Autorka Małgorzata Krata. Częściowo na podstawie tekstu >Link.
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza].
1. Naszego a przez nas cudzego bycia/nie tymi i takimi, jakich można nazwać m.in. szukającymi Boga, pragnącymi Boga, szukającymi sposobów doświadczenia obecności Boga i odpowiednio obojętnymi na Boga a także tymi i takimi, jacy m.in. odrzucają Boga i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
2. Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia/nie tymi i takimi, dla których Bóg stanowi nie tylko przyczynę wyjaśniającą świat a obecność Boga jest czymś naturalnym i samozrozumiałym a także tymi i takimi, dla których Bóg zajmuje najwyższe miejsce w hierarchii wartości i ważności i odpowiednio którym Bóg nie jest do niczego potrzebny nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
3. Naszego a przez nas cudzego bycia/nie tyli i takimi, jacy z wszelkich przyczyn coraz trudniej odnajdują Boga tak na co dzień, w stworzeniu, w Jego dziedzictwie, dla których relacja do Boga jako Boga wyraźnie się zachwiała i dla których Bóg nie wydaje się niezbędny do przeżycia m.in. z uwagi na nasze i cudze własne poczucie samowystarczalności i odpowiednio z uwagi na nieosiągalność Boga i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
4. Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia/nie tymi i takimi, jacy uważają, wierzą, promują, że wszystko zawdzięczamy swojej własnej i cudzej przemyślności i przedsiębiorczości i w związku z tym, że nie potrzeba jest okazywać wdzięczności Bogu i kontaktować się z Bogiem, szukać Boga i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
5. Naszego a przez nas cudzego bycia/nie m.in. tymi i takimi, dla których Bóg wydaje się być odległy, nieobecny, nieosiągalny oraz tymi i takimi, jacy mają serca dotknięte obojętnością, w których pragnienie Boga w ogóle się nie pojawia i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
6. Naszego a przez nas cudzego bycia/nie tymi i takimi, którzy szukają Boga i pomimo wszelkich przeciwności tęsknią za Jego bliskością, obecnością, widokiem, głosem i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
7. Naszego a przez nas cudzego m.in. szukania/nie Boga wszędzie tam gdzie wydaje się Go nie być oraz odkrywania i zauważania Jego boskiej bliskości i obecności we wszystkim, co dzieje się na naszych oczach i wokół nas i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
8. Naszego a przez nas cudzego bycia/nie tymi i takimi, jacy m.in. szukają, spotykają, przybliżają się to znów oddalają, błąkają się i powracają do Boga, jacy gubią drogę do Boga to znów ją odnajdują i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
9. Naszego a przez nas cudzego bycia/nie tymi i takimi, którzy wytrwale modlą się i proszą i do których Bóg przychodzi, rozjaśnia i oświeca to, co w ciemnościach ukryte i jacy po każdym spotkaniu z Bogiem stają się dojrzalsi i przemienieni na kształt taki jaki chce Bóg i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
10. Naszego a przez nas cudzego bycia/nie z wszelkich przyczyn m.in. obojętnymi na Boga, na wolę Boga, na słowa pochodzące od Boga, na obecność i towarzystwo Boga, na boską pomoc i podpowiedzi i jacy w relacjach z Bogiem są apatyczni, słabo zainteresowani a nawet znudzeni, otępiali i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
11. Naszego a przez nas cudzego bycia/nie tymi i takimi, u których z wszelkich przyczyn nastała coraz większa atrofia potrzeb duchowych i relacji z Bogiem i u których obojętność na Boga zataczała coraz większe kręgi i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
12. Naszego a przez nas cudzego m.in. okazywania zainteresowania wszelkich płci bóstwom , boginiom, bogom i wierzenia, przekonania, że okazujemy tak zainteresowanie samemu Bogu oraz, że czcząc wszelkich płci bóstwa i Goauldów czcimy tak samego Boga i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Opublikowano: 28/07/2020
Autor: s_majda
Komentarze