Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie

Wampiryzm – intencje do przemodlenia

Poniższe intencje warto wzbogacić o aspekty takie jak bycie promotorami, twórcami, ofiarami oraz sprawcami działań.

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 

1. chorowania (nie), cierpienia (nie) na m.in. porfirię (chorobę dziedziczną objawiającą się m.in. światłowstrętem), której przyczyny na ziemskim planie tłumaczone są zaburzeniami biosyntezy hemu, czerwonego barwnika obecnego w wielu enzymach, między innymi w hemoglobinie, które mogą być m.in. wywołane karmicznie, genetycznie, poprzez leki, alkohol i nie tylko
2. doświadczania (nie) m.in. chorób takich jak m.in. porfiria przerywana, porfiria mieszana, dziedziczna koproporfiria, porfiria z niedoboru dehydratazy kwasu delta-aminolewulinowego, porfirie nieostre w przypadku, których dochodzi przede wszystkim do uszkodzeń skóry takie jak m.in. wrodzona porfiria erytropoetyczna, protoporfiria erytropoetyczna, porfiria skórna późna, lemingoza
3. doświadczania (nie) m.in. hemofilii, progerii (przedwczesnej starości, śmiertelnej bezsenności rodzinnej i nie tylko
4. przejawiania (nie) m.in. wyglądu charakteryzującego się m.in. bladością skóry, czerwonawym zabarwieniem zębów, stronienia (nie) od światła, posiadania (nie) m.in. alergii na czosnek
5. doświadczania takich przypadłości jak m.in. ciemnienie i nadwrażliwość skóry na urazy oraz na promienie słoneczne ( m.in. silne czerwienienie i poparzenia), czerwona barwa moczu lub kału, przebarwienia zębów i paznokci, silny ból brzuch, nudności wymioty, a także zaparcia, biegunki, niewydolność oddechowa i niedowład kończyn, depresja, bezsenność, niepokój, agresywność, halucynacje wzrokowe i słuchowe, próby samobójcze, ostre ataki porfirii i nie tylko
6. zdawania (nie) sobie sprawy z tego że choruje się na porfirię
7. picia (nie) krwi m.in. jako część stosunku seksualnego
8. przejawiania (nie) zainteresowania m.in. książkami, opowieściami, filmami, sztukami teatralnymi na temat m.in. wampirów, wampiryzmu, wilkołaków takimi jak m.in. „Zmierzch”,„Wywiad z wampirem”,”saga wampirów”.
9. postrzegania (nie) wampirów jako istot ubranych w kostium przystojnego eleganckiego arystokraty.
10. posiadania (nie) wiedzy (nie) że wampiryzm jest szczególnym rodzajem sadyzmu, że w zboczeniu tym rolę fetyszu odgrywa krew ofiary, że kontakt z krwią – jej widok lub smak – wywołuje podniecenie seksualne, że takie działaniach występują u niektórych seryjnych morderców.
11. wybierania (nie) na swoje ofiary m.in. kobiety spacerujące samotnie po odludnych terenach, atakowania (nie) znienacka, pozyskiwania (nie) wcześniej ich zaufania, używania przedmiotów takich jak m.in. młotek, nożyce krawieckie, nóż, podcinania (nie) ofiarom gardła, kilka razy pijąc przy tym ich krew, doświadczania (nie) przyjemności seksulanej poprzez mordowanie
12. po spożyciu krwi czucia się tak, jakby było się pod wpływem narkotyków, doświadczania (nie) orgazmu, euforii, poczucia pobudzenia
13. uprawiania (nie) i bycia (nie) ofiarami m.in. „wampiryzmu emocjonalnego”.
14. posiadania (nie) zainteresowań, manii na temat m.in. mitycznych stworów pijących krew ludzi.
15. uważania (nie) się z wcielenie wampira
16. przyciągania (nie) istot o zainteresowaniach wampirystycznych
17. odprawiania (nie) obrzędów, w trakcie których m.in. pije się własną i cudzą krew
18. postrzegania (nie) bycia wampirem jako możliwości stania się kimś wyjątkowym
19. uważania (nie) że bycie wampirem to m.in. kwintesencja życia, kwintesencja mocy, to kwintesencja fundamentów istnienia (…) że krew stanowi sedno natury istnienia
20. picia (nie) m.in. krwi ludzi, zwierząt i nie tylko
21. traktowania (nie), postrzegania (nie) krwi jako m.in. prawdziwy napój bogów.
22. uważania (nie) że świadomość, że pijesz krew, która przed chwilą była żywa, to coś wzniosłego, uważania (nie) że ci którzy pozostają wśród żywych, nie pojmą tego; uważania (nie) że zrozumieć to mogą tylko wybrani.
23. sycenia (nie) swojego organizmu odchodzącym życiem innych istot, traktowania (nie) siebie jako wybrańców.
24. picia (nie) krwi m.in. z powodu dręczących urojeń, będących m.in. efektem choroby psychicznej
25. wyjmowania (nie) organów ze swoich ofiar oraz doświadczania (nie) tego jako ofiary
26. chorowania (nie) na m.in. schizofrenię paranoidalną, uważania (nie) że nasza krew zmienia się w proszek i że trzeba ją uzupełnić krwią innych m.in. zwierząt, ludzi
27. bycia (nie) m.in. wampirem psychicznym, energetycznym
28. bycia (nie) szczęśliwymi (nie) z powodu własnych chorych żądz niszczenia komuś życia.
29. bycia (nie) wampirem energetycznym który dostał za dużo swobody z powodu braku osoby, która potrafi go odpowiednio utemperować nosa, bycia (nie) m.in. ofiarą takiego wampira
30. przejawiania (nie) m.in. ogromnej (nie) hipokryzji, zrzucania (nie) na swoje ofiary wszystkich własnych win, wad i kompleksów na zasadzie „powiedziałem to pierwszy, więc mam rację”.
31. znęcania (nie) się nad istotami słabszymi, istotami uzależnionymi finansowo
32. wykazywania (nie) takich zachowań jak m.in. bezpodstawna agresja, chęć zaistnienia, rozpaczliwe próby zniszczenia komuś życia, intrygi, szpiegowanie, deptanie czyjejś godności, naruszanie prywatności (np podczytywanie smsów i rozmów ofiary ze znajomymi), plotkarstwo, dwulicowość, fałsz, wymuszanie dobrych ocen w szkole.
33. uważania (nie) się za osoby obdarzone jakimiś wyjątkowymi darami i talentami w dodatku chwaląc (nie) się tym, uważając (nie) że są piękne, silne, strasznie inteligentne, wykształcone, potrafiące cuda nie widy oraz uważające, że z powodu swojej pozycji, zawodu, majątku bądź zmyślonych zalet mają prawo rządzić i pomiatać innymi zgodnie ze swoimi fanaberiami i że mamy w tym absolutną rację.
34. doświadczania (nie), przejawiania (nie) m.in. wampiryzmu energetycznego świadomego (okultystyczny) – gdzie istota w pełni świadomie wykorzystuje techniki wizualizacyjno-energetyczne, odpowiednie rytuały, by pozbawić energii życiowej swoje ofiary oraz zwyczajnie ją przejąć.
35. doświadczania (nie), przejawiania (nie) m.in. wampiryzmu nieświadomego – gdzie istoty nieświadomie lub półświadomie wysysają z otaczających osób energię czyniąc je w „niewyjaśniony” sposób zmęczonymi, osłabionymi i znudzonymi obecnością wampira, przy czym sam wampir ma uczucie swoistego haju energetycznego i emocjonalnego, przejawiania (nie) zachowań, w tym autodestrukcyjnych i pozerskich, aby tylko zwrócić na siebie uwagę.
36. doświadczania (nie), przejawiania (nie) m.in. wampiryzmu emocjonalnego, psychicznego – gdzie wampiry zajmują się żerowaniem na cudzych emocjach dla wyleczenia własnych kompleksów. Najczęściej takie osoby wymyślają rozmaite nieszczęścia i patologie i to niezwykłe oraz w nieprawdopodobnych ilościach, jakie ich rzekomo miały spotkać w życiu (gwałt w dzieciństwie, bicie, molestowanie, przemoc z użyciem np. noża itp.) a następnie owymi problemami non stop bombardują ofiarę, domagając się nieustannego zainteresowania, litości i pocieszania. W tym wypadku często wystepuje obustronne uzależnienie wampira od ofiary, bowiem wampir próbuje czasami podnosić pozycję i samoocenę ofiary, stawiając ją w roli „wybawcy i wyzwoliciela”. Ofiara będąc owym wybawcą czuje swoistego rodzaju poczucie misji, aby nieustannie pomagać wampirowi. Taka długotrwała pomoc może w końcu skutkować wyniszczeniem psychicznym, znużeniem, zmęczeniem a nawet depresją, jeśli ofiarą jest osoba z tendencjami do silnego przejmowania się cudzymi problemami. I w miarę jak ofiara popada w coraz większe osłabienie, wampir czuje się coraz lepiej, jest dumny ze swojego dopieszczonego ego oraz nierzadko z tego do jakiego stanu doprowadza ofiarę. Czasami wampir ze swoimi opowieściami popada w mitomanię i zaczyna naprawdę wierzyć w to, że to co opowiada naprawdę go spotkało. Relacje z takim wampirem często są trudne do zerwania i w przypadku separacji wampir będzie natarczywie nękać swoją ofiarę, fochać się, straszyć samobójstwami i szantażować emocjonalnie przybierając pozę „zbitego psa”, którego „skopanie” ma wzbudzić poczucie winy w ofierze. Jeżeli mimo to ofiara nie ulega i stanowczo zrywa kontakt bądź wytycza jasno jakieś granice przyzwoitości, wychodzi przysłowiowe szydło z worka i wampir nagle dostaje skrzydeł, staje się wielce uniesiony i obrażony, często rzuca wyzwiskami i oskarżeniami w stronę ofiary, wytyka egoizm i inne oszczerstwa na zasadzie „złodziej pierwszy i najgłośniej krzyczy „łapać złodzieja!””, a jego rzekome problemy dosłownie nagle znikają.
37. doświadczania (nie), przejawiania (nie) m.in. wampiryzmu uwagi (zaistnienia) – gdzie osoby (będąc silnie zakompleksione i niedowartościowane) chcą być w centrum uwagi. W tym celu potrafią posuwać się dosłownie do wszystkiego, począwszy od głupich „śmichów chichów”, wydawania dziwnych dźwięków, krzyczenia głośno HWDP, chamskich zaczepek itp, poprzez wymyślanie nieprawdopodobnych historyjek i przypisywania sobie udziału w nietypowych zdarzeniach (bardzo często jest to nękanie nie mających ochoty słuchać osób opowieściami np. jak to się wampir nachlał na poprzedniej imprezie i jak to potem wymiotował, bądź ile pompek zrobił, albo ile jechał km/h samochodem ojca), wypisywanie w internecie niestworzonych rzeczy lub wielkich ilości tekstu bez żadnej logiki, aż po takie zjawiska jak ekshibicjonizm, pokazywanie narządów intymnych, okaleczanie się na pokaz. Tego typu wampiry cechuje ogromna i bardzo głośna gadatliwość oraz wtrącanie się do każdej dyskusji ale nie po to by rozwijać temat, tylko zbić go z toru, zagłuszyć oraz aby wypowiedzieć jak najwięcej nic nie znaczących słów aby jakkolwiek zwrócić na siebie uwagę. Często potrafią być także poniekąd niebezpieczni, gdyż czarując słownictwem i jego zawiłością potrafią przekonywać do siebie mnóstwo osób niczym Adolf Hitler swoimi przemówieniami, ale na to łapią się tylko osoby słabe psychicznie i duchowo i nie mające własnego myślenia, więc jeśli wampir przekona do siebie tłumy, świadczy to tylko o tym jakie jest społeczeństwo. Typowymi wampirami uwagi są trolle internetowe, które często dla zwiększenia sobie poparcia tworzą multikonta, co jest ich jedynym sposobem na bycie kimś, jeśli nikogo do siebie nie przekonują.
38. doświadczania (nie), przejawiania (nie) m.in. wampiryzmu chaotycznego gdzie celem wampirów jest zwyczajne robienie zamieszania, awantur oraz uprzykrzania komuś życia. Wampiryzmy chaotyczne są bardzo częstą, jeśli nie najczęstszą przyczyną patologii rodzinnych i niszczenia życia dzieciom lub innym osobom.
39. doświadczania (nie), przejawiania (nie) m.in. wampiryzmu chaotycznego jako typ awanturnika – gdzie wampiry potrafią żyć tylko w atmosferze nieustannej wzajemnej nienawiści, zazdrości, zawiści, kłótni i konfrontacji. Te osoby szukają i wymyślają dowolne powody, dla których można zrobić komuś awanturę, zwyzywać go, obrzucić obelgami, nawymyślać chorób psychicznych, zdołować i poniżyć. Ich ton jest zawsze obrażony, rozhisteryzowany, wściekły, sztywny, „policyjny” i „urzędowy”, nie potrafią ani nie chcą nigdy normalnie rozmawiać, tylko zawsze dążą do kłótni. Nigdy nie wiadomo czego i kiedy się po nich spodziewać, bo potrafią zrobić aferę o dosłownie wszystko i nagle w zupełnie nieoczekiwanym momencie. Zawsze oskarżają swoje ofiary o agresję i wszczynanie owych kłótni, kiedy tylko ofiara zacznie się bronić i dawać jasno do zrozumienia, że nie ma dmuchania w kaszę.
40. doświadczania (nie), przejawiania (nie) m.in. wampiryzmu chaotycznego jako typ władcy i kontrolera – gdzie wampir taki posiada wyjątkową megalomanię oraz rządzę władzy i kontroli nad wszystkim i wszystkimi w otoczeniu. Takie osoby uzurpują sobie wyimaginowane prawa do pomiatania i zarządzania innymi (najczęściej rodziną lub podwładnymi w pracy) i mają przedmiotowo-techniczne podejście do ludzi (i zwierząt), tłumacząc to na przykład tym, że skoro najwięcej zarabiają i/lub mają magistra/doktora i/lub były pokrzywdzone w młodości, to mają prawo teraz rządzić i pomiatać innymi, „Bo ja to w twoim wieku to tyyyle pracowałem! Mnie to łańcuchem bili! Ja to jadłem chleb z cebulą i smalcem a nie tak jak ty czekoladki sobie zajadasz! Ty sobie pykasz w internety, a ja za****lałem w polu!” Typ często występujący z syndromem awanturnika i podobny do niego, gdyż te wampiry również nie potrafią się normalnie odzywać, a szczególną cechą jest rozkazywanie wszystkim, zmuszanie do uległości i posłuszeństwa i wytykanie zadań co kto ma zrobić, „ty musisz to, bo to powinno być tak, ciebie to trzeba tu i tam zaprowadzić, tobie to trzeba to zrobić”. Non stop dyktuje i poucza co kto ma robić i jak. Milczenie i pokora daje jasno do zrozumienia wampirowi, że może bezkarnie pomiatać i administrować ofiarami, natomiast niewykonywanie zadań wprawia wampira w napady silnej złości, czasami agresji, bądź frustracji i zażenowania, po czym wampir zaczyna stawiać różne ultimata bądź zażenowany poddaje się.
41. doświadczania (nie), przejawiania (nie) m.in. wampiryzmu chaotycznego jako typ śledczego – gdzie wampir jest wyjątkowo wścibski i również niemal zawsze występuje razem z typem awanturnika, charakterystycznym objawem jest wypytywanie się o wszystko typu „a gdzie byłeś, z kim się widziałeś, o czym rozmawialiście, co oglądasz w internecie, a co czytasz, a z kim piszesz” czy nawet podsłuchiwanie rozmów, podczytywanie rozmów na czatach oraz smsów itp. Taki wampir jest wyjątkowo upierdliwy i niezwykle trudno go odpędzić. Na krótkie i stanowcze riposty typu „nie twoja sprawa, nie wtrącaj się, nie twój interes” zawsze odpowiada agresją i wszczynaniem awantur wytykając ofierze rozmaite oszczerstwa opisane w typie awanturnika. Te osoby również bardzo jadowicie lubią wypytywać ofiary (szczególnie swoje dzieci) o to co zamierzają robić w przyszłości.
42. doświadczania (nie), przejawiania (nie) m.in. wampiryzmu chaotycznego jako typ tyrana (straszaka) – w obecności którego wszyscy muszą się bać i być spięci i zestresowani, nie ma miejsca na normalne dyskusje czy czynności. Musi być sztywność, musi być stres i napięcie, muszą być nerwy. Taka atmosfera wprawia wampira-tyrana w psychotyczne poczucie satysfakcji i wysokiej własnej wartości.
43. doświadczania (nie), przejawiania (nie) m.in. wampiryzmu chaotycznego jako typ policjanta i psychiatry (prowokatora) – gdzie wampir-zadymiarz rozpętuje agresywną wymianę słowną, z wyjątkową zajadłością prowokuje swoje ofiary do podnoszenia głosu, wulgaryzmów czy nawet rękoczynów, po czym zaczyna wmawiać jej agresję i niepoczytalność, straszyć policją, więzieniem, wymyśla choroby psychiczne i straszy psychiatrykami. Prowokator dosłownie za wszelką cenę stara się wywołać u ofiary reakcje, które może wygodnie podpiąć pod oficjalnie istniejące paragrafy oraz choroby psychiczne, bądź nawet oznaki opętania, po czym próbuje „karać” ofiarę za jej naturalne, oczywiste i logiczne reakcje obronne wmawiając jej, że to kryminał, choroba, opętanie czy też narkotyki, alkohol, albo wszystko na raz. Przykładowo prowokator wywołuje w ofierze obronną agresję, po czym określa to jako np. agresję wywołaną uzależnieniem od internetu i uniemożliwia ofierze dostęp do niego. Zazwyczaj prowokator sam ma na koncie jakieś wykroczenia bądź przestępstwa oraz zaburzenia psychiczne.
44. doświadczania (nie), przejawiania (nie) m.in. wampiryzmu chaotycznego jako wampir edukacyjny – typ wampira awanturnego, który zasługuje na szczególne nagłośnienie, gdyż jest bardzo rozpowszechniony ale nie za wiele się o nim mówi. Ten rodzaj wampira jest wyjątkowo zakompleksiony z racji otrzymywania słabych ocen w szkole i na studiach oraz z racji niezdawania, powtarzania roku itp, choć czasami występuje i bez tego. Wampir edukacyjny, chcąc agresywnie i rozpaczliwie wyleczyć swoje kompleksy bądź zaspokoić fanaberie zmusza swoje dzieci czy też inne dzieci w rodzinie, często stosując przemoc psychiczną oraz fizyczną, aby przynosiły tylko oceny powyżej 3, a nierzadko też same 5 czy 6 oraz startowały w konkursach czy zawodach sportowych i przynosiły dobre wyniki. Za niższe oceny dziecko jest mocno karane, bite, poniżane, zabiera mu się komputer, TV, zabawki, zabrania wychodzić na dwór, widywać z kolegami. Następnie wampir chwali się wszystkim znajomym jakie piękne oceny przynosi dziecko i jak bardzo jest w tym pilnowane. Wampir przypisuje sobie wszystkie osiągnięcia dziecka, do których zmusił je przemocą bądź szantażem po czym domaga się pochwał za dobre wychowywanie. Jeśli takowe dostaje, czuje dosłownie psychiczny ograzm i staje się coraz bardziej agresywny i wymagający (czytaj: rozpasany), a ofiara wampira jest w coraz większym niebezpieczeństwie. Tego typu wampiry traktują dzieci oraz inne osoby tylko i wyłącznie przedmiotowo, traktując oceny szkolne jako główny wyznacznik wartości danej osoby. Osoby z ocenami w ich oczach słabymi traktują jako podgatunek, żuli i nic nie wartych meneli. Często lubią wytykać młodym teksty typu „Wstyd mi przynosisz!”.
45. doświadczania (nie) wampiryzmu w każdym możliwym wydaniu, na wszystkie możliwe sposoby
46. widzenia (nie) u siebie intencji wampiryzmu
47. dokonywania (nie) kradzieży energii z ofiary poprzez m.in. to że jeśli wampir „ma przewagę” w kłótni i doprowadza ofiarę do bezsilnego braku słów, bezsilnego gniewu, płaczu, depresji czy wycieńczenia oraz jeśli ofiara daje się zastraszać, wsiadać sobie na głowę i nie broni się.
48. bronienia (nie) się przed wampirami
49. zgrywania (nie) chojraków, krzykaczy i nie wiadomo jakich twardzieli, podczas gdy w rzeczywistości jest (nie) się bardzo słabym psychicznie i duchowo, posiada się bardzo niską samoocenę i poczucie własnej wartości.
50. bycia (nie) bardzo wrażliwymi na podnoszenie głosu oraz na wyzwiska, na bycie ignorowanymi, na zerwanie kontaktów i całkowitą separację
51. bycia (nie) uzależnionymi finansowo od wampirów oraz uzależniania (nie) innych jako wampir
52. bycia (nie) wampirem pozbawiony ofiary, bycia (nie) wampirem które staje się jak pacjent w stanie ciężkim odcięty nagle od respiratora i kroplówek. Staje się coraz bardziej osłabiony, popada w bezsenność, żyje w ciągłym stresie i nienawiści, która go wypala od środka. Często u wampira zaczynają nawet występować różne choroby i dolegliwości takie jak biegunka, wymioty, nudności, problemy z trawieniem, problemy żołądkowe, bóle głowy, duszności, napady lękowe. Ogólnie mówiąc wampir dosłownie zdycha w męczarniach z głodu energetycznego i z braku ofiar którym pragnie niszczyć życie. Upada i gnije trawiony własnym jadem, winami i kompleksami, których nie ma na kogo zrzucać.
53. blokowania (nie) światła, miłości, darów Boga jako wampir
54. bycia (nie) istotą z negatywną energią gromadzącą negatywnej energii jeszcze więcej przez swoje zaciekłe walki, ponieważ negatywne osoby próbują w ten sposób udowodnić swoją wyższość nad tym co jest pozytywne. Mają wybujałe ego, starają się podłączyć jako pasożyty do pozytywnych aur i kraść z nich energie. Ich celem jest uszkadzanie pozytywnej osoby w celu stworzenia wątpliwości w umysłach poszukujących tego co jest święte. Potężne negatywne energie starają się udowodnić, że są lepsze i mają więcej siły niż ci, którzy są połączeni Boskimi energiami.
55. doświadczania (nie) krótkotrwałego, długotrwałego bycia atakowanymi, przez wampiry, doświadczania (nie) kradzieży krwi, energii i nie tylko
56. posiadania (nie) m.in. odwróconych czakr, które tak ustawione mają tendencję do pochłaniania energii zamiast ją emitować jak to się dzieje z czakrami u pozytywnych osób.
57. bycia (nie) bardzo egoistycznymi, mało lub wcale myślenia o innych, uważania że najważniejszą osobą w naszym życiu jesteśmy my sami
58. bycia (nie) wampirem, istotą która przerywa normalne pola energetyczne, czyni energetyczny sabotaż czyli zakłócenia w przepływie subtelnej energii czyniąc dziury w energetycznych polach u innych istot, oraz doświadczania takich działań ze strony wampirów
59. stawania (nie) się ofiarami wampira, próbując mu pomagać i mocniej zbliżyć się do niego.
60. stosowania (nie) metody wampiryzowania takiej jak słowo, zaczepka… tacy ludzie na wszystko mają odpowiedź, wszystko komentują, i zaprzeczają innym. Oczywiście taka strategia szybko wywołuje negatywne reakcje, samoobronę innego człowieka, wtedy wampir energetyczny wywołuje następny szok: wyzwiska, straszenie, grożenie, buduje mur kłamstwa, manipuluje… jego słowa i czyny muszą wstrząsnąć opinią publiczną, za wszelką cenę musi zwrócić na siebie uwagę innych, nie chodzi mu wcale o tego człowieka, z którym wchodzi w konflikt ale musi być wzruszona jego słowami opinia publiczna. Toteż wiele jego słów, dyskusji jest czynionych „pod publiczkę”. Za wszelką cenę chcą zwrócić na siebie uwagę.
61. zdobywania (nie) energii jako wampir przez seks i oszałamiające innych na ten temat wywody
62. posiadania (nie) jako wampir słabych pól emocjonalnych, natomiast posiadania (nie) wybujałych pól mentalnych, ponieważ bez przerwy polujemy (nie) na „zwierzynę”, nazywania (nie) się wyższą inteligencją i myślicielami, bycia (nie) psychopatami
63. prowadzania (nie) za sobą energetycznych wampirów, posiadania (nie) przyczepionych do swojej aury macek, które wibrują przy nich niczym małe tornada
64. bycia (nie) ofiarami wampirów jako m.in. osoby uzależnione, alkoholicy, chorzy
65. jako wampiry energetyczne bycia (nie) połączonymi m.in. są z czarnoksiężnikami, energetycznymi złodziejami i oprawców, którzy obdzierają ludzi ze szczęścia, radości, zdrowia, czynią ludzi nieszczęśliwymi
66. życia (nie) w świecie pełnym wampirów i wampiryzmu
67. bycia (nie) pożywką dla wampirów przez m.in. narkotyki, alkohol, papierosy, niskie emocje
68. doświadczania (nie) tego że czym więcej wnosimy dobrej energii w życie tym mocniej jesteśmy atakowany przez wampiry i inne ciemne moce
69. należenia (nie) do subkultury tzw. Gotów która cechuje się m.in. tym że jej przedstawiciele mają długie czarne włosy, nienaturalnie białe, mocno przypudrowane twarze (z licznymi kolczykami w uszach, brwiach i policzkach), a na oczach specjalne szkła kontaktowe, wybielające źrenice, noszą sięgające niemal do kostek szykowne czarne płaszcze i ciemne siatkowe bluzki, dopełniały całości ich dziwacznego widoku., noszą mroczną”, okultystyczną biżuterię, wyszukane buty, jak i wszelkiego rodzaju „mroczne” ubrania, również dziecięce
70. należenia (nie) do m.in. wampirystycznego podziemia, gdzie na stronach internetowych można m.in. przeczytać szczegółowe instrukcje, jak zdobyć krew i pozyskać stałego „dawcę”. Nasze domorosłe internetowe „wampiry” radzą używać do tego celu raczej tradycyjnych noży, skalpeli lub żyletek. Poza tym (w przeciwieństwie do swych literackich pierwowzorów) dbają też o zdrowie i higienę swej ofiary, polecając używanie do nacięć tylko jałowych narzędzi, a po „krwawym posiłku”: wody utlenionej, plastrów, opaski zaciskowej czy nawet maści przyspieszającej gojenie się ran. Znajdziemy tam również instrukcję udzielania pierwszej pomocy w razie krwotoku.
71. należenia (nie) do m.in. grup wampirycznych, których po podziale jest dziś kilka, a które to stworzyły wewnętrzne systemy powiązań na wzór relacji rodzinnych.
72. bycia (nie) wampirem działającym indywidualnie, niezwiązanym z żadną grupą.
73. traktowania (nie) wampiryzmu jako m.in. niewinnej zabawy dla naiwnych małolatów, bawienia (nie) się m.in. w wampiryzm
74. należenia (nie) do podziemnego wampirzego bractwa, zbierania (nie) się w plenerze dużych namiotów, by odziani w czarne peleryny wzajemnie pić krew, bezpośrednio ze swoich ciał
75. bycia (nie) uzależnionymi m.in. od picia krwi
76. usuwania (nie) zębów tak aby w ich miejsce wstawić zwierzęce kły
77. spania (nie) w dzień a w nocy budzenia się do życia
78. noszenia (nie) czarnych okularów
79. wyzwolenia(nie) się z relacji z wampirami
80. doświadczania (nie) m.in. poczucia bezcelowości, braku sensu, emocjonalnego zimna, polowania (nie) na ofiarę od której będziemy wszystko to, czego potrzebujemy czerpać
81. uzależniania (nie) od siebie drugiego człowieka, innych ludzi
82. bycia (nie) odpornymi (nie) na „hipnozę” stosowaną przez wampiry
83. rozumienia (nie), odkrywania (nie) tego że jesteśmy (nie) m.in. uzależnieni od wampirów, że jesteśmy (nie) wampirami
84. doświadczania (nie) tego że wampir przejmuje (nie) coraz większą kontrolę nad naszym życiem
85. doświadczania (nie) m.in. trudności z uwolnieniem się od wampirów, trudności z uwolnieniem się od bycia wampirem
86. bycia (nie) m.in. złapanymi w pułapkę wampira
87. powodowania (nie), przyczyniania (nie) się do posiadania (nie) przez siebie, swoją Duszę, całą istotę oraz innych ludzi, Dusze, istoty m.in. transów hipnotycznych, hipnoz, kodowań, przekonań narzucających (nie) m.in bycie (nie) wampirem, bycie (nie) ofiarą wampirów, uzależnienie od wampirów
88. wyrażania (nie) przeze mnie, moją Duszę, całą istotę, innych ludzi, Dusze, istoty m.in. zgody na przyjęcie przez nas pełnego, trwałego uwolnienia od bycia wampirem, od bycia ofiarą wampirów
89. przejmowania (nie) m.in. pociągu do wampiryzmu, uzależnienia od wampirów i wampiryzmu m.in. od naszych m.in. rodziców, opiekunów oraz wkodowywania (nie), przekazywania (nie) pociągu do wampiryzmu, uzależnienia od wampiryzmu, wampirów, bycia ofiarą wampirów m.in. naszym dzieciom, wychowankom
90. doświadczania (nie) m.in. trudności, nieprzyjemności, problemów m.in. z powodu naszego bycia (nie) wampirami, ofiarą wampirów
91. denerwowania (nie), stresowania (nie) się z powodu naszego i odpowiednio cudzego wampiryzmu, bycia (nie) ofiarą wampirów
92. promowania (nie) m.in. wampiryzmu
93. bycia (nie) m.in. strażnikiem, weryfikatorem, kontrolerem tego że inni doświadczają (nie) m.in. wampiryzmu, bycia (nie) ofiarami wampirów
94. posiadania (nie) m.in. strażników, weryfikatorów, kontrolerów tego że my doświadczamy (nie) m.in. wampiryzmu, bycia (nie) ofiarami wampirów
95. oddawania (nie) Bogu Dawcy Życia wszelkiego rodzaju rangi, poziomu, znaczenia, jawnych i ukrytych m.in.intencji, energii, hipnoz transów, misji, myślokształtów które jeszcze w jakikolwiek sposób trzymają w nas i przy nas wzorce dotyczące wampiryzmu, bycia (nie) ofiarami wampirów
96. powoływania (nie) się na akt łaski Boga Dawcy Życia w sprawie uwolnienia nas przez Boga Dawcę Życia z wampiryzmu, z bycia (nie) ofiarami wampirów
97. przyjmowania aktu łaski Boga Dawcy Życia w pełni uwalniającego nas z wszelkiego rodzaju rangi, poziomu, znaczenia, jawnych i ukrytych m.in. intencji, energii, hipnoz transów, misji, myślokształtów które jeszcze w jakikolwiek sposób trzymają w nas i przy nas wzorce dotyczące wampiryzmu, bycia (nie) ofiarami wampirów

Art. powstał na podstawie;
http://egzorcyzmy.katolik.pl/ukryte-zycie-wampira/2/
https://www.vismaya-maitreya.pl/zakryte_zagadki_wampiryzm_energetyczny.html
http://www.focus.pl/artykul/kwintesencja-zycia-kwintesencja-mocy
http://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/choroby-genetyczne/porfiria-tajemnicza-choroba-genetyczna-porfiria-wampiryzm_38398.html
http://tropieniewampirow.blogspot.com/2013/05/wyjscie-z-relacji-z-wampirem.html
Spisał Łukasz Szczęk


Opublikowano: 05/05/2018
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz