Opracowała Małgorzata Krata
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
1. Naszego a przez nas cudzego bycia/nie wszelkiego rodzaju, znaczenia, wielkości, płci min suflerami, inspicjentami i nie tylko podpowiadającymi rozmaitym ludziom, Duszom, istotom, aktorom i ich odpowiednikom co mówić, czynić, co robić, jak grać, jakie kwestie wypowiedzieć, jak się zachować, jak żyć i przejawiać się m.in. na scenie a także w życiu i nie tylko
2. Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, trzymania/nie, uzależnienia/nie od wszelkich każdego rodzaju, znaczenia, wielkości, płci min suflerów, inspicjentów i nie tylko podpowiadających nam i bliźnim co mówić, czynić, co robić, jak grać, jakie kwestie wypowiedzieć, jak się zachować, jak żyć i przejawiać się m.in. na scenie a także w życiu i nie tylko
3. Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, doświadczania/nie wsparcia i szukania wsparcia ze strony każdego rodzaju, znaczenia, wielkości, płci min suflerów, inspicjentów, podpowiadaczy i nie tylko podpowiadających nam i bliźnim co mówić, czynić, co robić, jak grać, jakie kwestie wypowiedzieć, jak się zachować, jak żyć i przejawiać się m.in. na scenie a także w życiu i nie tylko
4. Naszego a przez nas cudzego widzenia/nie i rozumienia/nie m.in. Boga i odpowiednio bóstw, żywych bogów, świętych, boskich matek, guru, kapłanów i nie tylko w roli naszych i cudzych każdego rodzaju, znaczenia, wielkości, płci min suflerów, inspicjentów, podpowiadaczy i nie tylko mówiących i udzielających nam i bliźnim rozmaitych sugestii, wskazówek, porad w zakresie tego co my i inni mamy m.in. mówić, czynić, co robić, jak grać, jakie kwestie wypowiedzieć, jak się zachować, jak żyć i przejawiać się m.in. na scenie a także w życiu i nie tylko
5. Naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie m.in. wsparcia/nie innych istot, Dusz, ludzi, istot, astrali, jaszczurów, bóstw, świętych a w tym kręcących się obok nas i odpowiednio działających niczym rozmaici suflerzy, inspicjenci i podpowiadacze znajdujący się w rozmaitych min budkach, kabinach, budkach suflera, inspicjenturach, wszelkich miejscach a w tym niewidocznych dla innych a nawet dla nas samych i nie tylko
6. Naszego a przez nas cudzego m.in posiadania/nie, trzymania/nie rozmaitych każdego rodzaju, znaczenia, wielkości, płci min suflerów, inspicjentów, nadzorców, podpowiadaczy i tych wszystkich którzy m.in. odpowiadają za koordynację i zgodność z planem oraz techniczną i organizacyjną stronę przebiegu naszych działań, wypowiadanych kwestii, odgrywanych ról w życiu i istnieniu a także tych teatralnych i nie tylko
7. Naszego a przez nas cudzego m.in posiadania/nie, trzymania/nie rozmaitych każdego rodzaju, znaczenia, wielkości, płci min suflerów, inspicjentów, reżyserów, nadzorców, podpowiadaczy i tych wszystkich od których zależy pomyślność wszelkich wejść aktorów, solistów, zmian dekoracji i akcji, zdarzeń a w tym tych w naszym życiu, istnieniu a nawet w innych wymiarach
8. Naszego a przez nas cudzego m.in posiadania/nie, trzymania/nie rozmaitych każdego rodzaju, znaczenia, wielkości, płci min suflerów, inspicjentów, reżyserów, nadzorców, podpowiadaczy i tych wszystkich którzy wiedzą wszystko/nie o spektaklach, działaniach na scenie, o naszym życiu i istnieniu i jacy są obecni od momentu powstawania spektaklu do ostatniego pokazu i jacy zarządzają całą sceną
9. Naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie w naszym życiu i istnieniu wszelkiego rodzaju, znaczenia, wielkości, płci min suflerów, inspicjentów, nadzorców, podpowiadaczy i tych wszystkich którzy m.in. odpowiadają za koordynację naszych i cudzych działań, zespołów istot i aktorów, nad kontrolą wszystkiego co wchodzi w skład spektaklu i teatru, rozmaitych rekwizytów, kostiumów, zmian technicznych, ruchów scenicznych, wejść i zejść aktorów, za plany scenografii, za kontrolę stanu przygotowania sceny, kulis, za światła, dźwięki, za wpuszczanie aktorów na sceny w odpowiednim miejscu i czasie, za kształt artystyczny, przepływ informacji pomiędzy poszczególnymi postaciami,, za bezpieczeństwo aktorów będących zarówno na scenie i poza nią i nie tylko
10. Naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie w naszym życiu i istnieniu wszelkiego rodzaju, znaczenia, wielkości, płci min suflerów, inspicjentów, nadzorców, podpowiadaczy i tych wszystkich którzy m.in. decydują o rozpoczęciu a także przerwaniu spektaklu jak również o wznowieniu spektaklu i nie tylko
11. Naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie w naszym życiu i istnieniu wszelkiego rodzaju, znaczenia, wielkości, płci min suflerów, inspicjentów, nadzorców, podpowiadaczy i tych wszystkich którzy m.in. informują o swoich wymaganiach które muszą być spełnione, aby spektakl zaistniał i nie tylko
Opublikowano: 07/11/2018
Autor: s_majda
Komentarze