W kupie siła; intencje do przemodlenia
Spisane na podstawie telewizyjnego serialu, poświęconego wydalaniu resztek z organizmu, oraz późniejszej obróbce tak powstałego materiału. Przez kilka godzin jest co oglądać, tzn. to co ludzie wymyślili. Art. o podobnej treści jak serial filmowy. Link
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
-Naszego {jak to robią w Katalonii, Japonii} oglądania, podglądania, produkowania, kupowania, zdobienia, niszczenia, kolekcjonowania, używania m.in. figurek rozmaitych postaci, które się wypróżniają i nie tylko oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkich skutków
-Naszego {jak to robiono w Izraelu} chodzenia na pustynię dla załatwienia potrzeb wydalniczych, a potem zanurzania się z bakteriami kałowymi we wspólnej studni -basenie Mykwie, roznoszenia tak, oraz przyjmowania rozmaitych zarazków, drobnoustrojów, chorób i nie tylko oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkich skutków
-Naszego oglądania, podglądania, używania, produkowania, kupowania, kolekcjonowania, zdobienia, niszczenia, m.in. rozmaitych, ustępów, wychodów, wygódek, nocników, muszli ustępowych, kaczek, basenów, kibli, i nie tylko ich, wykonanych m.in. z drewna, ceramiki, szkła, cegieł, złota {jak w Japonii za 300 000$}, srebra, plastiku, kamienia oraz z innych materiałów i nie tylko oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkich skutków
-Naszego oglądania, podglądania, produkowania, kupowania, kolekcjonowania, zdobienia, niszczenia, używania m.in. rozmaitych środków, substancji do wycierania się min. po wypróżnieniu takich jak min. rozmaite deseczki, patyczki, woda, płyny, liście, trawy, szyszki, szmatki, papier czysty lub zadrukowany, papier toaletowy w rolkach, a w tym papier toaletowy barwiony, zadrukowany, papier intensywnie barwiony na rozmaite kolory a w tym papier czarny i nie tylko oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkich skutków
-Naszego oglądania, podglądania, produkowania, kupowania, kolekcjonowania, zdobienia, niszczenia, używania m.in. rozmaitych urządzeń do składowania, utylizacji spławiania, magazynowania m.in. odchodów ludzkich i zwierzęcych na ziemi i pod ziemią, min. w celach wykorzystania później metanu i gazów pochodzących z rozmaitych fekaliów do ogrzewania, oświetlenia, gotowania potraw, i odpowiednio kału zwierzęcego, ludzkiego do celów grzewczych w kotłowniach i nie tylko oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkich skutków
-Naszego oglądania, podglądania, produkowania, analizowania, badania, kupowania, używania, badania m.in. rozmaitych kuchenek gazowych, piekarników, kotłów gazowych CO, Junkerów służących do spalania bezzapachowych i zapachowych gazów m.in. ziemnego i innych gazów w naszych i cudzych mieszkaniach, które to gazy pochodzą głównie z gazów jelitowych wszystkich żyjących stworzeń, a w tym od nas i nie tylko oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkich skutków
-Naszego życia, pracowania, i powodowania, że inni pracują i żyją, że czerpią pożytki przy oraz w rozmaitych ściekach, szambach, kanalizacjach i nie tylko oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkich skutków
Małgorzata Krata bez entuzjazmu rozpisała na Intencje, tekst o podobnej tematyce, pobrany z internetu. Link
Ekskrementy i skatologia; intencje do przemodlenia
1.Naszego i cudzego wierzenia/nie, promowania/nie, doświadczania/nie tego, że wszystko może być a nawet jest m.in. święte, uduchowione, uświęcone a więc m.in. zwierzęta, rośliny, kamienie, czas, przestrzeń, narzędzia, bronie, miasta, zarazy, każda istota a więc zarówno jej ciało za życia a także po śmierci, rozmaite zwłoki nieżyjących jak również ich ekskrementy, kupy, krew, odchody i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
2.Naszego i cudzego m.in. posiadania/nie, tworzenia/nie, czczenia/nie i nie tylko rozmaitych wszelkich płci m.in. patronów, bóstw, strażników związanych z m.in. wydalaniem, wychodkami, toaletami, ściekami, odchodami, ekskrementami, zwłokami i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
3.Naszego i cudzego wierzenia/nie, promowania/nie, doświadczania/nie jakoby zarówno ludzkie jak i zwierzęce odchody, kupy, ekskrementy, krew mogły być, były cudownymi/nie lekami, amuletami, talizmanami i nie tylko a w tym te pochodzące od żywych bogów, świętych, guru a nawet od zwyczajnych istot i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
4.Naszego i cudzego tworzenia/nie, promowania/nie, doświadczania/nie rozmaitych m.in. przepisów, receptur jakie w składzie zawierają/nie rozmaite odchody, kupy, ekskrementy, krew, relikwie, części ciał, prochu zmarłych m.in. zwierząt, ludzi i nie tylko a w tym receptur na wytwarzanie rozmaitych m.in. likierów, leków, eliksirów, leków i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
5.Naszego i cudzego m.in. doświadczania/nie, ukrywania/nie, nazywania/nie m.in. w recepturach rozmaitych odchodów, kup zarówno ludzkich jak i zwierzęcych mianem i pod nazwą m.in. cybet, okcydentalna siarka, ludzki węgiel, zwierzęcy węgiel i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
6.Naszego i cudzego zajmowania się/nie i promowania/nie, doświadczania/nie skatologii jako nauki o właściwościach magicznych i medycznych wszelkiego rodzaju, znaczenia zarówno ludzkich jak i zwierzęcych m.in. fekaliów, odchodów, ekskrementów i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
7.Naszego i cudzego m.in. wierzenia/nie, promowania/nie, doświadczania/nie tego, że rozmaite części ciał ludzi, zwierząt, istot mają/nie szczególne a nawet cudowne moce i cechy a w tym takie części i elementy jak m.in. zęby, rogi, kły, kości, pióra, relikwie a nawet odchody i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
8.Naszego i cudzego wierzenia/nie, promowania/nie, doświadczania/nie jakoby odchody m.in. jastrzębia leczyły wzrok a odchody m.in. węża przywracały gibkość sparaliżowanym a kobietom dawały łatwy poród natomiast odchody dzieci dawały wieczną młodość jak również tego że odchody jeleni, kozłów czy byków przywracają/nie potencję a królików dają/nie płodność i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
9.Naszego i cudzego wierzenia/nie, promowania/nie, doświadczania/nie jakoby odchody m.in. wiewiórki rozwijają/nie zmysł równowagi natomiast niedosłyszącym słuch poprawiały/nie odchody rysia oraz jakoby odchody wszelkich innych zwierząt dawały/nie skutek medyczny czy magiczny zależny od symbolicznego znaczenia zwierzęcia lub tego z jakim archetypem akurat nam się kojarzy i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
10.Naszego i cudzego m.in. kupowania/nie, sprzedawania/nie, poszukiwania/nie, zbierania/nie i używania/nie dla rozmaitych naszych i cudzych potrzeb wszelkich m.in. odchodów, ekskrementów, części ciał i nie tylko różnych ludzi, zwierząt, ptaków, ryb, gadów i wszelkich istot oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
11.Naszego i cudzego handlowania/nie a także podrabiania/nie przeróżnych m.in. odchodów, ekskrementów, części ciał m.in. sów, jastrzębi, psów, kur, orłów, słoni, krokodyli, lwów, oraz ludzi, istot jak również relikwii, prochów zmarłych i ich odpowiedników i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
12.Naszego i cudzego m.in. wytwarzania/nie, posiadania/nie wszelkiego rodzaju, znaczenia m.in. amuletów, talizmanów, magicznych/nie, leczniczych/nie, cudownych/nie min przedmiotów, części ciał, relikwii, kości, zębów, piór, kłów jak również ekskrementów, odchodów, krwi, skór i nie tylko pochodzących z ciał i od rozmaitych wszelkich płci zarówno żywych jak i zmarłych ludzi, istot, zwierząt, kosmitów, bóstw, bogiń, boskich matek, guru, lamów, świętych, tyranów, socjopatów, satanistów i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
13.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby m.in. zajmowania się/nie, promowania/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, likwidowania/nie każdego rodzaju znaczenia m.in. zabobonów/nie a także skatologii oraz wszelkich metod magiczno-leczniczych noszących miano tzw leworęcznej ścieżki medycyny, leworęcznej ścieżki alchemii oraz tzw czarnej homeopatii, czarnej sztuki oraz ich odpowiedników, zamienników i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
14.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby m.in. zajmowania się/nie, promowania/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, likwidowania/nie każdego rodzaju znaczenia m.in. metod opierających się na stosowaniu a nawet przyjmowaniu, zażywaniu, obcowaniu z substancjami takimi jak m.in. uryna, odchody, kupy, ekskrementy, krew menstruacyjna i inna krew, nasienie, sperma, wydzieliny ciała oraz traktowania takowych metod, praktyk jak i jako ścieżki duchowe jak min czarna tantra, praktyki Viparity i rozmaite inne oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
15.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby m.in. zajmowania się/nie, promowania/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, likwidowania/nie metod i praktyk jakie polegają na wierze i domniemaniu iż z fekaliów, odchodów, prochów zmarłych, części ciał to można wytworzyć m.in. złoto lub rozmaite inne drogocenne przedmioty i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
16.Naszego i cudzego m.in. poszukiwania/nie w żywych i zmarłych istotach, ludziach, zwierzętach, elementach świata ożywionego i nie ożywionego a nawet w odchodach tej esencji wszystkiego, pierwiastka boskości, najwyższej i boskiej substancji a w tym substancji zwanej m.in. „lapis” będącej/nie najcenniejszą rzeczą na świecie i dającą jakoby moc m.in. obalania królów i cesarzy oraz jakoby rozmaite inne moce i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
17.Naszego i cudzego m.in. jak i jako rozmaici alchemicy, badacze, tzw badacze faustyczni, artyści czerni nie tylko m.in. zajmowania się/nie odchodami, ekskrementami, krwią, prochami zmarłych, częściami ciał ludzi, zwierząt i nie tylko a w tym po to aby uzyskać z nich rozmaite produkty, eliksiry, lekarstwa a nawet złoto i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
18.Naszego i cudzego m.in. wierzenia/nie, promowania/nie, doświadczania/nie tego jakoby brud, substancje uznawane za nieczyste a więc odchody i nie tylko tworzyły jedynie zewnętrzną postać ukrytego złota, życia, pierwotnej cząstki wszystkiego a nawet boskiej cząstki czy samego boga i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Opublikowano: 24/03/2017
Autor: s_majda
Komentarze
Ten wpis ma 4 komentarze
Na filmie „ W kupie siła” pokazano scenkę jak Dalajalama wypróżnia się w liczniej grupie mnichów. Wyjaśniono, że z urobku produkowane są talizmany. Tę samą informację możemy wyczytać w art. Link „Jeszcze w minionym wieku, ekskrementy Dalaj Lamy uznawano w Tybecie za święte. Jak twierdzą niektórzy tybetolodzy, były one reliktami i stosowano je jako amulety. Wieszano je na namiotach lub noszono wokół szyi. Używano je również jako lekarstwa. Te amulety wyglądały jak pigułki. Niektóre z nich były czarne, inne czerwone, niektóre też białe. Amerykański etnolog i skatolog, John Gregory Bourke napisał w swojej książce “Das Buch des Unrats”, że od pewnego podróżnika po Tybecie otrzymał relikwiarz sporządzony ze srebra z czterema pigułkami koloru czerwonawej ochry. Wiosną 1889 roku dał go do zbadania znajomemu lekarzowi, który nie mógł odnaleźć w nim niczego szczególnego. Obyczaj ten zdaje się już należeć do przeszłości.”
Kiedy Chrześcijaństwo krzepło w początkach swego działania, pielucha Jezusa miała podobne ozdrowieńcze działania. Tak przynajmniej twierdzono w krajach Lewantu, gdzie się jakaś zachowała.
W Japonii bielidła na kobiece twarze wykonuje się kału skowronków. Link
-naszego a przez nas i cudzego zdobienia ciała, leczenia ciała odchodami zwierząt, ptaków, własnymi i cudzymi i nie tylko oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkich skutków
W Indiach palona jest tzw. Agnihotra wykonana głównie z krowich fekaliów. W opinii kapłanów ma cudowne właściwości, a popiół z Agnihotry wcierany jest w czoło na 3 oku.
-naszego a przez nas i cudzego robienia, palenia tzw. Agnihotry wykonanej głównie z krowich fekaliów, i tworzenia tak środka o cudownych właściwościach, oraz powodowania że popiół z Agnihotry i krowich placków wcierany jest w nasze i cudze czoła, na 3 oku min. dla poprawy jasnowidzenia, dla zdrowotności i dla rozwoju duszy
Nie specjalnie jakoś promowana jest wiedza o afrodyzjaku gejów. Myślę, że niejeden kapłan, nie jeden polityk mniej chętnie uczestniczyłby w paradach, gdyby całe społeczeństwo wiedziało, że konsumpcja arodyzjaku jest powszechna w środowisku. Jak mi wyjaśniono, wielu uważa, że przyjemnym jest, kiedy na zębach zostają a potem są rozgryzane jakieś większe kawałki np. ziaren, warzyw lub mięsa”.
Cytat
„Pamiętam, że kiedy byłam młodsza, widziałam, jak moja matka smaruje dom krowim łajnem. Zapytałem ją, dlaczego używasz krowiego łajna zamiast cementu. Powiedziała: „Używamy krowiego łajna, ponieważ jest to ziołolecznictwo z różnych liści i roślin, które krowy jedzą codziennie. Wszystkie te rośliny, trawy i liście są gotowane w żołądku bydła, a następnie łączą się ze sobą, aktywując wiązania chemiczne. Kiedy kładziemy krowie łajno na podłodze i chodzimy po nim bosymi stopami, naturalne ziołowe substancje chemiczne z krowiego łajna są przenoszone do naszego ciała przez pory pod naszymi stopami”. Od tego dnia lubiłem leżeć na podłodze bez koszuli i zasypiać. Wow, to było bardzo fajne, orzeźwiające i kojące! Nasi przodkowie używają tych rzeczy nie dlatego, że są biedni, ale dlatego, że są bogaci w wiedzę naukową, chemię, medycynę i samoświadomość zrozumienia swojego środowiska i WSZECHŚWIATA MATKI!!”
źródło; Hon Dennis Mutai. eg