Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Złośliwość- intencje do przemodlenia

Autorka Agata Pająk

Usystematyzowane uwalnianie się od obciążeń- linki do tekstów, informacje o nagraniach, praca z intencjami, technika pokłonu >Link. 

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie bycia biedakami, chorymi.
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza]

1.Naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, rozumienia, doświadczania, wierzenia, że złośliwość to celowe sprawianie innym przykrości, min. w zaskakujący przykry sposób, a tym nawet kosztem poniesienia osobistych strat i nie tylko,oraz, że złośliwość to cecha kogoś, kto celowo dokucza komuś i sprawia mu przykrość oraz naszego doświadczania tego skutków
2. Naszego a przez nas cudzego bycia złośliwymi wobec innych, kimkolwiek by nie byli, wobec innych istot, ludzi, dusz, bytów, tworów, zwierząt, roślin, kosmitów i nie tylko, a w tym wobec bliskich, obcych, znanych, nieznanych oraz doświadczania wszelkiego rodzaju złośliwości z ich strony oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
3. Naszego a przez nas cudzego bycia złośliwymi wobec innych, czerpania radości z dokuczania komuś, z wywyższania się, z upokarzania, z wyśmiewania, ze sprawiania innym przykrości, z narażania na cierpienia, na straty, na ograniczenia, a tym jako wszelkiego rodzaju istoty mściwe, z zamkniętymi sercami, nauczyciele, wychowawcy, mistrzowie, żony, mężowie, bracia, siostry, synowie, córki, przyjaciele, matki, ojcowie, krewni, znajomi i nie tylko oraz naszego doświadczania, że rozmaite wiedźmy, diabły, demony, istoty mściwe, z zamkniętymi sercami, nauczyciele, wychowawcy, mistrzowie, żony, mężowie, bracia, siostry, synowie, córki, matki, ojcowie, krewni, przyjaciele, znajomi i nie tylko oni są wobec nas, wobec innych złośliwi, dokuczają nam, wobec innym, upokarzają nas, wobec innych, narażają nas, wobec innych na cierpienie, na straty, wywyższają się i nie tylko oraz naszego doświadczania tego skutków
4. Naszego a przez nas cudzego bycia złośliwymi wobec innych, wobec siebie bez powodu i odpowiednio z powodu min. zazdrości, zawiści, nienawiści,lęku, strachu, frustracji i nie tylko i jako tacy wbijania innym przysłowiowych szpili, sztyletów, strzał, ostrzy, igieł, igiełek i nie tylko min. w serce, w brzuch i nie tylko, a także zatruwania ich jadem, toksynami, truciznami oraz doświadczania, że inni są wobec nas, wobec innych złośliwi bez powodu i odpowiednio z powodu min.zazdrości, zawiści, nienawiści, strachu, lęku, frustracji i nie tylko i wbijają nam, wobec innym przysłowiowe igły, igiełki, szpile, sztylety, strzały, ostrza i nie tylko min. w serce, w brzuch i nie tylko, a także zatruwają nas, wobec innych jadem, toksynami, truciznami i nie tylko oraz naszego doświadczania tego skutków
5. Naszego a przez nas cudzego wierzenia, doświadczania, promowania, że złośliwość leży w naturze każdego, ale niektórzy przejawiają większe natężenie tej cechy, a także, że złośliwość to cecha powszechna oraz naszego doświadczania tego skutków
6. Naszego a przez nas cudzego wierzenia, doświadczania, promowania, w a tym w ślad za wynikami badań i własnych, wobec cudzych obserwacji, że najbardziej złośliwe są osoby o wysokich wynikach na skali psychopatii, narcyzmu i makiawelizmu, a robienie na złość jest charakterystyczne także dla osób mających skłonność do odczuwania wstydu, gdy tymczasem poczucie winy koreluje z niższym poziomem złośliwości, a także, że mężczyźni są bardziej złośliwi niż kobiety, a osoby młodsze bardziej złośliwe niż osoby starsze, a najmniejszą skłonność do złośliwych zachowań przejawiają dzieci, oraz naszego, wobec cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
7. Naszego a przez nas cudzego bycia złośliwymi wobec siebie, wobec innych min. kpiąc, wyszydzając, stosując ironie, aluzje, uszczypliwość, cynizm, drwiąc, żartując, znieważając, pomawiając, docinając, judząc, buntując,szczując,mącąc, podpuszczając, rozdrapując rany i nie tylko oraz poprzez rozmaite działania powodujące min. konkretne straty, zniszczenia, szkody, niszczenie mienia, opóżnianie, przyspieszanie i nie tylko oraz naszego doświadczania, że inni wobec nas, wobec innych stosują takie metody, sposoby, działania bezpośrednio i pośrednio i nie tylko oraz naszego doświadczania tego skutków
8. Naszego a przez nas cudzego chronienia się, zasłaniania, bronienia przed wszelkiego rodzaju złośliwością poprzez unikanie, a także zakładanie masek, rozmaitych pancerzy, zasłon, tarcz, zbroi, kotar, budowanie murów, zasłon dymnych, barykad, zapór, zasieków, i nie tylko, min. aby nikt nie zauważył, że nas, wobec innych zraniono, a także aby osłonić się przed atakiem, bólem i nie tylko , a także doświadczania, że inni z naszego, a przez nas cudzego powodu stosują taką ochronę i osłony, uniki oraz naszego doświadczania tego wszelkich skutków
9. Naszego a przez nas cudzego reagowania na kierowane wobec nas , wobec innych wszelkiego rodzaju złośliwości na rozmaite sposoby, a w tym, min. udawaniem, że nie widzimy, nie czujemy, że nie boli, gniewem, obojętnością, złością, agresją, krzykiem, odwetem, podobną lub większą, wobec mniejszą złośliwością, skargami, płaczem, żalem, depresją, ucieczką, wycofaniem, nieufnością i nie tylko oraz naszego doświadczania tego skutków
10. Naszego a przez nas cudzego bycia obiektem złośliwości ze strony innych polegającej na wytykaniu, wyśmiewaniu, wyszydzaniu,wywlekaniu, wyolbrzymianiu, pomniejszaniu naszych, wobec cudzych słabości, błędów, braków, porażek, sukcesów,gustu, wyglądu, statusu, pozycji, umiejętności, majątku, umysłu, poziomu, rodziny, przeszłości, nadziei, marzeń, oczekiwań i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego stosowania takich metod wobec innych oraz naszego doświadczania tego skutków
11. Naszego a przez nas cudzego bycia obiektem złośliwości ze strony bliskich, kochanych, najbliższych, takich, którym ufamy, przed którymi się odsłaniamy, nie chronimy, a jacy nas znają i wiedzą, jak i gdzie celnie zaatakować , gdzie wbić szpile, aby najbardziej i najgłębiej, najboleśniej, znienacka uderzyć, zranić i odpowiednio naszego działania w taki sposób oraz naszego doświadczania tego skutków
12. Naszego a przez nas cudzego otrzymywania od innych rozmaitych złośliwych sugestii, porad, podpowiedzi, informacji, o których świadomie wiedzą, że są one błędne, szkodliwe, nieprawdziwe, a na podstawie których możemy podjąć lub podejmujemy złą, szkodliwą dla nas, wobec innych decyzję, niewłaściwe działanie, niewłaściwy osąd, a także, naszego działania wobec innych w taki sposób oraz naszego doświadczania tego skutków
13. Naszego a przez nas cudzego bycia złośliwymi na wszelkie sposoby wobec innych, a tym z premedytacją, na zimno, celowo, świadomie i odpowiednio nieświadomie, min. aby się pośmiać, zabawić, dla naszej, wobec cudzej dobrej zabawy, satysfakcji, ale także, aby ich przy tym na wszelkie sposoby ich ograniczyć, zablokować, wyeliminować, izolować i nie tylko, a także doświadczania takich sytuacji ze strony innych oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
14. Naszego a przez nas cudzego bycia złośliwymi, działania złośliwie szczególnie wówczas, kiedy widzimy, że komuś bardzo zależy na czymś lub na kimś, oraz doświadczania złośliwości ze strony innych, kiedy widzą, że nam, wobec innym na czymś lub na kimś bardzo zależy oraz naszego doświadczania tego skutków
15. Naszego a przez nas cudzego bycia głęboko, wielokrotnie , boleśnie ranionymi z powodu wszelkiego rodzaju złośliwości ze strony innych oraz naszego a przez nas cudzego ranienia innych wielokrotnie, boleśnie, głęboko i nie tylko oraz naszego doświadczania tego skutków
16. Naszego a przez nas cudzego złośliwego przestawiania,uszkadzania, rujnowania, niszczenia cudzego a nawet naszego mienia, rzeczy, sprzętów, przedmiotów, urządzeń, wyposażenia, ubrań, pokarmu i nie tylko i powodowania innych mniejszych i większych strat i zniszczeń, uszkodzeń tylko po to, aby dokuczyć, aby mieć satysfakcję, zabawić się , pośmiać się, dać innym rozrywkę i nie tylko oraz doświadczania , że inni ludzie, dusze, istoty, byty, twory, zwierzęta, kosmici i nie tylko oni złośliwie przestawiają, uszkadzają, rujnują, niszczą nasze, cudze, a nawet ich mienie, rzeczy, sprzęty, przedmioty, urządzenia, wyposażenie, ubrania, pokarm i nie tylko to, aby nam, wobec innym dokuczyć, zabawić się, mieć satysfakcję, pośmiać się, dać innym rozrywkę i nie tylko oraz naszego doświadczania tego skutków
17.Naszego a przez nas cudzego doświadczania, promowania, tzw. złośliwości martwych przedmiotów, kiedy nieoczekiwanie, znienacka psują się urządzenia, następują awarie oraz inne sytuacje, które nas, wobec innych frustrują, opóźniają, narażają na koszty, na straty i nie tylko oraz naszego doświadczania tego skutków


Opublikowano: 04/11/2021
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz