Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Opera mydlana i życie w niej – intencje

 Autorka Agata Pająk w oparciu o książkę Alberta Bernsteina ,,Wampiry emocjonalne`. 

Usystematyzowane uwalnianie się od obciążeń- linki do tekstów, informacje o nagraniach, praca z intencjami, technika pokłonu >Link. 

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie bycia biedakami, chorymi.
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza].

1.Naszego a przez nas cudzego życia i powodowania, że inni żyją jak w operze mydlanej, jak jej sceniczni aktorzy, promowania takich postaw, zachwycania się nimi, krytykowania i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
2.Naszego a przez nas cudzego bycia pasującymi również do Opery Mydlanej, którzy wyróżniają się w tłumie z powodu wyglądu, stroju albo osobowości i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
3.Naszego a przez nas cudzego bycia przyjaznymi, pełnymi entuzjazmu, zapału, gościnnymi i wspaniałymi w sytuacjach towarzyskich, pasującymi również do Opery Mydlanej i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
4.Naszego a przez nas cudzego traktowania zwykłych znajomych jakby byli bliskimi przyjaciółmi od serca i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
5.Naszego a przez nas cudzego okazywania niezadowolenia, kiedy jesteśmy zmuszeni dzielić się miejscem w centrum zainteresowania niczym w Operze Mydlanej i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
6.Naszego a przez nas cudzego częstego zmieniania stylu ubierania się i ogólnego wyglądu, a także posiadania dobrego wyczucia mody, ale przesadnie troszczenia się o wygląd i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
7.Naszego a przez nas cudzego niczym w Operze Mydlanej uwielbiania rozmawiać, plotkować i opowiadać historie, przy czym te opowieści przy każdym kolejnym opowiadaniu są coraz bardziej przesadzone i dramatyczne i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
8.Naszego a przez nas cudzego niczym w Operze Mydlanej denerwowania się, irytowania, złoszczenia a nawet wściekania się z powodu stosunkowo mało znaczącego afrontu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
9.Naszego a przez nas cudzego niczym w Operze Mydlanej wypierania się gniewu, nieprzyznawania się do gniewu, nawet jeśli jest on widoczny i dość wyraźnie dostrzegany przez innych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
10.Naszego a przez nas cudzego posiadania słabej pamięci do szczegółów dnia codziennego i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
11.Naszego a przez nas cudzego wierzenia w nadprzyrodzone istoty, jak anioły, boginki czy dobre duchy regularnie interweniujące w życie codzienne i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
12.Naszego a przez nas cudzego niczym w Operze Mydlanej posiadania jednej lub więcej niezwykłych dolegliwości, które pojawiają się i znikają zgodnie z jakimś trudnym do ustalenia wzorcem i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
13.Naszego a przez nas cudzego niczym w Operze Mydlanej z trudnością radzenia sobie z wykonywaniem codziennych obowiązków, a w tym, kiedy mamy jakąś robotę papierkową, sprzątanie czy płacenie rachunków, mamy z tym pewne problemy, a także zdarza się nam chorować, żeby uniknąć zrobienia czegoś nieprzyjemnego i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
14.Naszego a przez nas cudzego gorliwego oglądania kilku seriali telewizyjnych lub kibicowania drużynom sportowym aby żyć jak te filmowe postacie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
15.Naszego a przez nas cudzego niczym w Operze Mydlanej mówienia w sposób bardzo barwny, ale często wymijający i niejasny i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
16.Naszego a przez nas cudzego potrzebowania, wymagania większej opieki niż rzadkie odmiany orchidei, ale bycia przekonanymi, że żyje się z nami tak łatwo, jak z nikim innym na świecie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
17.Naszego a przez nas cudzego niczym w Operze Mydlanej zachowywania się uwodzicielsko, ale nie przyznawania się do tego i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
18.Naszego a przez nas cudzego niczym w Operze Mydlanej bycia rozchwytywanymi i bardziej popularnymi, niż kto inny mógłby pomarzyć, pomimo problemów, jakie sprawiamy innym i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
19.Naszego a przez nas cudzego niczym w Operze Mydlanej podziwiania, zachwycania się osobami o specyficznych zachowaniach, które są przede wszystkim istotami społecznymi, cieszy je towarzystwo innych, lubią błyszczeć w towarzystwie, a spędzanie z nimi czasu jest zazwyczaj przyjemne, potrafią być radosne, seksowne, dowcipne ekscytujące i jakie tylko zechcemy, a także bycia z takimi, życia z nimi, opiekowania się nimi, troszczenia się o nie, traktowania ich jako rzadkie, piękne kwiaty, które wymagają ogromnej troski a i tak więdną jednego dnia, przy czym, jeśli nie my zapewnimy im opiekę, zrobi to ktoś inny, dla kogo są one równie atrakcyjne i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków


Opublikowano: 07/12/2021
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz

Ten wpis ma 5 komentarzy

  • s_majda pisze:

    Pomysł na życie w mydlanej operze zaczerpnięty z filmu ,, Borat i kaseta…„-,,Chcę być jak królewna Śnieżka Disneya, spać aż przyjdzie książę. Będziemy uprawiali bajeczny seks, aż się obudzę”

  • s_majda pisze:

    Miałem inną dobrą nazwę ,,rzecz dla kucharek i strażaków” – takie były anonse i przedwojenne reklamy. W sumie odbiorcy są ci sami, ale za to określenie jest markowe, bo pochodzi z USA, a nie jakieś tam polskie.

  • s_majda pisze:

    Opera mydlana 2 – Spisała Agata Pająk na podstawie definicji Wikipedii.

    1.Naszego a przez nas cudzego rozumienia, bycia świadomymi, akceptowania, promowania, doświadczania, wierzenia, że opera mydlana (również w relacji z Bogiem) to cykliczne, czyli systematycznie, regularnie powtarzające się słuchowisko radiowe, serial radiowy lub rodzaj serialu telewizyjnego, określanego inaczej jako serial obyczajowy lub telenowela i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
    2.Naszego a przez nas cudzego używania określenia opera mydlana głównie w języku potocznym, a w tym szczególnie jako min. Polacy i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
    3.Naszego a przez nas cudzego wierzenia, promowania, doświadczania, że tzw. telewizyjne opery mydlane to kontynuacja popularnych w XIX wieku drukowanych w gazetach powieści w odcinkach i późniejszych powieści radiowych oraz że opera mydlana jest najpowszechniejszym gatunkiem serialowym na świecie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
    4.Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, że historia opery mydlanej sięga lat 30 XX wieku, kiedy to w USA zaczęto nadawać pierwsze radiowe opery mydlane , które stały się bardzo popularne, a nazwa wywodzi się z tego, że głównymi sponsorami byli producencki środków czyszczących , co wzięło się z faktu, że emitowane dawniej opowieści nadawane były głównie z myślą o kobietach, min. gospodyniach domowych i w trakcie przerw reklamowych nadawano przede wszystkim reklamy środków do prania, mydeł i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
    5.Naszego a przez nas cudzego bycia min. słuchaczami, odbiorcami, pomysłodawcami, twórcami, telewidzami, fanami, producentami, sponsorami, aktorami, scenarzystami, uczestnikami, reżyserami takich powieści i programów, filmów o cechach opery mydlanej, (również w relacji z Bogiem) jak na przykład, Matysiakowie, W Jezioranach, W labiryncie, Niewolnica Isaura, Dallas, Dynastia, Moda na sukces i nie tylko, jakie nadawane są w rozmaitych stacjach telewizyjnych, są wieloodcinkowe, emitowane są wiele lat oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
    6.Naszego a przez nas cudzego bycia widzami, fanami , wielbicielami rozmaitego rodzaju oper mydlanych i ich bohaterów (również w relacji z Bogiem), życia ich życiem, martwienia się o nich, cieszenia się z ich sukcesów, porażek, przewidywania, co dalej w serialu, czekania na kolejny odcinek, o określonej porze, spędzania przed ekranem wiele czasu na oglądaniu takich filmów, interesowania się życiem bohaterów, a tym też życiem odtwórców głównych ról oraz utożsamiania się z bohaterami oper mydlanych, przenoszenia do naszego/cudzego życia mody, tekstów, określeń, zachowań używanych w tych filmach, bycia od tego uzależnionymi, emocjonowania się nimi i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
    7.Naszego a przez nas cudzego ponoszenia dużych i odpowiednio małych kosztów na rozmaitego rodzaju produkcje oper mydlanych, (również w relacji z Bogiem) a także osiągania ogromnych zysków z ich emisji w telewizjach, oraz min. zdobywania sławy, rozgłosu, uwielbienia lub nienawiści , wrogości jako odtwórcy głównych i nie tylko takich ról w serialach typu opera mydlana, oraz min. stawania się z tego powodu celebrytami i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
    8. Naszego a przez nas cudzego bycia sponsorami, finansowania, zasilania rozmaitego rodzaju oper mydlanych (również w relacji z Bogiem), ich twórców, odtwórców, producentów i nie tylko, a w tym jako wierni widzowie i słuchacze, abonenci , i nie tylko oni, a także pośredniego wpływania na treści seriali i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
    9.Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, przekonania, promowania, doświadczania, że w telewizji opery mydlane pojawiają się zazwyczaj kilka razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku (czasem rzadziej lub w inne dni tygodnia) i trwają od 20 do 50 minut. Z początku emitowane były zazwyczaj w godzinach od 11 do 16, obecnie pojawiają się także w weekendy i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego czekania na te seriale, dostosowania, zmieniania rozmaitych planów, aby oglądać serial i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
    10.Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, przekonania, promowania, doświadczania, że głównym celem oper mydlanych (również w relacji z Bogiem) jest dostarczenie widzom rozrywki, są one osadzone w rzeczywistości, zazwyczaj współczesnej lub nawet równoczesnej widzowi, czasami miejsce ich akcji nie jest określone, oraz przedstawiają one sytuacje rodzinne i zawodowe, codzienne problemy bohaterów, pochodzących głównie z klasy średniej (w polskich produkcjach) lub wyższej (produkcje zagraniczne) i są to zazwyczaj historie wielowątkowe, z kilkunastoma głównymi bohaterami, powiązanymi wspólnym miejscem pracy (szpital, kancelaria adwokacka, instytut naukowy) lub więzami pokrewieństwa, oraz licznymi postaciami epizodycznymi i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
    11.Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, przekonania, promowania, doświadczania, że opery mydlane (również w relacji z Bogiem) nie są gatunkiem jednorodnym; istnieją pewne różnice między produkcjami polskimi a zagranicznymi, głównie amerykańskimi, które przedstawiają „prawdziwe” życie ludzi z wyższych sfer, natomiast na pograniczu opery mydlanej i filmu dokumentalnego znajduje się gatunek telewizyjny zwany docu soap, który różni się od klasycznej opery mydlanej tym, że zamiast fikcyjnych postaci granych przez aktorów, obejrzeć można prawdziwych ludzi w prawdziwych sytuacjach życiowych (zakładając jednak, że nie grają oni przed kamerą) i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
    12.Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, przekonania, promowania, doświadczania, że opera mydlana (również w relacji z Bogiem) jest niekończącym się, wielowątkowym serialem, a wątki mogą biec równoległe lub krzyżować się wzajemnie, niektóre znikają, pojawiają się nowe, wynika to z faktu, iż niektórzy grający w nich aktorzy po kilku latach produkcji są zbyt znudzeni lub, obawiając się zaszufladkowania, rezygnują z roli, by po kilku latach do niej powrócić, a same postacie mogą się zmieniać i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
    13.Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, przekonania, promowania, doświadczania, że w operach mydlanych (również w relacji z Bogiem) charakterystyczny jest brak głównego wątku, wiodącego bohatera, brak tradycyjnego finału rozwiązującego wszystkie wątki, a gdy opera mydlana traci popularność, często po prostu zaprzestaje się kręcenia dalszych odcinków i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
    14.Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, przekonania, promowania, doświadczania, że opery mydlane, (również w relacji z Bogiem) seriale o ich cechach mają bardzo dużą liczbę odcinków (w niektórych przypadkach nawet do kilkunastu tysięcy) i są nadawane niekiedy przez kilka, kilkanaście, lub nawet kilkadziesiąt lat oraz często zdarza się, że akcja na ekranie biegnie równolegle do czasu rzeczywistego (np. jeśli odcinek emitowany jest w poniedziałek a następny w środę, to akcja serialu w drugim odcinku rozgrywa się dwa dni po poprzednim) a także, że opera mydlana powiela schematy zawarte w literaturze kobiecej, a głównie melodramatu i romansu, że kobiety przedstawiane w nich mają często atrakcyjną pracę, ciekawe hobby, stanowisko dające im władzę, pojawiają się przed nimi nowe perspektywy, między którymi muszą wybierać, często podział na części jest przypadkowy i gwałtowny a niekiedy cały odcinek przedstawia jedno zdarzenie lub jedną postać i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
    15.Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, przekonania, promowania, doświadczania, że opera mydlana (również w relacji z Bogiem) najczęściej jest przedstawiona w formie kina stylu zerowego, tzn. forma przekazu pozbawiona jest jakichkolwiek elementów artystycznych, nawiązań do innych utworów oraz nietypowych sposobów prezentacji fabuły i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
    16.Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, przekonania, promowania, doświadczania, że są dwa typy oper mydlanych – amerykańskie i brytyjskie – od nazw państw, w których te seriale mają najdłuższą historię, a w tym min. amerykański styl opery mydlanej to nierealistyczne seriale z niezbyt szybką akcją, kręcone w niezwykle przestarzały sposób (taki sam jak w latach 50. XX wieku), gdzie wątki są często mało realne, a czasami nawet całkowicie abstrakcyjne (podróż w czasie, czy zmartwychwstanie,które miało miejsce niejednokrotnie min. w Modzie na sukces, i nierzadko bohaterami są bogaci, pozornie mający wszystko ludzie, a ilość scen w plenerze jest niezbyt duża, natomiast brytyjski styl opery mydlanej to seriale stawiające na jak największy realizm (bardziej realne wątki), cechuje je szybsza i żywsza akcja, niż w amerykańskich soap operach a bohaterami są najczęściej przedstawiciele średniej klasy społeczeństwa, sceny w plenerze występują we właściwie każdym odcinku i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
    17.Naszego a przez nas cudzego tracenia zainteresowania dla rozmaitego rodzaju oper mydlanych,(również w relacji z Bogiem) znudzenia się nimi oraz zauważania, że maleje, lub odpowiednio wzrasta oglądalność seriali, co powoduje, że twórcy oper mydlanych , aby zwiększyć oglądalność , stosują rozmaite metody na przyciągnięcie zainteresowania, a w tym min. seriale naszpikowane są przemocą, wulgaryzmami, wątkami sensacyjnymi, wymianą obsady i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
    18.Naszego a przez nas cudzego przenoszenia do własnego/cudzego życia rozmaitych wątków, treści, cytatów, wyniesionych z oglądanych oper mydlanych, (również w relacji z Bogiem) życia jak w filmach, w iluzji, podchodzenia do własnego/cudzego życia jak do filmu, wzorowania się na scenariuszach seriali typu opera mydlana, przejmowania z nich wzorców, mody, stylu wypowiedzi, zachowania, a nawet wystroju wnętrz i nie tylko oraz doświadczania, że twórcy oper mydlanych mogą wpływać, wpływają na nasze/cudze życie, decyzje, czas i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków

     

  • s_majda pisze:

    Wydaje mi się, że Opera mydlana dzieje się również i to bez końca w relacji z Bogiem. Pozwoliłem sobie dodać tę kwestię do powyższych intencji. Serial bez konca Bóg ogląda, gdzie dusze i istoty grają mało inteligentne role i takież kwestie.
    My też nie wiemy, czy Bóg ma z kim porozmawiać konstruktywnie. 

  • s_majda pisze:

    Opera mydlana i życie w niej–Dodawałem w tych intencjach również termin ,,w relacjach z Bogiem”. Bo mam takie wrażenie, zwłaszcza kiedy nic się nie zmienia. Serial jaki Bóg ogląda, gdzie dusze i istoty  grają matołkowate role, i również wypowiadają takież same kwestie.

    My nie wiemy czy Bóg ma z kim porozmawiać konstruktywnie. Choć tu na ziemi jeszcze ktoś o Bogu słyszał, w szeroko rozumianym kosmosie niekoniecznie