrąci do więzienia, aby byli poddani próbie i będą w udręce przez 10 dni, ale jeśli będzie wierny aż do śmierci, otrzyma od Jezusa, ( objawiającej się istoty) koronę żywota oraz naszego bycia pośród tych i tymi, do których te słowa są kierowane i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
18. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że w liście do zboru ze Smyrny, jest zawarta obietnica, a wyraża się ona w słowach, „kto ma uszy niech słucha, co Duch mówi do zborów. Zwycięzca nie dozna szkody od drugiej śmierci” oraz naszego bycia tymi, pośród tych, do których te słowa są kierowane i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
19. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że w liście, kierowanym do anioła zboru w Pergamie przekazane były słowa mówione przez „tego, który ma ostry miecz obosieczny” i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
20. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że w liście, kierowanym do anioła zboru przekazane zostały informacje, z których wynika, że objawiająca się Św. Janowi istota, Jezus, wie, gdzie mieszka anioł zboru, oraz, że tam znajduje się tron szatana, jednak anioł zboru trzyma się mocno imienia Jezusa ( i nie tylko) i nie zaparł się wiary w niego, nawet w dniach, kiedy Antypas, wierny świadek Jezusa został zabity u nich, tam, gdzie szatan ma swoje mieszkanie, a także naszego bycia tymi, do których te słowa są bezpośrednio kierowane i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
21. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że w liście, kierowanym do anioła zboru w Pergamie, do zboru zostało zawarte ostrzeżenie, że Jezus, objawiająca się istota ma za złe aniołowi zboru, że są tam, u niego tacy, którzy trzymają się nauki Balaama, który nauczał Balaka, jak uwodzić synów izraelskich, by spożywali rzeczy bałwanom ofiarowane i uprawiali nierząd, a także, że są w zborze, u niego, na podległym mu terenie tacy, co trzymają się nauk nikolaitów, zatem niech się upamięta, a jeśli nie, to Jezus, (objawiająca się istota) przyjdzie do niego wkrótce i będzie z nimi walczył mieczem jego ust oraz naszego bycia tymi, do których słowa te są kierowane i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
22. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że w liście, kierowanym do anioła zboru w Pergamie zawarta jest obietnica nagrody, a w tym w słowach, „kto ma uszy niech słucha, co Duch mówi do zborów. Zwycięzcy dam nieco z manny ukrytej i kamyk dam mu biały, a na kamyku tym wypisane nowe imię, którego nikt nie zna, jak tylko ten, który je otrzymuje” oraz bycia tymi, do których te słowa są kierowane i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
23. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że do zboru w Tiatyrze, Św. Jan miał napisać słowa: „To mówi Syn Boży, który ma oczy jak płomień ognia, a nogi jego podobne do mosiądzu”, który zna uczynki i miłość i wiarę i służbę, i wytrwałość anioła zboru w Tiatyrze, oraz wie, że ostatnich uczynków jego jest więcej, niż pierwszych, lecz ma za złe Syn Boży, aniołowi tego zboru, że pozwala niewieście Izebel, która się podaje za prorokinię, i naucza, i zwodzi sługi Syna Bożego, uprawiać wszeteczeństwo i spożywać rzeczy ofiarowane bałwanom oraz bycia tymi, do których te słowa są kierowane i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
24. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że aniołowi zboru w Tiatyrze przekazał Jan słowa Syna Bożego, że dał on, Syn Boży czas Izebel, aby się upamiętała, ale nie chce się ona upamiętać we wszeteczeństwie swoim, zatem ostrzega ją, że rzuci ją na łoże, a tych, którzy z nią cudzołożą, wtrąci w ucisk wielki, jeśli się nie upamiętają w uczynkach swoich, a dzieci jej zabije, i poznają wszystkie zbory, że jest on „Ten, który bada nerki i serca”, i odda każdemu wg ich uczynków oraz naszego bycia tymi, do których te słowa są kierowane i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
25. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że aniołowi zboru w Tiatyrze przekazał Jan słowa Syna Bożego, że pozostałym, którzy w Tiatyrze, wszystkim, którzy nie mają tej nauki, którzy nie poznali szatańskich głębin, nie nakłada na nich innego ciężaru, zaleca jednak, aby trzymali się mocno tego, co posiadają, aż przyjdzie, oraz naszego bycia tymi, do których te słowa są kierowane i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
26. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że aniołowi zboru w Tiatyrze przekazał Jan słowa Syna Bożego, a w nich zawartą obietnicę, że zwycięzcy, i temu, kto pełni aż do końca uczynki Syna Bożego, da on władzę nad poganami i będzie rządził nimi laską żelazną, i będą jak skruszone naczynia gliniane, oraz, że on, Syn Boży, taką władzę otrzymał od Ojca, da mu też gwiazdę poranna, oraz kto ma uszy niechaj słucha, co Duch mówi do zborów, oraz naszego bycia tymi, do których te słowa są kierowane i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
27. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że Święty Jan miał przekazać, przekazał, napisać, napisał list do zboru w Sardes, do anioła zboru w Sardes, a w nim słowa przekazane w objawieniu przez Tego, który ma siedem duchów Bożych i siedem gwiazd, m.in., „znam uczynki twoje: masz imię, że żyjesz, a jesteś umarły. Bądź czujny i utwierdź, co jeszcze pozostało, a co bliskie jest śmierci; nie stwierdziłem, bowiem, że uczynki twoje są doskonałe przed moim Bogiem” oraz ostrzeżenie, „pamiętaj, więc, czego się nauczyłeś i co usłyszałeś, i strzeż tego, i upamiętaj się. Jeśli tedy nie będziesz czujny, przyjdę jak złodziej, a nie dowiesz się, o której godzinie cię zaskoczę” oraz naszego/cudzego bycia tymi, do których słowa takie są kierowane i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
28. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że Św. Jan przekazał treść objawienia kierowaną do zboru w Sardes, do anioła zboru w Sardes, a w tym m.in., że anioł w Sardes ma kilka osób, które nie skalały swoich szat, więc chodzić będą w szatach białych z Tym, który te słowa do nich kieruje, Tym, który ma siedem duchów Bożych, oraz siedem gwiazd oraz naszego/cudzego bycia tymi, do których te słowa są kierowane i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
29. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że do zboru w Sardes, do anioła zboru w Sardes została przekazana obietnica, że zwycięzca zostanie przyobleczony w szaty białe, i nie zostanie wymazane imię jego z księgo żywota, i zostanie wyznanie imię jego przed Ojcem tego, który ma siedem duchów Bożych i siedem gwiazd, dlatego, że są godni oraz naszego/cudzego bycia tymi, do których jest ta obietnica skierowana i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
30. Święty, prawdziwy, Ten, który ma klucz Dawida, Ten, który otwiera, a nikt nie zamknie, i Ten, który zamyka, a nikt nie otworzy do zboru w Filadelfii, do anioła tego zboru Święty Jan miał napisać, że „to mówi to Święty, prawdziwy, Ten, który ma klucz Dawida, Ten, który otwiera, a nikt nie zamknie, i Ten, który zamyka, a nikt nie otworzy, „ oraz, „znam uczynki twoje, oto sprawiłem, że przed tobą otwarte drzwi, których nikt nie może zamknąć:, bo choć niewielką masz moc, jednak zachowałeś moje Słowo i nie zaparłeś się mojego imienia” oraz naszego/cudzego bycia tymi, do których ten przekaz jest kierowany i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
31. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że w przekazie z objawienia, skierowanym do zboru w Filadelfii, do anioła tego zboru jest zawarte ostrzeżenie, przestroga, że ten, który to przekazuje, sprawi, że ci z synagogi, którzy podają się za Żydów, a nimi nie są, lecz kłamią, będą musieli przyjść i pokłonić się do nóg aniołowi zboru, i poznają, że jest on tym, którego umiłował Święty, prawdziwy, Ten, który ma klucz Dawida, Ten, który otwiera, a nikt nie zamknie, i Ten, który zamyka, a nikt nie otworzy, ponieważ anioł zboru zachował nakaz, by wytrwać przy tym Świętym, przeto i zostanie on zachowany w godzinie próby, jaka przyjdzie na cały świat, by doświadczyć mieszkańców ziemi oraz naszego/cudzego bycia tymi, do których te słowa są kierowane i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
32. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że Święty, prawdziwy, Ten, który ma klucz Dawida, Ten, który otwiera, a nikt nie zamknie, i Ten, który zamyka, a nikt nie otworzy, przyjdzie rychło, a anioł zboru w Filadelfii ma trzymać, co ma, aby nikt nie wziął korony jego oraz naszego/cudzego bycia tymi, do których i dla których ten przekaz jest przeznaczony
33. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że w objawieniu Jan przekazana jest obietnica Tego, Świętego, prawdziwego, który ma klucz Dawida,: „zwycięzcę uczynię filarem w świątyni Boga mojego i już z niej nie wyjdzie, i wypiszę na nim imię Boga mojego, i nazwę miasta Boga mojego, nowego Jeruzalem, które zstępuje z nieba od Boga mojego, i moje nowe imię” oraz naszego/cudzego bycia tymi, do których przekaz ten jest skierowany i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
34. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że Święty Jan miał napisać do zboru w Laodycei, do anioła tego zboru słowa wypowiedziane przez Tego, który jest Amen, świadek wierny i prawdziwy, początek stworzenia Bożego, i który zna uczynki zboru i anioła zboru, i wie, że nie jest on ani zimny ani gorący, a oby był zimny albo gorący oraz naszego/cudzego bycia tymi, do których przekaz ten jest kierowany i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
35. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że aniołowi zboru zostało przekazane w objawieniu Jana, że jest on letni, a nie, gorący ani zimny, zostanie wypluty z ust Tego, który jest Amen, świadek wierny i prawdziwy, początek stworzenia Bożego, ponieważ mówi, że „bogaty jestem i wzbogaciłem się i niczego nie potrzebuję”, a nie wie, że jest pożałowania godny nędzarz i biedak, ślepy i goły oraz naszego bycia tymi, do których te słowa są kierowane i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
36. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że w liście do zboru w Laodycei, do anioła tego zboru jest zawarte ostrzeżenie, przestroga, rada, „radzę ci, abyś nabył u mnie złota w ogniu wypróbowanego, abyś się wzbogacił i abyś przyodział szaty białe, aby nie wystąpiła na jaw haniebna nagość twoja, oraz maści, by nią namaścić oczy twoje, byś przejrzał” oraz naszego/cudzego bycia tymi, do których przekaz ten jest skierowany i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
37. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że w objawieniu św. Jana zostało przekazane przez Tego, który jest Amen, świadek wierny i prawdziwy, początek stworzenia Bożego, ostrzeżenie, że wszystkich, których on miłuje, karci i smaga, zatem m.in. anioł zboru w Laodycei niech będzie gorliwy i upamięta się, bo „ oto stoję u drzwi i kołaczę; jeśli ktoś usłyszy głos mój i otworzy drzwi, wstąpię do niego i będę z nim wieczerzał, a on ze mną” oraz naszego/cudzego bycia tymi, do których przekaz ten jest kierowany i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
38. Naszego/cudzego wierzenia, promowania, że Ten, który jest Amen, świadek wierny i prawdziwy, początek stworzenia Bożego daje obietnicę, że zwycięzcy pozwoli zasiąść z nim na jego tronie, jak i on zwyciężył i zasiadł wraz z Ojcem jego na jego tronie oraz naszego/cudzego bycia tymi, do których przekaz ten został skierowany i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków

 


Opublikowano: 01/05/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz