Wchodzenie w buty Boga- w zależności od… (intencje do przemodlenia)
Autor Sławomir Majda w oparciu o tekst Małgorzaty Kraty
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie bycia biedakami, chorymi.
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza].
1. Naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony samego Boga oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
2. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony wszelkich płci ludzi, Dusz, istot, bytów, tworów, zwierząt, roślin, kosmitów i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
3. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. wszelkiego rodzaju, znaczenia, gatunku, płci m.in. bóstw, bogiń, boskich matek, boskich ojców, boskich synów, boskich córek, boskich rodzin, Goauldów, koleżków Boga, bogów, półbogów, Asurów, świętych, guru, mistrzów, nauczycieli, Mesjaszy, aniołów, a w tym astralnych m.in. Archaniołów, cherubinów, serafinów, astrali, władców, zarządców, właściciel i twórców światów astralnych i drzew dusz, proroków i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
4. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. fizycznych i astralnych węży, robaków, wirusów, grzybów, pleśni, mikroorganizmów i makroorganizmów, jaszczurów, istot, bytów, tworów, pasożytów, lokatorów naszej i cudzej energetyki oraz ze strony m.in. wszelkich duchów, demonów, strzyg, duchów przodków, istot opętujących, mitycznych stworzeń, mitycznych istot i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
5. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. naszych i cudzych cudotwórców, uzdrowicieli, znachorów, bioenergoterapeutów, lekarzy ciała i Duszy, od właścicieli, zarządców i struktur różnych praktyk inicjacyjnych m.in. religijnych oraz Reiki, od wiedźm, magów, szamanów, wizjonerów, wyroczni, czarownic, od magii żywiołów, joginów, tantryków i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
6. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. wszelkich oświeconych, oświecających i odpowiednio zaczerniających siebie i innych m.in. ludzi, Dusz, istot, części naszej i cudzej Duszy i istoty, od tych dążących do nirwany, do zbawienia, wyzwolenia, odkupienia osiągających je, od wielbicieli i twórców wszelkich niebios, piekieł, czyśćców, światów astralnych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
7. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. wszelkich ateistów, agnostyków, heretyków, wyznawców bahaizmu, religii plemiennych, totemizmu, taoizmu, shinto, sikhizmu, dżinizmu, ahinsa, ayyavazhi, wyznawców Wicca, wyznawców buddyzmu, druidyzmu, voodoo, theravady, mahajany, chan, zen, son, amidyzmu, Szkoły Czystej Krainy, tendai, shingon, buddyzmu tybetańskiego, ningma, kagju, sakja, dzionangu, gelug, Bon i nie tylko oraz od ich kapłanów, twórców, wyznawców, promotorów oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
8. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony Jezusa, Apostołów, ojców kościoła, Wszystkich Świętych, Ojcze Nasz, Ducha Świętego jak również m.in. wyznawców, twórców, kapłanów i zarządców wszelkich sekt chrześcijańskich m.in. starokatolicyzmu, kościołów utrechckich, kościołów narodowych, mariawityzmu, katolicyzmu, wschodniego katolicyzmu, grekokatolicyzmu, kościoła rzymskokatolickiego, sedewakantyzmu, konklawizmu, palmariznizmu, lefebrystów, anglikanizmu, prawosławia, od kościołów bizantyjskich, cerkwi prawosławnych, staroobrzędowców, popowców, bezpopowców, skopców, starokalendarzowców, kościołów orientalnych, koptów, Syryjczyków, kościołów asyryjskich i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
9. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. adwentystów, milleryzmu, anabaptyzmu, wyznawców arianizmu, baptyzmu, braci morawskich, braci polymuckich, husytyzmu, kalwinizmu, kongregacjonizmu, prezbiterianizmu, kwakrów, luteranizmu, monnonityzmu, metodyzmu, pentekostalizmu, salwacjonizmu, unitarianizmu, waldensów, amiszów i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczani żea tego wszelkich skutków
10. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. wyznawców, twórców, kapłanów i zarządców m.in. restoracjoizmu, ruchu babackiego, Świadków Jehowy, Zrzeszenia Wolnych Badaczy Pisma Świętego, Świętych Ruchów Misyjnych, wyznawców unitaryzmu, mormonów, Kościołów Jezusa Chrystusa w Dniach ostatnich, Społeczności Chrystusa, afrochrześcijaństwa jak aladury, harrizmu, kimbangizmu, lumby i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
11. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. wyznawców, twórców, kapłanów i zarządców m.in. dżinizmu, digambarów, sthankawasi, śwetambarów, gnostyków, wyznawców manicheizmu, mandeizmu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
12. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. promotorów, wyznawców, twórców, kapłanów i zarządców m.in. wszelkich odłamów i sekt wiszniuzmu, krysznaizmu, śiwaizmu, lingajatów, śaktyzmu, hinduizmu, mazdaizmu, religii perskich, mazdakizmu, mitraizmu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
13. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony wyznawców, twórców, kapłanów i zarządców świata Islamu m.in. alawitów, alewitów, charydżytów, sunnitów, szyitów, immaitów, ismalitów, zajdytów, wyznawców sufizmu, Ahmadiyya, czarnego islamu, Maurów, Narodu islamu, drudyzmu, ahl-e-hakk, zikrytów, skrypturalizmu, koranizmu oraz jezydyzmu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
14. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. promotorów, twórców, kapłanów i wyznawców wszelkich sekt i frakcji judaizmu: m.in. felaszów zwanych czarnymi żydami, judaizmu mesjanistycznego a w tym chasydzkiego, judaizmu konserwatywnego, ortodoksyjnego, postępowego, rekonstrukcjonistycznego, karaimizmu, mozaizmu, samarytaizmu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
15. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. twórców, organizatorów, zarządców i wyznawców tzw nowych ruchów religijnych jak babizmu, bahaizmu, czeondoizmu, kaodaizmu, szejkersów, Kultów cargo, Falun Gong, Modekngei, New Age, Realizm, Rastafari, Scjentologi, Metody Quan Yin, Wicca, „Jam Jest„i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
16. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. twórców, kapłanów, zarządców, wyznawców m.in. Asatriuzmu, Hellenizmu, Słowanowierstwa, Inteligentnej Jogi Międzynarodowej, Medytacji Transcendentalnej, Misji Boskiego Światła, Międzynarodowego Towarzystwa Świadomości Kryszny, Neo-Sannyasmu (Osho), Radha Soami, Sathya Sai Baby, Swaminaryan Faith, Harrizmu, konfucjanizmu, santerii, sikhizmu, shinto, taoizmu, zaratusztrianizmu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
17. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony mieszkańców, promotorów, twórców, kapłanów i wyznawców wszelkich sekt i frakcji m.in. religii Superkontynentów, kontynentów, również takich prehistorycznych krain jak m.in., jak Pangea, Godwana, Atlantyda, Lemuria, Mu, Gobi, religii rodzimych Afryki, Australii, Oceanii, Azji, Europy, obu Ameryk i innych miejsc na Ziemi, i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
18. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. wszelkiego rodzju m.in. tyranów, despotów, socjopatów, katów, terrorystów, szantażystów, sędziów, prawników, prokuratorów, oskarżycieli, panów, władców, zwierzchników, przełożonych, pracodawców, współpracowników, klientów, płatników, manipulatorów, hipnotyzerów, królów, książąt, doradców, notariuszy, sekretarzy, władzy państwowej, religijnej, oraz ze strony wszelkich twórców, promotorów rozmaitych destrukcyjnych wynalazków i praktyk a w tym takich jak wszczepienne substancje, wirusy, pasożyty, bio-roboty, artefakty, jak gry i zabawy takie jak Jumanji, Kamienie Nieskończoności, Pierścienie władzy i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
19. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. planet, konstelacji, kosmosu, gwiazd, księżyców, komet, asteroid, galaktyk, pyłu kosmicznego, czarnych dziur, słońc, ciał niebieskich od ich ruchów, położenia, oddziaływań oraz ich wszelkich m.in. właścicieli, zarządców, twórców, najemców, użytkowników i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
20. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, od wpływu, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku, ze strony wszelkiego rodzaju, wielkości, znaczenia naszych i cudzych m.in. amuletów, talizmanów, artefaktów, gadżetów, przedmiotów magicznych i niemagicznych, pierścieni, pieczęci, różdżek, eliksirów, ziół, dymów, kadzideł, pieśni, mantr, świętych tekstów, roślin, zwierząt, metod wróżbiarskich, obrzędów, zabobonów, ofiar składanych komuś/czemuś, dewocjonaliów, obrazów, figur, rzeźb, malowideł, sakramentów, narkotyków, alkoholi, ekstaz duchowych i fizycznych, szamanizmu, mistycyzmu, wszelkich utopii i nie tylko oraz m.in. ich wszelkiego rodzaju twórców, promotorów, właścicieli, użytkowników, beneficjentów oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
21. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony wszelkiego rodzaju, wielkości, znaczenia m.in. wszelkich form zniewoleń, uwięzi, uwikłań jak m.in. sieci, lin, kajdan, smyczy, obroży, karcerów, więzień, klatek, haków, dybów, ośmiorniczek, protomolekuły ich odpowiedników, zamienników i nie tylko oraz ich wszystkich m.in. twórców, promotorów, beneficjentów, ofiar, strażników, świadków i wyznawców oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
22. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości, wpływu i odpowiednio ich braku ze strony wszelkiego rodzaju, wielkości m.in. obrzędów, kultów, nominacji, namaszczeń, pozwoleń, wytycznych, umów, przysiąg, przyrzeczeń, kontraktów, nakazów, zakazów, cyrografów, misji, ślubowań, paktów, aktów, porozumień, traktatów i nie tylko oraz ich wszelkich m.in. twórców, promotorów, beneficjentów, kapłanów, strażników, ofiar, świadków i wyznawców oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
23. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony naszych i cudzych, a w tym również licencjonowanych m.in. strażników, weryfikatorów, windykatorów, komorników, pośredników, świadków, twórców, założycieli, ochroniarzy, opozycji, cenzorów, promotorów, beneficjentów, ofiar naszych i cudzych działań, zamiarów, przejawień i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
24. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. naszych i cudzych m.in. elementów budowy fizycznej i energetycznej, narządów, tkanek, komórek, atomów, układów fizycznych i energetycznych na ich wszystkich poziomach, przestrzeniach, płaszczyznach, elementach i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
25. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony naszych i cudzych wszelkiego rodzaju, wielkości, znaczenia, płci m.in. rodziców, wychowawców, wychowanków, nauczycieli, małżonków, kochanków, dzieci, rodzeństwa, sióstr, braci, cioć, wujków, kuzynów, całych rodów, rodzin, społeczności, warstw społecznych, dziadków, babć, krewnych i niespokrewnionych, od osób tej samej lub odmiennej płci i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
26. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony wszelkiego rodzaju, znaczenia, rangi, poziomu, płci m.in. stowarzyszeń, bractw, wspólnot, komun, związków, organizacji a w tym administracyjnych, wojskowych, cywilnych, świeckich, finansowych, religijnych, mesjanistycznych, duchowych, gospodarczych, publicznych, politycznych, przestępczych, wywiadowczych, seksualnych, narkomańskich, pijackich, państwowych, globalnych, kosmicznych, wielowymiarowych, czasoprzestrzennych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
27. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. Duszy i istoty Wisznu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
28. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. pogody, przyrody, żywiołów, pory dnia, nocy, pory roku, daty, astrologii, numerologii, meteorologii, temperatury otoczenia, ciśnienia, częstotliwości, wibracji, wilgotności, wysokości Słońca na niebie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
29. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. naszych i cudzych m.in. kodowań, myślokształtów, blokad, obciążeń, wzorców, punktu widzenia, sposobów rozumienia, od uwikłań, krzyży i węzłów karmicznych, od karmicznych postaci, karmicznych relacji, schematów karmicznych, cykli planetarnych, od koła karmy, od koła fortuny, od losu, przypadku, loterii, szczęścia i odpowiednio od pecha, klątw, uroków, liter, słów, znaków, symboli, cyfr, liczb, alfabetów, mandal, tatuaży, od magazynów obciążeń i wzorców, od wyznaczników, ozdobników, czipów, urazów, kalectw, chorób, od pustki, próżni, nicości w umyśle i życiu oraz od ich wytwórców, promotorów, ofiar i beneficjentów i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
30. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony wszelkich m.in. odmian, stowarzyszeń, grup i kręgów m.in. demonicznych, satanistycznych, lucyferańskich, magicznych, czarno-magicznych, tantrycznych, czarno-tantrycznych, biało-astralnych oraz m.in. istot mroku, ciemności, sił zła, demonów, władców piekieł, diabłów, kainitów, Szatana, Lucyfera, Belzebuba, Kali, strzyg, istot i Dusz jakie upadły, upadają, istot rogatych, krnąbrnych, agresywnych, napełnionych pychą, egoizmem i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
31. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony wszelkiego rodzaju, wielkości, rasy, znaczenia i płci m.in. seksoholików, lesbijek, gejów, transwestytów, gwałcicieli, sadomasochistów, celibantów, eunuchów, burdelmam, alfonsów, prostytutek, dewiantów, zboczeńców, pedofilów, zoofilów, koprofilów, kazirodców i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
32. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko z powodu m.in. naszych i cudzych działań związanych z Końcem Świata w okresie 2012 roku, Apokalipsami, Armagedonami, z poszukiwaniem Boga i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
33. oraz naszego a przez nas cudzego z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami m.in. uważania i udowadniania, że bycie Bogiem to nic trudnego, wchodzenia w szaty Boga, w buty Boga bez wiedzy jaki to rozmiar, wchodzenia jak we własne w insygnia Boga, w aktywności Boga, obnoszenia się z nimi, inspirowania innych lub nas samych do takich działań, unikania takich postaw, oddawania Bogu wszelkich pozyskanych lub zawłaszczonych nie tylko Bożych przedmiotów, cech, aktywności, a to wszystko w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. naszej duszy, całej naszej istoty i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
Opublikowano: 29/04/2022
Autor: s_majda
Komentarze
Ten wpis ma 1 komentarz
Fascynujący przykład wchodzenia w buty Boga, bez wiedzy jaki to rozmiar, trafił się na FB. Ktoś bowiem pochwalił się, że podmienia innym ludziom ich dusze wedle swego uznania.
„Piotr Kocoń – Uzdrawianie Duchowe. W mojej praktyce sesji Uzdrawiania Duchowego, wymiana Dusz jest na porządku dziennym. Uważam ją za tak normalną rzecz jak sama sesja.
Pamiętam gdy wiele lat temu, w czasie jednych z warsztatów Uzdrawiania Duchowego, pod okiem naszej Nauczycielki, doszło u mnie do pierwszej w tym życiu wymiany Duszy.
Pamiętam , że od rana tego dnia odczuwałem nieopisany strach/niepokój. Nie wiedziałem dlaczego, aż zwróciłem na to uwagę naszej Nauczycielce. Ona spojrzała na mnie i powiedziała: „Piotruś, Twoja Dusza właśnie chce się wymienić…” i w tym momencie pojawiły się emocje, na krótką chwilę i … dokonało się – poczułem nagle ulgę i rozluźnienie, było po wszystkim… 🙂
Na tych warsztatach przepracowaliśmy tak dużo zadań naszych Dusz, że niektóre z nich uznały, że dostały to co potrzebowały na to życie i odeszły, ale ponieważ taki był Boski Plan, więc na ich miejsce NATYCHMIAST weszły, przygotowane na to, kolejne Dusze, oczekujące już z niecierpliwością, bardzo podobne do poprzednich, ale już z wyższego poziomu.
Dusze następne są bardzo podobne do poprzednich, więc osoby postronne, nie zauważyły właściwie żadnych różnic w wyglądzie bądź w zachowaniu tych osób, u których wymiana się dokonała, ale znane są przypadki że po wymianie zmienia się nieco wygląd, bądź charakter osoby.
Ponieważ do dnia dzisiejszego bardzo dużo sam się oczyszczam za pomocą Uzdrawiania Duchowego, więc kolejnych wymian Dusz dokonało się u mnie tak dużo, że już nie jestem w stanie policzyć.
Każda Dusza ma swoje własne imię.
Kolejne Dusze przychodziły do mnie, ponieważ miały coś konkretnego do przepracowania, a mój zapał i pasja w oczyszczaniu siebie, gwarantowały im osiągnięcie sukcesu. Ale też, każda kolejna była z coraz wyższego poziomu. Dzięki temu ja mogę teraz robić to co robię i pomagać innym.
W przypadku sesji terapeutycznych moich klientów, bardzo często dochodzi do wymiany Duszy, gdyż zostaje pozamykany dotychczasowy Plan Zadań Duszy na to życie. Dusza jest bardzo zadowolona z takiego obrotu spraw, gdyż na jednej sesji, dostaje wszystko to co chciała w całym tym życiu doświadczyć i nauczyć się. W ramach swojego własnego rozwoju opuszcza więc to ciało i udaje się do swoich kolejnych zadań. W jej miejsce natychmiast przychodzi następna Dusza, która chce wykorzystać dobrze zapowiadające się ciało fizyczne i umysł dla realizacji swoich własnych Zadań.
I tu ciekawostka: Zadania tej następnej Duszy Z REGUŁY są lżejsze od Zadań poprzedniej Duszy, co klient odczuwa jako poprawę swojego bytu, jakości swojego życia, relacji, związku…itd
Zwykle nie ma większego sensu opowiadać klientowi o takim przebiegu sesji, ponieważ może to wywołać całkowicie odwrotny skutek, nieprzygotowana na to osoba, zwyczajnie może się przestraszyć. Jest wiele obiegowych opinii o tzw „opuszczaniu” ciała przez Duszę .„
Sławomir Majda
Kilka razy spotkałem się z wymianą Dusz. Za każdym razem działał w tym zakresie Bóg. Osoby o tym nie wiedziały. Jak sobie wyobrażasz karmę osoby jakiej wg swojej opinii wymieniłeś Duszę niczym Bóg? Kto, czyja Dusza będzie rozliczana w podsumowaniu ? Tzn. po śmierci osoby? Myślę, że to co robisz to prosta droga do opętań, do stworzenie komuś mnogiej osobowości bo np. w kolejnym wcieleniu wszyscy – wszystkie Dusze powiedzą, że ciało np Wojtka do nich właśnie należy.