Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie

Mutyzm wybiórczy – intencje do przemodlenia

Spisała Jolana Dębiec

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]

1.Naszego, a przez nas cudzego doświadczania, powodowania, rozumienia, że mutyzm wybiórczy to zaburzenie mowy polegające na braku lub ograniczeniu mowy, najczęściej z powodów psychicznych z powodowanych m.in. błędami wychowawczymi (nadmiar zakazów), patologie rodzinne (alkoholizm, przemoc domowa, znęcanie się psychiczne, fizyczne nad dzieckiem), nowe sytuacje powodujące stres (pójście do przedszkola, szkoły itp.) oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
2. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania, powodowania, rozumienia, że mutyzm wybiórczy to zaburzenie lękowe polegające na nie mówieniu w sytuacjach lękowych, a mówieniu w domu, do wybranych osób oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
3. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania, powodowania, rozumienia, że zaburzenie mówienia rozpoczyna się pomiędzy drugim, a piątym rokiem życia i powinno być wtedy zdiagnozowane, rozpoczęta terapia, celem uniknięcia utrwalenia zaburzenia, a zaburzenie nie mówienia częściej spotyka się u dziewczynek niż chłopców oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
4. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania, powodowania, rozumienia, że nie leczony mutyzm wybiórczy może przekształcić się w późniejszych latach w fobie społeczne, w tym agorafobię, a nawet w schizofrenię, staje się uwarunkowanym odruchem, który pogłębia się i jest coraz trudniejszy do wyleczenia oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
5. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania, powodowania, rozumienia, że osoby(dzieci) z mutyzmem wybiórczym mają problemy z jedzeniem na terenie szkoły, korzystania z toalety oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
6. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania, powodowania, rozumienia, że niemożliwość mówienia nie wynika z uporu, manipulacji, czy osobistej niechęci do drugiego człowieka, ale jest spowodowane bardzo silnym lękiem oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
7. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania, powodowania, rozumienia, że dziecko z mutyzmem wybiórczym może unikać kontaktu wzrokowego, stać nieruchomo, nie okazując żadnych emocji podczas próby nawiązania z nim kontaktu słownego, nie uśmiechać się, a nawet może wybuchnąć płaczem, uciekać, zachowywać się agresywnie, np. kopać oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
8. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania, powodowania, rozumienia, że każde dziecko, człowiek z mutyzmem wybiórczym pragnie mówić ale nie jest wstanie przezwyciężyć paraliżującego lęku oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
9. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania, powodowania, rozumienia, że czynnikami predysponującymi do wystąpienia mutyzmu wybiórczego jest(nie-) zaburzenie mowy, lękliwość, nadwrażliwość, nieśmiałość, mutyzm występujący w rodzinie, choroby psychiczne występujące w rodzinie, szczególnie zaburzenia lękowe i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
10. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania, powodowania, rozumienia, że czynnikami wywołującymi mutyzm wybiórczy są(nie-) m.in. separacja od rodziców, negatywne doświadczenia związane z oddzieleniem od opiekuna, matki, częste przeprowadzki, rozpoczęcie szkoły (przedszkola), świadomość niedoskonałości mowy, prześladowanie ze strony otoczenia i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
11. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania, powodowania, rozumienia, że czynnikami podtrzymującymi mutyzm wybiórczy są(nie-) brak odpowiedniej interwencji, pogodzenie się z mutyzmem dziecka, zdolność do przekazania prawie każdej informacji w sposób niewerbalny, izolacja społeczna, negatywny model komunikacyjny w rodzinie i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
12. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-), odczuwania(nie-) silnego niepokoju, lęku, gdy jesteśmy zmuszani do mówienia, odczuwania(nie-) nadwrażliwości na dotyk, zapach, dźwięki z otoczenia lub tłum ludzi, bycia w centrum uwagi oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
13. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-), odczuwania(nie-), posiadania(nie-) poczucia niskiej własnej wartości, a nawet bycia perfekcjonistami, nie lubienia wszelkich zmian szczególnie z zaskoczenia oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
14. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-), odczuwania(nie-) trudności z wypowiedzeniem prostych słów typu: cześć, dziękuję, a tym samym bycia(nie-) posądzanymi o brak kultury, ogłady towarzyskiej i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
15. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-), odczuwania(nie-), karania(nie-) nas, innych, za brak odpowiedzi na pytanie, gdy lęk nie pozwala nam/im mówić oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
16. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) bycia(nie-) zmuszanymi do mówienia, zawstydzanymi(nie-) gdy nie jesteśmy w stanie rozmawiać w danej chwili, a także powodowania, że inni byli zmuszani do mówienia, zawstydzani gdy nie mówili oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
17. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-), okazywania(nie-) dzieciom jak bardzo są ważne, akceptacji(nie-) ich zachowania, okazywania gniewu i nadmiernej krytyki, braku pochwał za każde wypowiadane przez nie słowo oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
18. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-), okazywania(nie-), odczuwania(nie-) poczucia wstydu, poczucia winy za rodziców, sytuację materialną, pochodzenie, miejsca urodzenia, z powodu posiadania(nie-) wystarczających(nie-) środków materialnych oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
19. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-), okazywania(nie-), budowania, zakładania, ustawiania wszelkiego rodzaju, wielkości zapór, przeszkód, blokad odzielających nas od świata zewnetrznego, środowiska w kórym żyjemy, otoczenia, a tworzące barierę bezpieczeństwa, wewnątrz której czujemy się bezpieczni oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
20. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-), okazywania(nie-), odczuwania(nie-) że wszystko to co znajduje się na zewnątrz bariery bezpieczeństwa stanowi dla nas zagrożenie, a w tym życia, wszystko chce nas zniszczyć, zabic, spowodować nasze cierpienie, ból itp. oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
21. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-), okazywania(nie-), odczuwania(nie-) że barierą bezpieczeństwa jest mi.in. mutyzm wybórczy czyli nie mówienie w określonych sytuacjach, w których nie czujemy się komfortowo, bezpiecznie oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
22. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-), odczuwania(nie-), wierzenia(nie-), że to co jest na zewnątrz bariery bezpieczeństwa jest(nie-) destrukcją, dąży(nie-) do zniszczenia siebie, nas, innych, jest cierpieniem, bólem oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
23. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-), okazywania(nie-), odczuwania(nie-) lęku, strachu, obawy, żalu, urazy, odrzucenia, braku pewności siebie, że bariera bezpieczeństwa zostanie zniszczona, zburzona, sforsowana, że jest za słaba, a tym samym odczuwania uczucia braku pewności siebie, poczucia bezpieczeństwa, zagrożenia permanentnego, a także braku umiejętności poradzenia sobie z tym wszystkim oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
24. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-), okazywania(nie-), odczuwania(nie-) lęku, strachu, obawy powodującego silne napięcia mięśniowe, sztywność mięśni, stawów, kręgosłupa, niechęć do wszelkiej aktywności fizycznej i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
25. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-), okazywania(nie-), odczuwania(nie-), że dla takich jak my, nie ma(jest) miejsca w społeczeństwie, jesteśmy wyrzutkami społeczeństwa, których nawet Bóg nie kocha, możemy co najwyżej siedzieć cicho i nic nie mówić oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
26. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-), okazywania(nie-), odczuwania(nie-) wiedzy(nie-) kiedy należy mówić, a kiedy milczeć(nie-) oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
27. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-), przekonania(nie-), że gdy inni mówią, my już nie musimy mówić, a nawet bycia im wdzięcznymi za to że mówią, bo my już nie musimy się odzywać oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków
28. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-), przekonania(nie-), że jeśli już mamy mówić to lepiej będzie gdy będziemy mówić cicho, cichutko, a nawet szeptem, tak aby słyszeli tylko ci, którzy są najbliżej oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków
29. Naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-), przekonania(nie-), że nie zasługujemy na bycie docenionymi, odczuwania lęku, strachu, obawy, frustracji z powodu bycia(nie-) docenionymi, a także naszego niedoceniania innych, powodowania, że inni czuli się niedocenieni, odczuwali lęk, strach, obawy frustrację przed docenieniem(nie-) oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków

Temat należy rozszerzyć o własne doświadczenia, odczucia

 


Opublikowano: 29/01/2018
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz