Homoseksualny Almanach (LGBT)-intencje
Na podstawie mojego artykułu ,,Homoseksualny Almanach LGBT-jasnowidzenie” opublikowanego na stronie Link.
Almanach powstał z powodu napływu ogromnej ilości materiałów zarówno w formie tekstowej, jasnowidczych wglądów, oraz rozmów z gejami i środowiskiem LGBT. Które stworzyło swego rodzaju enklawy, z mieszkańcami przerzucającymi się takimi samymi materiałami, nie przenikającymi do realnego świata zewnętrznego. Ludzie zaś z lenistwa i z niemożności sprawdzenia każdej informacji, biorą półprawdy za jedyną rzeczywistość, w której brakuje miejsca nie tylko dla jasnowidzów. Niniejszy tekst powstał przez grupową adaptację Almanachu do procedowania w technice intencji.
Usystematyzowane uwalnianie się od obciążeń- linki do tekstów, informacje o nagraniach, praca z intencjami, technika pokłonu >Link.
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Schemat jedno – zdaniowy do intencji. ” Link
Film ,,Pokłon po wykonanych intencjach”>Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie bycia biedakami, chorymi.
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza].
- [BISEKSUALNOŚĆ] Bycia tymi, którzy przejawiają biseksualizm jako konsekwencję inkarnacji w ślimaki i hermafrodytyczne formy życia, w kontekście karmicznych uwarunkowań seksualności, z pozycji pomieszania ról i tożsamości, na skutek doświadczeń duszy w ciałach obojnaczych, co skutkuje trudnością w jednoznacznym określeniu siebie i budowaniu klarownych relacji, a także powielaniem wzorca rozdwojonej ekspresji seksualnej.
- [CAYCE] Przyjmowania roli tych, których losy ukazane zostały przez jasnowidza Cayce, w kontekście duchowych wglądów i karmicznych konsekwencji, z pozycji szyderców i krytyków z przeszłych epok, na skutek wcieleń w rolach kpiarzy i satyryków naśmiewających się z dewiacji, homoseksualizmu, co skutkuje koniecznością doświadczania odrzucenia i trudnych skutków własnego działania, a także powielaniem wzorca zbierania tego, co kiedyś zostało zasiane.
- [CHŁOPCY W RAJTUZACH] Bycia tymi, którzy poprzez noszenie rajtuzów wyrażają swoje karmiczne uwikłania, w kontekście męskiej tożsamości i społecznych wyobrażeń, z pozycji wstydu, niepewności i dziecięcych skojarzeń, na skutek rozmaitych zapisów duszy związanych homoseksualizmem, z teatrem, baletem i rolami scenicznymi, co skutkuje erotyzacją stroju oraz budzeniem wstydu w codziennym życiu, a także powielaniem wzorca seksualizacji odzieży jako formy wyrazu.
- [CHOROBA OFICERÓW] Bycia tymi, którzy w kolejnych wcieleniach wybierają życie żołnierzy i oficerów, w kontekście lojalności wobec armii i męskich wspólnot, z pozycji przynależności i identyfikacji, na skutek karmicznych wzorców lojalności wojskowej, co skutkuje powtarzaniem homoseksualnych więzi jako normy, a także powielaniem wzorca zaniedbania spraw narodu na rzecz środowiska.
- [CUCHNĄCE ŁONA] Doświadczania siebie jako kobiet, które mimo troski o higienę wydzielają intensywny odór, w kontekście intymności i małżeńskich relacji, z pozycji nieświadomości, wstydu i pomieszania, na skutek karmicznych obciążeń duszy i wszelkich wcieleń, co skutkuje odrazą partnerów i cierpieniem w relacjach, a także powielaniem wzorca odrzucenia ciała i seksualności.
- [CZEKOLADKI I ODLEWY] Przyjmowania roli tych, którzy celebrują odlewy odbytnicy w różnych formach, w kontekście środowisk LGBT i rytuałów towarzyskich, z pozycji ekscentryczności, ironii i perwersji, na skutek wszelkich kultów cielesności i zmysłowości, co skutkuje banalizowaniem intymności i sprowadzaniem seksualności do rekwizytu, a także powielaniem wzorca przekierowania i degradacji sacrum ciała do zabawy.
- [CZERŃ] Bycia tymi, którzy wybierają czerń jako dominujący strój i znak karmiczny, w kontekście magii, duchowości i lojalności wobec wszelkich praktyk, z pozycji iluzji elegancji i pozornej ochrony, na skutek wszelkich ślubów i praktyk ezoterycznych, co skutkuje wzmacnianiem blokad energetycznych, chorób i odcięcia od światła, a także powielaniem wzorca przywiązania do ciemności.
- [DUCHOWE KŁAMSTWO] Doświadczania siebie jako tych, którzy mieszają prawdę z fałszem, w kontekście duchowych nauk i praktyk religijnych, z pozycji manipulacji, kontroli i braku czystości, na skutek wzorców fałszywych guru i samozwańczych lub nominowanych bogów, co skutkuje zamąceniem myśli i utratą rozeznania u słuchaczy, a także powielaniem wzorca duchowego oszustwa i zniewolenia.
- [DŁUGIE WŁOSY] Przyjmowania roli mężczyzn, którzy poprzez włosy wyrażają swoje karmiczne uwikłania, w kontekście mody, androginiczności i duchowej tożsamości, z pozycji dumy i przywiązania do wyglądu, na skutek wszelkich wcieleń w kulturach czczących włosy jako znak mocy, co skutkuje tworzeniem zewnętrznych znaków odmienności, a także powielaniem wzorca utożsamiania fryzury z duchową wartością.
- [DREWNIANA POCHWA] Bycia tymi, którzy niosą w sobie wzorzec kobiecego niespełnienia seksualnego, w kontekście relacji z mężczyznami, z pozycji udręki i frustracji, na skutek karmy związanej z brakiem orgazmów i zamrożeniem energii seksualnej, co skutkuje celibatem lub wyborem homoseksualizmu jako próby rekompensaty, a także powielaniem wzorca ucieczki w odmienne doświadczenia.
- [EUNUCHOWIE] Doświadczania siebie jako tych, którzy zostali pozbawieni męskości, w kontekście religijnych tradycji i społecznych nakazów, z pozycji ofiary lub dobrowolnego ascety, na skutek karmicznych ślubów czystości i idei zbawienia, co skutkuje odcięciem od naturalnej seksualności i problemami w relacjach, a także powielaniem wzorca samookaleczenia dla iluzorycznego celu.
- [ENERGETYKA CIAŁ I SEKSU] Bycia tymi, których energetyka ciał odbiega od fizycznej płci, w kontekście środowisk LGBT i odmienności duchowych, z pozycji zagubienia i poszukiwania, na skutek odwrotnych obrotów czakr i karmicznych pomyłek duszy, co skutkuje dezorientacją seksualną i trudnością w harmonii, a także powielaniem wzorca pomieszania energii męskich i żeńskich.
- [ERA WODNIKA] Przyjmowania roli zwiastunów nowej epoki, w kontekście astrologii i duchowych cykli, z pozycji oczekiwań, nadziei i lęku, na skutek wszelkich mitów o Ganimedesie i jego porwaniu, co skutkuje upowszechnianiem homoseksualizmu jako normy, a także powielaniem wzorca kosmicznego rytmu w ziemskich obyczajach.
- [HEMOROIDY] Doświadczania siebie jako tych, którzy ponoszą skutki praktyk męskiego homoseksualizmu, w kontekście ostrzeżeń starożytnych i wiedzy medycznej, z pozycji naiwności, uległości i braku rozeznania, na skutek intensywności praktyk seksualnych niezgodnych z ciałem, co skutkuje cierpieniem i bólem fizycznym, a także powielaniem wzorca choroby jako konsekwencji wyborów.
- [HOMOSEKSUALIZM A CHOROBY] Bycia tymi, którzy wikłają się w choroby odbytu i cierpienia ciała, w kontekście karmicznych obciążeń duszy, z pozycji lekceważenia zdrowia i konsekwencji, na skutek wszelkich doświadczeń seksualnych, co skutkuje bólem i utrudnieniami w życiu, a także powielaniem wzorca związania choroby z seksualnością lub śmiercią na skutek powikłań.
- [HUMOR O LGBT] Przyjmowania roli tych, którzy poprzez żarty i groteskę konfrontują się z tematami LGBT, w kontekście społecznych ocen, kpin i dystansu, z pozycji szyderstwa, oburzenia lub chwilowego rozbawienia, na skutek karmicznych zapisów związanych z wykluczeniem i prześladowaniem, co skutkuje ranieniem innych lub budzeniem refleksji, a także powielaniem wzorca śmiechu jako narzędzia obrony i ataku.
- [INTENCJE LGBT] Bycia tymi, którzy kierują się błędnymi lub płytkimi intencjami, w kontekście finansów, seksualności i duchowości, z pozycji pragnienia przyjemności, zabawy i powierzchownych celów, na skutek karmicznych przyzwyczajeń do życia w luksusie i uciechach, co skutkuje destrukcją życia i zdrowia, a także powielaniem wzorca intencji bez świadomości ich skutków.
- [JAK POZBYWANO SIĘ EROTOMANÓW] Doświadczania siebie jako tych, których seksualność została przekierowana w stronę homoseksualizmu jako formy kary, w kontekście wszelkich obyczajów i rodzinnych dramatów, z pozycji manipulacji ze strony przodków i dusz kobiecych, na skutek kontraktów zawieranych w świecie duchowym, co skutkuje unikaniem relacji z płcią odmienną, a także powielaniem wzorca przymusowej zmiany orientacji jako metody kontroli.
- [KARANIE SIĘ GEJÓW PASYWNYCH] Przyjmowania roli dusz, które same siebie karzą poprzez seksualne praktyki pasywne seksu doodbytniczego w kontekście niepowodzeń, błędów i porażek życiowych, z pozycji samoponiżenia i poczucia winy, na skutek wszelkich umów, zakładów i karmicznych zobowiązań, co skutkuje cierpieniem i utratą godności, a także powielaniem wzorca samokary poprzez erotykę.
- [KARMICZNE SCHEMATY] Bycia tymi, którzy nieustannie wpadają w powtarzające się pułapki karmiczne, w kontekście duchowych ścieżek, ślubów i lojalności, z pozycji oporu wobec Boga i braku ufności, na skutek inkarnacji w owady, kapłanów i świętych, co skutkuje zamrożeniem i cierpieniem w schematach, a także powielaniem wzorca cyklicznego utknięcia w losie.
- [KOBIECA DUSZA GEJA] Doświadczania siebie jako mężczyzn z kobiecymi duszami, w kontekście relacji seksualnych i zachowań, z pozycji identyfikacji z żeńskością i jej ekspresją w męskim ciele, na skutek karmicznych wcieleń w role kobiece i dawne kontrakty, co skutkuje pociągiem do mężczyzn, a także powielaniem wzorca zamiany płci duszy wobec ciała.
- [KOMPENSACJA NA POZIOMIE DUSZ] Bycia tymi, którzy kompensują swoje kobiece dusze poprzez destrukcyjne działania mężczyzn, w kontekście sztuk walki, polityki i przemocy, z pozycji ukrytej zemsty i chęci wyrównania krzywd, na skutek wszelkich cierpień i upokorzeń żeńskiej natury, co skutkuje wprowadzaniem destrukcji do świata, a także powielaniem wzorca kompensacji poprzez agresję.
- [KOPROFILIA] Przyjmowania roli tych, którzy traktują odchody jako smakowity afrodyzjak, w kontekście seksualności gejów i biseksualistów, z pozycji fascynacji, obsesji i zniekształconego pragnienia, na skutek karmicznych inkarnacji w owady żywiące się kałem, co skutkuje pomieszaniem seksu z wydalaniem, a także powielaniem wzorca perwersyjnego afrodyzjaku.
- [LECZENIE Z HOMOSEKSUALIZMU] Doświadczania siebie jako tych, którzy poddawani byli terapiom i przymusowemu leczeniu, w kontekście religii, medycyny i społecznych norm, z pozycji ofiar represji i nacisków, na skutek niezrozumienia prawdziwych przyczyn karmicznych, co skutkuje cierpieniem, poczuciem winy i odrzuceniem, a także powielaniem wzorca nieskutecznych prób zmiany tożsamości.
- [LESBIJKI] Bycia tymi, którzy przejawiają męskie dusze w kobiecym ciele, w kontekście relacji intymnych i seksualnych, z pozycji delikatności, tęsknoty i rekompensaty, na skutek karmy wojowników, psychopatów i samotnych kobiet, co skutkuje pociągiem do kobiet oraz powielaniem wzorca odtwarzania męskości w żeńskiej formie.
- [LEWATYWA] Przyjmowania roli tych, którzy proszą o boską lewatywę dla duszy, w kontekście uwolnienia od zatwardziałych poglądów i blokad, z pozycji groteski i potrzeby oczyszczenia, na skutek karmicznych zaległości i wszelkich kontraktów, co skutkuje detoksykacją i rozluźnieniem energetycznym, a także powielaniem wzorca duchowego odblokowywania przez ciało.
27. [LINGAMY WOTYWNE] Bycia tymi, którzy czczą lingamy jako symbole bóstw płodności, w kontekście religii, świątyń i rytuałów, z pozycji oddania, fascynacji i erotyzacji sacrum, na skutek wszelkich kultów fallicznych, co skutkuje mieszaniem religii z seksualnością, a także powielaniem wzorca adoracji ciała i penisów jako bóstwa.
28. [MATKI BOSKIE] Doświadczania siebie jako kobiecych dusz gejów, które pełnią role boskich matek, w kontekście hinduizmu, buddyzmu i tradycji wschodnich, z pozycji opiekuńczości i oddania, na skutek karmy żeńskiej przejawiającej się w męskich ciałach, co skutkuje nadawaniem boskich rang duszom LGBT, a także powielaniem wzorca sakralizacji kobiecej duszy w gejach.
29. [MĄŻ I ŻONA W LGBT] Bycia tymi, którzy w homoseksualnych relacjach przyjmują role małżonków, w kontekście podziału na aktywnych i pasywnych, z pozycji umownych tytułów i rytuałów, na skutek niedoboru partnerów aktywnych i karmicznych przywiązań, co skutkuje budowaniem relacji nierównych i haremu zamiast małżeństwa, a także powielaniem wzorca pomieszania ról płciowych.
30. [ODDECH CUCHNĄCY] Przyjmowania roli tych, którzy niosą w sobie karmę owadów żywiących się odchodami, w kontekście energii przewodu pokarmowego i blokad astralnych, z pozycji nieprzytomności i braku świadomości, na skutek inkarnacji w muchy, skarabeusze i inne istoty, co skutkuje cuchnącym oddechem i wstydem, a także powielaniem wzorca przenoszenia zapachów kału i skłonności ku niemu w kolejne wcielenia.
31. [OGOLONE NA ŁYSO PROSTYTUTKI] Bycia tymi, którzy doświadczają wstydu i odrzucenia poprzez golenie głowy, w kontekście prostytucji i seksualnych obciążeń, z pozycji piętnowania i publicznego upokorzenia, na skutek karmicznych wyborów związanych z nierządem, co skutkuje utratą tożsamości i kobiecej godności, a także powielaniem wzorca stygmatyzacji poprzez ciało.
32. [PENIS] Doświadczania siebie jako tych, którzy nadają penisowi autonomię i własną świadomość, w kontekście seksualności i relacji, z pozycji fascynacji, oceny i porównań, na skutek karmicznych kultów fallusa i przywiązań do ciała, co skutkuje uzależnieniem wartości od wielkości i sprawności narządu, a także powielaniem wzorca utożsamiania penisa z losem całej osoby, a nawet z losami świata.
33. [PODWODNY HOMOSEKSUALIZM] Przyjmowania roli tych, którzy przejawiają homoseksualizm w wcieleniach zwierząt wodnych, w kontekście karmicznych przeniesień pragnień i seksualnych popędów, z pozycji eksperymentowania i pomieszania, na skutek inkarnacji w ryby, delfiny, foki czy pingwiny, co skutkuje przenoszeniem wzorca zachowań na życie ludzkie, a także powielaniem schematu erotyki niezależnej od gatunku.
34. [PLACKI Z ODCHODÓW] Bycia tymi, którzy karmią się lub przyrządzają energetyczne potrawy z odchodów, w kontekście karmicznych nawyków dusz, z pozycji przyzwyczajenia, ignorancji i pomieszania, na skutek wszelkich wcieleń w owady i zwierzęta gnojne, co skutkuje chorobami przewodu pokarmowego i energetycznym zatkaniem, a także powielaniem wzorca jedzenia jako rytuału związanego z kałem.
35. [PORODY U GEJÓW] Doświadczania siebie jako tych, którzy wierzą, że mężczyzna może rodzić, w kontekście wszelkich iluzji i niewiedzy, z pozycji pragnienia posiadania potomstwa i imitowania procesów kobiecych, na skutek błędnych przekonań i prób powielania cyklu życia, co skutkuje cierpieniem fizycznym, uszkodzeniami ciała i chorobami, a także powielaniem wzorca pomieszania ról biologicznych.
36. [PRZYJAŹŃ U HOMOSEKSUALISTÓW] Bycia tymi, którzy tworzą odrębną kulturę przyjaźni i relacji, w kontekście środowiska gejowskiego, z pozycji lojalności, intymności i wspólnoty, na skutek odrzucenia przez rodziny i społeczeństwo, co skutkuje powstaniem własnych kodów kulturowych, a także powielaniem wzorca odrębności jako ochrony tożsamości.
37. [REGRESING] Przyjmowania roli tych, którzy odkrywają karmiczne uwikłania poprzez regresing i otwartość na wspomnienia karmiczne, w kontekście duchowej pracy i poszukiwania prawdy, z pozycji pragnienia uwolnienia i rozpoznania, na skutek modlitw i prośby o boską pomoc, co skutkuje przypomnieniem sobie wszelkich wcieleń, a także powielaniem wzorca duchowego uzdrawiania poprzez pamięć duszy.
38. [RELIGIE SKUPIAJĄCE GEJÓW] Bycia tymi, którzy gromadzą się w religiach opartych na umownym ,,celibacie”, w kontekście buddyzmu, chrześcijaństwa i innych tradycji, z pozycji unikania kobiet i koncentrowania się na męskim środowisku, na skutek karmicznych ślubów i inspiracji wszelkich mistrzów, co skutkuje powielaniem homoseksualnych praktyk i nadużyć, a także powielaniem wzorca religii jako schronienia dla homoseksualizmu, czarnej tantry i dewiacji.
39. [SAMOOCENA] Doświadczania siebie jako tych, którzy zmagają się z poczuciem własnej wartości, w kontekście orientacji seksualnej i społecznych ocen, z pozycji lęku, wstydu i pragnienia akceptacji, na skutek karmicznych wzorców potępienia i odrzucenia, co skutkuje zaniżoną samooceną lub jej nadkompensacją, a także powielaniem wzorca zależności od opinii innych.
40. [SAMOTNOŚĆ GEJA] Bycia tymi, którzy żyją w samotności i izolacji, w kontekście homoseksualizmu i społecznych wykluczeń, z pozycji akceptacji, cierpienia lub buntu, na skutek karmicznych zobowiązań, przysiąg i własnych przekonań, co skutkuje egzystencją w celibacie i smutku, a także powielaniem wzorca osamotnienia jako drogi życiowej.
41. [SEKSUALNY AFRODYZJAK GEJÓW] Przyjmowania roli tych, którzy uznają zapach stolca za afrodyzjak, w kontekście seksualności i pragnień, z pozycji obsesji i nieświadomych wzorców, na skutek inkarnacji w owady gnojne, co skutkuje pomieszaniem instynktów i potrzeb, a także powielaniem wzorca seksualizacji wydalin jako źródła przyjemności.
42. [SKARABEUSZE] Bycia tymi, którzy powielają wzorce owadów składających jaja w odchodach, w kontekście seksualnych pragnień i karmicznych wspomnień, z pozycji nawyku i automatyzmu duszy, na skutek inkarnacji w skarabeusze i muchy, co skutkuje fascynacją kałem i jego zapachem, a także powielaniem wzorca utożsamienia seksu z własnymi i cudzymi odchodami.
43. [SPEŁNIENIA MEDIALNE] Doświadczania siebie jako tych, którzy eksponują seksualność w mediach, w kontekście kultury popularnej i duchowych skutków, z pozycji pychy, chęci uznania i pragnienia sławy, na skutek karmicznych błędów i wszelkich wcieleń w rolach kapłanów czy bożków, co skutkuje obciążeniem duszy i utratą prywatności, a także powielaniem wzorca oddawania energii publiczności.
44. [SPODNIE I SUKIENKI Z GOŁYMI POŚLADKAMI] Przyjmowania roli tych, którzy noszą astralne ubrania odsłaniające pośladki, w kontekście seksualnych praktyk i karmicznych zapisów duszy, z pozycji obnażenia, wstydu i ekshibicjonizmu, na skutek uprawiania seksu analnego i kontraktów dusz, co skutkuje ujawnianiem intymności w każdej przestrzeni, a także powielaniem wzorca noszenia piętna ciała w astralu.
45. [STOŻKI W ODBYTNICY] Bycia tymi, których dusze niosą w odbycie stożki i inne artefakty energetyczne i fizyczne w kontekście praktyk seksualnych i astralnych zapisów, z pozycji dumy, wstydu lub nieświadomości, na skutek karmicznych eksperymentów i kontraktów, co skutkuje utrwaleniem obciążeń i blokad, a także powielaniem wzorca materializowania obciążeń w subtelnych ciałach.
46. [SYMBOLIKA ASTRALNA „GRANDE COJONES”] Bycia tymi, którzy tworzą astralne symbole wielkich jąder unoszących się nad miejscami spotkań LGBT, w kontekście klubów, świątyń i przestrzeni społecznych, z pozycji manifestacji seksualnej energii i dominacji, na skutek karmicznych przywiązań do fallusa i jego kultu, co skutkuje energetycznym oznaczaniem miejsc, a także powielaniem wzorca hierarchii poprzez wielkość astralnych męskich klejnotów.
47. [ŚLIMAKI] Przyjmowania roli dusz, które wcielały się w ślimaki i powielają ich biseksualne zachowania, w kontekście seksualności i relacji intymnych, z pozycji eksperymentu i pomieszania, na skutek karmicznych zapisów zwierzęcych, co skutkuje biseksualizmem i hermafrodytyzmem, a także powielaniem wzorca ustalania ról dopiero w trakcie aktu seksualnego.
48. [ŚLUB Z JEZUSEM] Doświadczania siebie jako tych, którzy wchodzą w śluby z Jezusem, w kontekście religii i duchowych rytuałów, z pozycji pragnienia wyjątkowości, oddania i bycia wybranym, na skutek karmicznych ślubów, kontraktów i lojalności wobec tradycji, co skutkuje tworzeniem haremów i pomieszaniem duchowości z erotyką, a także powielaniem wzorca sakralizacji związków astralnych.
49. [ŚWIĘTA INKWIZYCJA] Bycia tymi, którzy tworzyli systemy prześladowań i zbrodni pod sztandarem religii, w kontekście inkwizycji i III Rzeszy, z pozycji represji, przemocy i kontroli, na skutek karmicznych uwikłań w kapłaństwo i samotność seksualną, co skutkuje masowym mordowaniem kobiet i niewinnych, a także powielaniem wzorca duchowej przemocy jako narzędzia władzy.
50. [ŚWIĘTE LEGIONY, JANCZARZY] Przyjmowania roli tych, którzy organizowali homoseksualne oddziały wojskowe, w kontekście wszelkich kultur i systemów militarnych, z pozycji lojalności, odwagi i seksualnego związku, na skutek karmicznych obciążeń dusz LGBT, co skutkuje tworzeniem specjalnych jednostek i walką aż do śmierci, a także powielaniem wzorca wojownika połączonego z erotyką i również w kontekście skracania życia gejom
51. [TEST PSYCHOLOGICZNY LGBT] Bycia tymi, którzy poprzez testy psychologiczne odkrywają własne programy duszy, w kontekście pracy nad samoświadomością i seksualnością, z pozycji refleksji, uczciwości i chęci poznania siebie, na skutek karmicznych iluzji i projekcji, co skutkuje ujawnieniem prawdziwych motywacji, a także powielaniem wzorca badania duszy poprzez pytania i odpowiedzi.
52. [USTA GEJÓW] Doświadczania siebie jako tych, których usta w astralu wypełnione są penisami, w kontekście seksu oralnego i karmicznych zapisów, z pozycji przyzwyczajenia, wstydu i nieświadomości, na skutek wielokrotnych praktyk seksualnych i inkarnacyjnych obciążeń, co skutkuje deformacją energetyczną ust i zębów, a także powielaniem wzorca pomieszania mowy z erotyką.
53. [WAGONIKI I GĄSIENNICA HOMOSEKSUALNA] Przyjmowania roli dusz, które łączą się w astralne korowody seksualne, w kontekście zbiorowych praktyk i rytuałów, z pozycji pomieszania, przyjemności i zniewolenia, na skutek karmicznych obciążeń i kontraktów grupowych, co skutkuje powtarzaniem orgii i utrwalaniem seksualnego zniewolenia, a także powielaniem wzorca zbiorowego połączenia poprzez erotykę.
54. [WARSZTATY NA TEMAT KARMY HOMOSEKSUALIZMU] Bycia tymi, którzy uczestniczą w warsztatach odkrywających karmiczne przyczyny homoseksualizmu, w kontekście pracy duchowej, rozwoju i świadomości, z pozycji poszukiwaczy, uzdrowicieli i terapeutów, na skutek modlitw i pragnienia przemiany, co skutkuje odkrywaniem wszelkich wcieleń i ich skutków, a także powielaniem wzorca wspólnotowej pracy nad karmą.
55. [WIEDŹMY] Przyjmowania roli kobiet o męskich cechach i duszach, w kontekście seksualności, samotności i duchowych obciążeń, z pozycji odrzucenia, siły lub androginiczności, na skutek karmy prostytutek, zakonnic i wiedźm, co skutkuje izolacją, chorobami i trudnościami w relacjach, a także powielaniem wzorca wcielania się lesbijek w kobiety o cechach wiedźmy i hexen bestie.
56. [WŁADCY MUCH] Bycia tymi, których dusze karmicznie związane są z muchami i ich larwami, w kontekście oddechu, ciała i przewodu pokarmowego, z pozycji nieprzytomności i zniewolenia, na skutek inkarnacji w owady gnojne, co skutkuje cuchnącym oddechem i astralnymi pasożytami, a także powielaniem wzorca utożsamiania życia przesyconego odchodami.
57. [ZOOFILIA] Przyjmowania roli tych, którzy wchodzą w relacje seksualne ze zwierzętami, w kontekście homoseksualizmu, biseksualizmu i heteroseksualizmu, z pozycji pomieszania, obsesji i dewiacji, na skutek karmicznych zapisów wszelkich wcieleń i seksualnych nadużyć, co skutkuje degradacją duszy i ciała, a także powielaniem wzorca erotyki pomieszanej z gatunkami.
58. [ENERGETYKA CIAŁ I SEKSU LGBT] Bycia tymi, którzy noszą odmiennie działające czakry niż płeć fizyczna, w kontekście energetyki gejów, lesbijek i transseksualistów, z pozycji pomieszania i eksperymentu, na skutek wcieleń w role odmienne od płci, co skutkuje odwróceniem biegunowości energii, a także powielaniem wzorca pomieszania duchowej i cielesnej tożsamości.
59. [ERA WODNIKA] Doświadczania siebie jako tych, którzy wchodzą w nową erę dominacji homoseksualizmu, w kontekście astrologii, mitologii i duchowych przemian, z pozycji przemiany, niepewności i obserwacji, na skutek karmicznych zapisów mitów i symboli, co skutkuje poszerzeniem obecności LGBT w społeczeństwie, a także powielaniem wzorca regulacji liczebności poprzez orientację.
60. [HEMOROIDY] Przyjmowania roli tych, którzy doświadczają skutków pasywnego seksu analnego, w kontekście fizycznych chorób i karmicznych obciążeń, z pozycji bólu, cierpienia i lekceważenia rad przodków, na skutek wszelkich praktyk homoseksualnych, co skutkuje hemoroidami i chorobami odbytu, a także powielaniem wzorca cierpienia ciała jako konsekwencji seksualnych wyborów.
61. [HOMOSEKSUALIZM A CHOROBY ODBYTU] Bycia tymi, którzy poprzez praktyki seksualne doświadczają uszkodzeń ciała, w kontekście karmicznych obciążeń i inkarnacji, z pozycji nieświadomości i przymusu, na skutek wszelkich przywiązań do seksu analnego, co skutkuje chorobami odbytu i cierpieniem, a także powielaniem wzorca związania duszy z cierpieniem fizycznym.
62. [HUMOR I DOWCIPY O LGBT] Doświadczania siebie jako tych, którzy stają się obiektem żartów i szyderstw, w kontekście społecznych interakcji i kulturowych kodów, z pozycji oburzenia, smutku lub obrony, na skutek karmicznych prześladowań i wcześniejszych wyśmiewań innych, co skutkuje powielaniem bólu i dystansu, a także powielaniem wzorca komizmu jako narzędzia społecznej izolacji.
63. [WŁADCY MUCH – DOKOŃCZENIE] Bycia tymi, których oddech i ciało przyciągają astralne muchy, w kontekście karmicznych związań dusz z odchodami, z pozycji zniewolenia i nieświadomości, na skutek wszelkich inkarnacji w muchy i owady, co skutkuje pasożytnictwem astralnym i degradacją energetyczną, a także powielaniem wzorca życia w symbiozie z nieczystością.
Opublikowano: 27/09/2025
Autor: s_majda
Kateogrie: Kobieta i mężczyzna we wzajemnych relacjach
Komentarze