Grecka seksualność(miłość), pederastia, homoseksualizm – intencje do przemodlenia
Autor: Konrad Jaszowski
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
Grecka seksualność(miłość), pederastia, homoseksualizm
Autor: Konrad Jaszowski
1.Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że miłość grecka jest seksem analnym, u jednych wywołuje niechęć, wręcz obrzydzenie, u innych – zachwyt i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków,
2.Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że umiejętnie/nie, spokojnie i z wyczuciem przeprowadzony seks analny może zapewnić niezapomniane doznania, a z kolei brutalne i siłowe zbliżenie może/nie wywołać ból i traumę do końca życia i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków,
3.Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że kontakt analny był/nie jest/nie często praktykowany, nie tylko podczas stosunków damsko-męskich, ale także w związkach między mężczyznami, a znana jest także ówczesna praktyka, która polegała na wprowadzeniu w świat intymny młodych mężczyzn właśnie poprzez seks analny, partnerem młodego człowieka był/nie z reguły dojrzały/nie mężczyzna, którego nasienie w odbycie osoby odkrywającej miłosne arkana miało stanowić rytuał przejścia w męski świat i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków,
4.Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że w miłości greckiej chodzi o wprowadzenie członka mężczyzny do odbytu kochanki, bądź kochanka, osoba, która wchodzi w odbyt partnera powinna/nie być bardzo delikatna i uważna, musi na bieżąco reagować na sygnały wysyłane przez kochankę/kochanka, żeby nie zrobić jej/mu krzywdy, warto/nie stosować podczas tej praktyki miłosnej jak największą ilość lubrykanktu, po to by nawilżyć wejście do odbytu oraz sam odbyt, ponadto istotna/nie jest gra wstępna, zainicjowana przed seksem analnym, która powinna/nie mieć na celu jak największe rozluźnienie mięśni zwieracza odbytu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków,
5.Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że miłość po grecku w żadnym razie nie powinna/nie być czynnością przypadkową, chcianą/nie tylko/nie przez jedną stronę, wymuszoną, bolesną, czy pospieszną, seks analny może/nie uprzyjemnić doznania sypialniane oraz wprowadzić do niej urozmaicenie, jednak nie może/nie być stosowany na siłę, gwałtownie, bez przygotowania, partnerzy powinni/nie przedtem porozmawiać na ten temat i poznać wzajemne odczucia, przemyślenia, czy ewentualne obawy i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków,
6.Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że wady w uprawianiu miłości greckiej to m.in.:
przełamanie bariery wstydu,
obawy przed bólem,
niechęć spowodowana wyznawanymi zasadami moralnymi, etycznymi, kulturowymi, czy religijnymi i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków,
7.Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że nieumiejętnie/ni, zbyt/nie szybko, bez/nie poślizgu wprowadzany do odbytu członek może/nie wywołać ogromny ból, spowodować wewnętrzne uszkodzenia, krwawienia odbytu dlatego tak ważne w seksie analnym jest odpowiednie przygotowanie do tego zbliżenia i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków,
8.Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że miłość po grecku może/nie przyczynić się do zarażenia się chorobami wenerycznymi, HIV, czy do powstania infekcji intymnych, i należy/nie stosować się do reguły, że jeśli partnerzy chcą uprawiać seks pochwowy po seksie analnym, mężczyzna musi/nie dokładnie umyć po tym członka, albo zmienić prezerwatywę, a jeżeli natomiast podczas zbliżenia analnego były używane gadżety erotyczne, także trzeba/nie wymienić je na inne lub dokładnie umyć i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków,
9.Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że zwolennicy tej techniki miłosnej twierdzą, że seks analny/nie odświeża/nie relacje sypialniane w związku, zwłaszcza u par, które współżyją ze sobą od wielu/nie lat i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków,
10.Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że doznania seksualne są olbrzymie, szczególnie/nie jeśli para łączy/nie seks analny z jednoczesnym/nie pobudzaniem łechtaczki, warg sromowych oraz pochwy kobiety, a nie którzy kochankowie wykorzystują do seksu analnego sztuczne/nie, astralne/nie członki i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków,
11.Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że pederastia to termin wywodzący się z języka greckiego (dosł. miłość do chłopców) – w języku polskim w węższym sensie oznacza specyficzną formę homoseksualizmu męskiego, polegającą na związkach erotycznych lub kontaktach seksualnych mężczyzn, czy młodzieńców (erastesów, miłośników), z młodzieńcami, czy chłopcami (eromenosami, lubymi, oblubieńcami), zazwyczaj opartych na różnicy wieku, występującą m.in. w kulturze starożytnej Grecji, a w szerszym sensie termin ten w języku polskim jest także używany na oznaczenie homoseksualizmu męskiego w ogólności (lub wszelkich kontaktów seksualnych między mężczyznami i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków,
12.Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że najczęstszym miejscem nawiązywania relacji był gimnazjon, czemu sprzyjało ćwiczenie nago, relacja erastesa i eromenosa jest niesymetryczna, Erastes pożąda fizycznie eromenesa, zaś pożądanie w drugą stronę traktowane było przez Greków jako zboczenie, Eromenes może odczuwać do erastesa miłość bez aspektu fizycznego, może jednak w ramach wdzięczności zaspokajać go seksualnie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków,
13.Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że chłopcy stawali się przedmiotem zainteresowania młodzieńców i dorosłych mężczyzn już około 12 lub 13 roku życia i pozostawali nim aż do momentu osiągnięcia wieku efeba, tj. do 18 roku życia, młodzieńcy w wieku od około 16-18 do około 20 lat mogli być zarówno miłośnikami rówieśników lub młodszych od siebie chłopców, jak i lubymi starszych mężczyzn i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków,
14.Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że w starożytnej Grecji pederastia dotyczyła relacji homoseksualnych dorosłego mężczyzny z dojrzewającym chłopcem, miała charakter przejściowy, jednak niektórzy mężczyźni pozostawali do końca życia w związkach z osobami tej samej płci, a zachowania seksualne nie były wyznacznikiem tożsamości, jak ma to miejsce współcześnie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków,
15.Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że pierwotne znaczenie terminu pederastia, obecne w grece klasycznej, określa jego etymologia: greckie paiderastía oznacza dosłownie miłość do chłopców wyrażaną seksualnie lub nie w starożytnej Grecji, jawne zachowania homoseksualne stały się powszechnym zjawiskiem w IV w. p.n.e. i poza przypadkami prostytucji były akceptowane u obywateli i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków,
16.Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że w czasach rzymskich pederastia w głównej mierze straciła status rytualnej części edukacji, proces ten postępował u coraz bardziej kosmopolitycznych Greków i w przeciwieństwie do wcześniejszych czasów zaczęto postrzegać pederastię raczej jako aktywność kierowaną pożądaniami człowieka i rywalizującą z pożądaniem kobiet i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków,
17.Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że związki pederastyczne, rozumiane jako związki erotyczne lub kontakty seksualne między dojrzałym mężczyzną a dojrzewającym chłopcem budzą „wielką niechęć społeczną”, są uważane za „uwodzenie młodych chłopców”, „burzenie norm społecznych” i „sprzeciwianie się ogólnie uznawanym wartościom, pederaści spotykają się też przeważnie z potępieniem i dyskryminacją ze strony środowiska gejowskiego, uważającego ich związki z „młodymi chłopakami” za „wyjątkowo perwersyjne i obrzydliwe i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków,
18.Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że homoseksualizm w starożytnej Grecji czyli relacje erotyczne pomiędzy przedstawicielami tej samej płci w starożytnej Grecji, a najpowszechniejszą ich formę stanowiła pederastia – związek dorosłego mężczyzny z dorastającym młodzieńcem, relacja homoseksualna była niesymetryczna, a osoba przyjmująca bierną rolę w akcie seksualnym nie cieszyła się w społeczności greckiej szacunkiem i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków,
19.Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że pochodzenie greckiego homoseksualizmu jako na czynniki sprzyjające częstości związków i zachowań homoseksualnych wskazuje się m.in rozdrobnienie polityczne, osłabiające się więzi międzyludzkie, kulturę wojowników i związaną z nią niską pozycję kobiet i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków,
20.Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że szczególnie potępiana była sytuacja, gdy bierny uczestnik aktu seksualnego przyjmował gratyfikacje od partnera aktywnego, prawo Ateńskie nie zabraniało samego procederu, istniał nawet specjalny podatek pobierany zarówno od męskich, jak i żeńskich prostytutek i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków,
21. Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że seks homoseksualny męski napędza m.in. to samo, co lubią muchy i skarabeusze, traktujące stolec jako afrodyzjak i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków,
22. Naszej a przez nas cudzej wiedzy/nie, przejawiania/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że współcześni kapłani podobnie jak transwestyci, ubierają się w koronkowe sukienki i miłe ich oczom są koronkowe sukienki do noszenia których zachęcają chłopców a w tym ministrantów i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Opublikowano: 10/07/2017
Autor: s_majda
Komentarze