Autorzy Małgorzata Krata i Sławomir Majda
Naszego przyczyniania się a w tym poszukując Boga i odpowiednio poszukując wrażeń, zabawy oraz wyjścia z karmy do umyślnego i odpowiednio niechcący do powstania i utrzymywania przez innych ludzi, dusze, istoty naszych i cudzych, starych i nowych m.in. idei, pomysłów, planów, projektów, zamiarów, religii, intencji, relacji z innymi, małżeństw, zawodów, transów, nawyków, potrzeb i nie tylko a w tym tych dawno już nieaktualnych, zapomnianych i takich o których to my chętnie byśmy zapomnieli, wykasowali, wymazali i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego bycia/nie twórcami, pomysłodawcami, inspiratorami takich rozmaitych naszych i cudzych, starych i nowych m.in. idei, pomysłów, planów, projektów, zamiarów, religii, bałwochwalstwa, wzorców, intencji, relacji z innymi, małżeństw, zawodów, transów, nawyków, potrzeb i nie tylko a w tym tych dawno już nieaktualnych, zapomnianych, zakurzonych, skostniałych, zmurszałych, muzealnych, niedzisiejszych, antycznych a nawet kopalnych a w tym takich jakie ciągle i stale depczą nam po pietach, jakie nas prześladują, powodują poczucie winy, jakich ciągle my i inni doświadczamy i które ciągle kładą się cieniem w naszym rozwoju duchowym, oświeceniu i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego m.in. odnawiania, transformowania, odrestaurowywania, renowowania, reformowania, adaptowania a w tym aby pasowały do obecnych czasów rozmaitych naszych i cudzych starych i nowych m.in. idei, pomysłów, planów, projektów, zamiarów, religii, bałwochwalstwa, wzorców, intencji, małżeństw, zawodów, transów, nawyków, potrzeb, relacji z innymi i nie tylko niczym rozmaitych m.in. reliktów przeszłości, przeżytków, zabytków, staroci, archaizmów, wykopalisk, cennych, wartościowych przedmiotów i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego na rozmaite sposoby m.in. reanimowania, ożywiania, wskrzeszania i przywracania do życia, do użyteczności i uaktualniania rozmaitych naszych i cudzych, starych i nowych m.in. idei, pomysłów, planów, projektów, zamiarów, religii, bałwochwalstwa, wzorców, intencji, relacji z innymi, małżeństw, zawodów, transów, nawyków, potrzeb i nie tylko a w tym tych dawno już nieaktualnych, zapomnianych, zakurzonych, skostniałych, zmurszałych, muzealnych, niedzisiejszych, antycznych a nawet kopalnych i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego niczym archeolog m.in. odgruzowywania, odnajdywania, odkopywania, wydobywania na światło dzienne, na widok publiczny niczym wielkie skarby i odkrycia a potem ich na rozmaite sposoby wykorzystywania a w tym robiąc z nich użytek rozmaitych naszych i cudzych, starych i nowych m.in. idei, pomysłów, planów, projektów, zamiarów, religii, bałwochwalstwa, wzorców, intencji, relacji z innymi, małżeństw, zawodów, transów, nawyków, potrzeb i nie tylko a w tym tych dawno już nieaktualnych, zapomnianych, zakurzonych, skostniałych, zmurszałych, muzealnych, niedzisiejszych, antycznych a nawet kopalnych i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego poprawiania, polepszania, usprawniania, modernizowania, udoskonalania a w tym nadając im cechy nowoczesne, współczesne, postępowe, awangardowe, innowacyjne, atrakcyjne i takie jaki spowodują ich popyt, wzięcie, zainteresowanie rozmaitych naszych i cudzych, starych i nowych m.in. idei, pomysłów, planów, projektów, zamiarów, religii, bałwochwalstwa, intencji, relacji z innymi, małżeństw, zawodów, transów, nawyków, potrzeb i nie tylko a w tym tych dawno już nieaktualnych, zapomnianych, zakurzonych, skostniałych, zmurszałych, muzealnych, niedzisiejszych, antycznych a nawet kopalnych i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego inspirowania, agitowania innych ludzi, dusz, dawania im bodźców, zachęt, obietnic, stymulantów do tego aby m.in. wykorzystywali, ponawiali, odtwarzali i powracali rozmaitych naszych i cudzych, starych i nowych m.in. idei, pomysłów, planów, projektów, zamiarów, religii, bałwochwalstwa, wzorców, intencji, relacji z innymi, małżeństw, zawodów, transów, nawyków, potrzeb i nie tylko a w tym tych dawno już nieaktualnych, zapomnianych, zakurzonych, skostniałych, zmurszałych, muzealnych, niedzisiejszych, antycznych a nawet kopalnych i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego i cudzego cofania się a w tym w czasie, w rozwoju, w oświeceniu m.in. po to aby jeszcze doświadczyć, zaznać, nacieszyć się nimi rozmaitych naszych i cudzych, starych i nowych m.in. idei, pomysłów, planów, projektów, zamiarów, religii, bałwochwalstwa, wzorców, intencji, relacji z innymi, małżeństw, zawodów, transów, nawyków, potrzeb i nie tylko a w tym tych dawno już nieaktualnych, zapomnianych, zakurzonych, skostniałych, zmurszałych, muzealnych, niedzisiejszych, antycznych a nawet kopalnych i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego tracenia czasu, zajmowania się, roztrząsania, analizowania i blokowania sobie i innych przestrzeni życiowej, umysłowej, duchowej, boskiego światła, planu Boga dla nas i innych poprzez i na skutek naszego i cudzego zajmowania się, powracania, tęsknot, ciągot do rozmaitych naszych i cudzych, starych i nowych m.in. idei, pomysłów, planów, projektów, zamiarów, religii, bałwochwalstwa, wzorców, intencji, relacji z innymi, małżeństw, zawodów, transów, nawyków, potrzeb i nie tylko a w tym tych dawno już nieaktualnych, zapomnianych, zakurzonych, skostniałych, zmurszałych, muzealnych, niedzisiejszych, antycznych a nawet kopalnych i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego i cudzego blokowania się i innych a w tym zamykając się na wszystko co najlepsze Bóg ma dla nas poprzez i na skutek naszego i cudzego zajmowania się, powracania, tęsknot, ciągot do rozmaitych naszych i cudzych, starych i nowych m.in. idei, pomysłów, planów, projektów, zamiarów, religii, bałwochwalstwa, wzorców, intencji, relacji z innymi, małżeństw, zawodów, transów, nawyków, potrzeb i nie tylko a w tym tych dawno już nieaktualnych, zapomnianych, zakurzonych, skostniałych, zmurszałych, muzealnych, niedzisiejszych, antycznych a nawet kopalnych i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie bycia biedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
Opublikowano: 08/07/2016
Autor: s_majda
Komentarze