Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie

Po co robimy intencje ?

Autorki Elżbieta T i Małgorzata Krata

Usystematyzowane uwalnianie się od obciążeń- linki do tekstów, informacje o nagraniach, praca z intencjami, technika pokłonu >Link.

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Schemat jedno – zdaniowy do intencji. ” Link

Film ,,Pokłon po wykonanych intencjach”>Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie bycia biedakami, chorymi.
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza].

1. Naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, zaufania, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony samego Boga oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
2. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony wszelkich płci ludzi, Dusz, istot, bytów, tworów, zwierząt, roślin, kosmitów i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
3. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. wszelkiego rodzaju, znaczenia, gatunku, płci m.in. dawnych i nowych, aktywnych i nieaktywnych wszelkich bóstw, bogiń, boskich matek, boskich ojców, boskich synów, boskich córek, boskich rodzin, Goauldów, koleżków Boga, bogów, półbogów, Asurów, świętych, guru, mistrzów, nauczycieli, Mesjaszy, aniołów, a w tym astralnych m.in. Archaniołów, cherubinów, serafinów, astrali, władców, zarządców, właściciel i twórców światów astralnych i drzew dusz, proroków i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
4. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. fizycznych i astralnych węży, robaków, drapieżników, wirusów, szkodników, grzybów, pleśni, owadów, drobnoustrojów, bakterii, mikroorganizmów i makroorganizmów, jaszczurów, istot, bytów, tworów, pasożytów, lokatorów naszej i cudzej energetyki oraz ze strony m.in. wszelkich duchów, demonów, strzyg, duchów przodków, istot opętujących, mitycznych stworzeń, mitycznych istot i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
5. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. naszych i cudzych wszelkich płci cudotwórców, uzdrowicieli, znachorów, bioenergoterapeutów, lekarzy ciała i Duszy, od cudownych boskich uzdrowień, od właścicieli, zarządców i struktur różnych praktyk inicjacyjnych m.in. religijnych oraz Reiki, od wiedźm, magów, szamanów, wizjonerów, wyroczni, od znaków na niebie i ziemi, od czarownic, czarowników, od magii, od żywiołów, joginów, tantryków, i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
6. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. wszelkich oświeconych, oświecających, wybielających i odpowiednio zaczerniających siebie i innych m.in. ludzi, Dusz, istot, części naszej i cudzej Duszy i istoty, od tych dążących do nirwany, do zbawienia, wyzwolenia, odkupienia osiągających je, od wielbicieli i twórców wszelkich kompresji astralnych, wszelkich niebios, piekieł, rajów, czyśćców, światów astralnych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
7. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. wszelkich ateistów, agnostyków, heretyków, wyznawców bahaizmu, religii plemiennych, wielobustwa, animizmu, totemizmu, taoizmu, shinto, sikhizmu, dżinizmu, ahinsa, ayyavazhi, wyznawców Wicca, wyznawców buddyzmu, druidyzmu, voodoo, theravady, mahajany, chan, zen, son, amidyzmu, Szkoły Czystej Krainy, tendai, shingon, buddyzmu tybetańskiego, ningma, kagju, sakja, dzionangu, gelug, Bon i nie tylko oraz od ich kapłanów, twórców, wyznawców, promotorów oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
8. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony Jezusa, Apostołów, ojców kościoła, Wszystkich Świętych, Ojcze Nasz, Ducha Świętego jak również m.in. wyznawców, twórców, kapłanów i zarządców wszelkich sekt chrześcijańskich m.in. starokatolicyzmu, kościołów utrechckich, kościołów narodowych, mariawityzmu, katolicyzmu, wschodniego katolicyzmu, grekokatolicyzmu, kościoła rzymskokatolickiego, sedewakantyzmu, konklawizmu, palmariznizmu, lefebrystów, anglikanizmu, prawosławia, od kościołów bizantyjskich, cerkwi prawosławnych, staroobrzędowców, popowców, bezpopowców, skopców, starokalendarzowców, kościołów orientalnych, koptów, Syryjczyków, kościołów asyryjskich i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
9. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. adwentystów, milleryzmu, anabaptyzmu, wyznawców arianizmu, baptyzmu, braci morawskich, braci polymuckich, husytyzmu, kalwinizmu, kongregacjonizmu, prezbiterianizmu, kwakrów, luteranizmu, monnonityzmu, metodyzmu, pentekostalizmu, salwacjonizmu, unitarianizmu, waldensów, amiszów i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
10. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. wyznawców, twórców, kapłanów i zarządców m.in. restoracjoizmu, ruchu babackiego, Świadków Jehowy, Zrzeszenia Wolnych Badaczy Pisma Świętego, Świętych Ruchów Misyjnych, wyznawców unitaryzmu, mormonów, Kościołów Jezusa Chrystusa w Dniach ostatnich, Społeczności Chrystusa, afrochrześcijaństwa jak aladury, harrizmu, kimbangizmu, lumby i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
11. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. wyznawców, twórców, kapłanów i zarządców m.in. dżinizmu, digambarów, sthankawasi, śwetambarów, gnostyków, wyznawców manicheizmu, mandeizmu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
12. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. promotorów, wyznawców, twórców, kapłanów i zarządców m.in. wszelkich odłamów i sekt wiszniuzmu, krysznaizmu, śiwaizmu, lingajatów, śaktyzmu, mazdaizmu, religii perskich, mazdakizmu, mitraizmu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
13. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony wyznawców, twórców, kapłanów i zarządców świata Islamu m.in. alawitów, alewitów, charydżytów, sunnitów, szyitów, immaitów, ismalitów, zajdytów, wyznawców sufizmu, Ahmadiyya, czarnego islamu, Maurów, Narodu islamu, drudyzmu, ahl-e-hakk, zikrytów, skrypturalizmu, koranizmu oraz jezydyzmu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
14. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. promotorów, twórców, kapłanów i wyznawców wszelkich sekt i frakcji judaizmu: m.in. felaszów zwanych czarnymi żydami, judaizmu mesjanistycznego a w tym chasydzkiego, judaizmu konserwatywnego, ortodoksyjnego, postępowego, rekonstrukcjonistycznego, karaimizmu, mozaizmu, samarytaizmu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
15. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. twórców, organizatorów, zarządców i wyznawców tzw nowych ruchów religijnych jak babizmu, bahaizmu, czeondoizmu, kaodaizmu, szejkersów, Kultów cargo, Falun Gong, Modekngei, New Age, Realizm, Rastafari, Scjentologi, Metody Quan Yin, Wicca, „Jam Jest„i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
16. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. twórców, kapłanów, zarządców, wyznawców m.in. Asatriuzmu, Hellenizmu, Słowanowierstwa, Inteligentnej Jogi Międzynarodowej, Medytacji Transcendentalnej, Misji Boskiego Światła, Międzynarodowego Towarzystwa Świadomości Kryszny, Neo-Sannyasmu (Osho), Radha Soami, Sathya Sai Baby, Swaminaryan Faith, Harrizmu, konfucjanizmu, santerii, sikhizmu, shinto, taoizmu, zaratusztrianizmu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
17. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony promotorów, twórców, kapłanów i wyznawców wszelkich sekt i frakcji m.in. religii oraz mieszkańców Superkontynentów, kontynentów oraz prehistorycznych krain takich jak m.in., jak Pangea, Godwana, Atlantyda, Lemuria, Mu, Gobi, religii rodzimych Afryki, Australii, Oceanii, Azji, Europy, obu Ameryk i innych miejsc na Ziemi, i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
18. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. wszelkiego rodzaju m.in. tyranów, despotów, socjopatów, katów, terrorystów, szantażystów, sędziów, prawników, prokuratorów, oskarżycieli, panów, władców, zwierzchników, przełożonych, pracodawców, współpracowników, klientów, płatników, manipulatorów, hipnotyzerów, królów, książąt, dworów, doradców, posłańców, notariuszy, sekretarzy, władzy państwowej, religijnej, oraz ze strony wszelkich twórców, promotorów rozmaitych destrukcyjnych wynalazków i praktyk a w tym takich jak wszczepienne substancje, wirusy, pasożyty, bio-roboty, artefakty, jak gry i zabawy takie jak Jumanji, Kamienie Nieskończoności, Pierścienie władzy i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
19. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. planet, konstelacji, kosmosu, gwiazd, księżyców, komet, asteroid, galaktyk, pyłu kosmicznego, czarnych dziur, słońc, ciał niebieskich od ich ruchów, położenia, oddziaływań oraz ich wszelkich m.in. właścicieli, zarządców, twórców, najemców, użytkowników i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
20. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony wszelkiego rodzaju, wielkości, znaczenia naszych i cudzych m.in. amuletów, talizmanów, artefaktów, gadżetów, przedmiotów magicznych i niemagicznych, pierścieni, pieczęci, różdżek, eliksirów, ziół, dymów, kadzideł, pieśni, mantr, świętych tekstów, roślin, zwierząt, metod wróżbiarskich, obrzędów, zabobonów, od komunii świętych, od ofiar składanych komuś/czemuś, dewocjonaliów, obrazów, figur, rzeźb, malowideł, sakramentów, narkotyków, alkoholi, ekstaz duchowych i fizycznych, szamanizmu, mistycyzmu, wszelkich utopii i nie tylko oraz m.in. ich wszelkiego rodzaju twórców, promotorów, właścicieli, użytkowników, beneficjentów, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
21. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony wszelkiego rodzaju, wielkości, znaczenia m.in. wszelkich form zniewoleń, uwięzi, uwikłań jak m.in. sieci, lin, kajdan, smyczy, obroży, karcerów, więzień, klatek, haków, dybów, ośmiorniczek, protomolekuły ich odpowiedników, zamienników i nie tylko oraz ich wszystkich m.in. entuzjastów, twórców, promotorów, beneficjentów, ofiar, strażników, świadków i wyznawców oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
22. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony wszelkiego rodzaju, wielkości m.in. obrzędów, kultów, nominacji, namaszczeń, pozwoleń, wytycznych, umów, przysiąg, przyrzeczeń, kontraktów, nakazów, zakazów, cyrografów, misji, ślubowań, paktów, aktów, porozumień, traktatów i nie tylko oraz ich wszelkich m.in. twórców, promotorów, beneficjentów, kapłanów, strażników, ofiar, świadków i wyznawców oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków

23. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony naszych i cudzych, a w tym również licencjonowanych m.in. strażników, weryfikatorów, windykatorów, komorników, pośredników, świadków, twórców, założycieli, ochroniarzy, opozycji, cenzorów, promotorów, beneficjentów, ofiar naszych i cudzych działań, zamiarów, przejawień i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
24. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. naszych i cudzych m.in. elementów budowy fizycznej i energetycznej, narządów, tkanek, komórek, atomów, układów i zespołów biologicznych, fizycznych, chemicznych, energetycznych, zegarowych, cyfrowych i ich mechanizmów działania, i wszelkich programów sterujących nimi na ich wszystkich poziomach, przestrzeniach, płaszczyznach, elementach i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
25. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony naszych i cudzych wszelkiego rodzaju, wielkości, znaczenia, płci, rasy gatunku m.in. rodziców, wychowawców, wychowanków, nauczycieli, małżonków, kochanków, dzieci, rodzeństwa, sióstr, braci, cioć, wujków, kuzynów, całych rodów, rodzin, społeczności, warstw społecznych, dziadków, babć, krewnych i niespokrewnionych, od osób tej samej lub odmiennej płci, wszelkich gatunków, wszelkich ras i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
26. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony wszelkiego rodzaju, znaczenia, rangi, poziomu, płci m.in. stowarzyszeń, bractw, wspólnot, komun, związków, organizacji a w tym administracyjnych, wojskowych, cywilnych, świeckich, finansowych, religijnych, mesjanistycznych, duchowych, gospodarczych, publicznych, politycznych, przestępczych, wywiadowczych, seksualnych, narkomańskich, pijackich, państwowych, globalnych, kosmicznych, wielowymiarowych, czasoprzestrzennych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
27. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. Duszy i istoty Wisznu oraz wszelkich innych bóstw, bogów, bogiń i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
28. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. pogody, przyrody, żywiołów, pory dnia, nocy, pory roku, daty, astrologii, astronomii, numerologii, meteorologii, temperatury otoczenia, ciśnienia, częstotliwości, kolorów, dźwięków, rytmów, wibracji, wilgotności, wysokości Słońca na niebie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
29. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. naszych i cudzych efektów potwierdzenia, od kodowań, myślokształtów, blokad, obciążeń, wzorców, punktu widzenia, sposobów rozumienia, od uwikłań, krzyży i węzłów karmicznych, od karmicznych postaci, karmicznych relacji, schematów karmicznych, cykli planetarnych, od koła karmy, od koła fortuny, od figur geometrycznych płaskich, przestrzennych, od losu, przypadku, loterii, szczęścia i odpowiednio od pecha, klątw, uroków, liter, słów, znaków, symboli, cyfr, liczb, alfabetów, mandal, tatuaży, od efektów potwierdzenia, od magazynów obciążeń i wzorców, od wyznaczników, ozdobników, czipów, urazów, kalectw, chorób, od pustki, próżni, nicości w umyśle i życiu oraz od ich wytwórców, promotorów, ofiar i beneficjentów i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków

30. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. naszych a przez nas cudzych wszelkich bałwochwalczych postaci, czynów, intencji, zamysłów, wzorców, nawyków oraz ze strony tych co modlą się do nas jak do bogów, do bóstw, do mistrzów, świętych, do oświeconych, do istot astralnych; oraz ze strony traktujących nas jako pośredników do Boga, pośredników do wszelkich bóstw, bogiń; oraz ze strony czczących nas, wychwalających nas, wielbiących nas; oraz ze strony tych, którzy modlą się za nas do bóstw, bogiń, kosmitów w naszym imieniu, w naszych sprawach, dla dobra naszego i odpowiednio ze strony tych, którzy w modlitwach nam złorzeczą, rzucają klątwy i uroki, którzy chcą się mścić na wszelkie sposoby oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
31. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony wszelkich m.in. odmian, stowarzyszeń, grup i kręgów m.in. demonicznych, satanistycznych, lucyferańskich, wojennych, wojskowych, magicznych, czarno-magicznych, tantrycznych, czarno-tantrycznych, biało-astralnych, grup płomieni oraz m.in. czarnych słońc, nekromantów, istot mroku, ciemności, sił zła, demonów, władców piekieł, diabłów, kainitów, Szatana, Lucyfera, Belzebuba, Kali, strzyg, istot i Dusz jakie upadły, upadają, istot rogatych, krnąbrnych, agresywnych, napełnionych pychą, egoizmem i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
32. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony wszelkiego rodzaju, wielkości, rasy, znaczenia i płci m.in. seksoholików, lesbijek, gejów, transwestytów, gwałcicieli, sadomasochistów, celibantów, eunuchów, burdelmam, alfonsów, prostytutek, dewiantów, zboczeńców, pedofilów, zoofilów, koprofilów, koprofagów, kazirodców, panseksualistów, cykli hormonalnych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
33. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko z powodu m.in. naszych i cudzych działań związanych z Końcem Świata, w okresie 2012 roku, z innymi Końcami Świata z poszukiwaniem Boga, z końcem cywilizacji, z Apokalipsami, Armagedonami, z końcami cywilizacji i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
34. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. naszego tworzenia, edytowania, oddawania Bogu tzw. INTENCJI, rozumianych jako zbiór m.in przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i wedle oceny Boga wszelkich punktów czasowych; robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu Boga, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą Boga m.in doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę w technice intencji mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. naszej duszy, całej naszej istoty i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków


Opublikowano: 12/04/2024
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz

Ten wpis ma 1 komentarz

  • s_majda pisze:

    Intencje – kierowane do bóstw
    Po 30 latach pracy z Bogiem, nie wyobrażam sobie dziś, modlenia się do bogów i bóstw. Ale wcześniej, kiedy w Polsce nie było innych sekt niż azjatyckich, niestety jak każdy urodzony po wojnie, bywało, że musiałem chadzać do świątyń i prosić owe różnorodne bóstwa i bóstwa miejscowe o pomoc w otrzymaniu pracy, w znalezieniu żony i nie tylko. Tekst napisany został pierwotnie celem oddania Bogu a wersja poniższa mówi o tym, że ja a osobno czytelnicy prosiliśmy o pomoc – nie Boga, ale rozmaite bóstwa. W odreagowaniach pojawi się na pewno sporo informacji nie tylko w tych kwestiach.

    Intencje kierowane do bóstw i bogów
    Autor Sławomir Majda w oparciu o tekst Małgorzaty Kraty i Elżbiety T.
    1. Naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. świadomie lub bez zrozumienia skutków tworzenia, edytowania, oddawania bóstwom, bogom, boginiom tzw. INTENCJI oraz modlitw, rozumianych jako zbiór m.in. przekonań, postaw i motywacji w danym temacie a w tym dotyczących mnie, mojej Duszy, naszej całej istoty, interakcji z innymi, wielowymiarowości i punktów czasowych wedle oceny wszelkich bogów i bóstw; oraz robienia, tworzenia intencji w poszukiwaniu bóstw, bogów, bogiń, osób zmarłych i żywych, prawdy, kłamstw, rozrywki, pomocy; oraz w wyniku tworzenia i stosowania intencji, modlitw jako narzędzia do rozwoju duchowego w zgodzie z wolą bóstw, bogów, bogiń m.in. doświadczania wszelkich skutków i konsekwencji a w tym takich jak wszelakie odreagowania, wywalanki, opętania, spływające informacje i zaistniałe zdarzenia nie tylko w świecie materialnym ale i w astralu; odpowiednio promowania, projektowania, przejawiania, odbierania, przekazywania, akceptowania, ukrywania, unikania, kodowania sobie i innym oraz doświadczania intencji i modlitw kierowanych do bóstw, bogów, bogiń m.in. profesjonalnie lub bez ładu i dyscypliny, półprzytomnie i w hipnozach jako łączenia półświadomych impulsów twórczych, bezwiednego odbierania cudzych oczekiwań i nastawień w celu rejestrowania i odtwarzania ich w imię (teoretycznie) dobra lub krzywdy lub rozrywki; robienia, tworzenia intencji, modlitw kierowanych do bóstw, bogów, bogiń jako rozwarstwienia wyobraźni, bez prawdziwej inspiracji, bez stabilności, bez dojrzałego i bez logicznego myślenia lub w sposób prosty, fascynujący, wyważony i nie tylko; robienia, tworzenia intencji kierowanych do bóstw, bogów, bogiń jako m.in. zawodowcy, lub amatorzy i dyletanci w domu, w pracy, w hibernacji, podczas snu, samotnie i w towarzystwie innych; poświęcania na modlitwę a w tym w technice intencji kierowanych do bóstw, bogów, bogiń mniej lub więcej czasu niż inni lub nie robienia intencji i tym samym doświadczania wszelakich skutków intencji bez ich procedowania lub w trakcie i po przepracowaniu i nie tylko, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, zaufania, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony samego Boga oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    2. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. świadomie lub bez zrozumienia s

    Całość tekstu opublikowana jest na stronie Link