Usystematyzowane uwalnianie się od obciążeń- linki do tekstów, informacje o nagraniach, praca z intencjami, technika pokłonu >Link.
Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat jedno – zdaniowy do intencji. ” Link
Film ,,Pokłon po wykonanych intencjach”>Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie bycia biedakami, chorymi.
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza].
naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, praktykowania, doświadczania, że jest stosowane obrzezanie kobiet lub wyrzezanie, czyli rytualne nacinanie lub usuwanie niektórych lub wszystkich części zewnętrznych żeńskich narządów płciowych, oraz, że praktyka ta spotykana jest w Afryce, Azji i na Bliskim Wschodzie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
naszego a przez nas cudzego bycia kobietami murzynkami, Azjatkami, mieszkankami bliskiego wschodu, Azji, Afryki lub pochodzącymi z tych regionów, krajów jakie poddano zabiegom obrzezania, wyrzezania, rytualnego i nie tylko rytualnego nacięcia lub usunięcia niektórych lub wszystkich części zewnętrznych narządów płciowych oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że zabiegi obrzezania kobiet są zazwyczaj przeprowadzane są przez tradycyjnego obrzezacza przy użyciu ostrza, noża, nożyczek, innych ostrych przedmiotów, a nawet ostrego szkła i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że większość dziewczynek poddaje się obrzezaniu przed ukończeniem piątego roku życia, a procedury różnią się w zależności od kraju lub grupy etnicznej i obejmują w szczególności usunięcie żołędzia łechtaczki (klitoridektomia) i warg sromowych mniejszych, ale także inne uszkodzenia żeńskich narządów płciowych z przyczyn niemedycznych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, promowania, doświadczania że w skrajnych przypadkach okaleczanie żeńskich narządów płciowych polega na usunięciu łechtaczki, warg sromowych i skóry ze ścianek pochwy oraz zaszyciu, co najmniej częściowym, samego wejścia do pochwy, a pozostawiony niewielki otwór umożliwia jedynie wydostawanie się moczu i krwi menstruacyjnej oraz że ten zabieg, nazywany infibulacją oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że praktyka obrzezania kobiet jest zakorzeniona w nierówności płci, próbach kontrolowania seksualności kobiet oraz ideach dotyczących czystości, skromności i piękna, a najczęściej inicjują ją i wykonują kobiety, które widzą w tym powód do dumy i obawiają się, że zaniechanie zabiegu u swoich córek i wnuczek narazi je na wykluczenie społeczne i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że obrzezanie kobiet wywołuje niekorzystne skutki zdrowotne i zależą one od rodzaju zabiegu; mogą to być nawracające infekcje, trudności w oddawaniu moczu i stolca, przewlekły ból, powstawanie cyst, niemożność zajścia w ciążę, komplikacje podczas porodu, śmiertelne wykrwawienia, tężec, sepsa, nietrzymanie moczu i nie tylko, i nie są znane żadne korzyści zdrowotne oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że w krajach, w których obrzezanie kobiet jest powszechne, wiele wariantów praktyki znajduje odzwierciedlenie w dziesiątkach terminów, często nawiązujących do oczyszczania, min,w języku Bambara, używanym głównie w Mali, jest ono znane jako „mycie rąk”, a w języku Igbo we wschodniej Nigerii jako isa aru lub iwu aru („wziąć swoją kąpiel”) i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że procedury obrzezania kobiet różnią się znacznie w zależności od pochodzenia etnicznego i indywidualnych praktykujących, i min. określane są wieloma różnymi terminami, a problemy z tłumaczeniem są spotęgowane przez dezorientację kobiet co do tego, jakiego rodzaju okaleczeń narządów płciowych doświadczyły, a nawet czy doświadczyły i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania rozmaitych typów okaleczeń zewnętrznych narządów płciowych a w tym min. Typ I: częściowe lub całkowite usunięcie łechtaczki i/lub napletka łechtaczki, podtyp I a dotyczy usunięcia tylko napletka łechtaczki, jednak bardziej powszechny jest podtyp I b, czyli usunięcie żołędzi i napletka łechtaczki i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania rozmaitych typów okaleczeń zewnętrznych narządów płciowych a w tym min. Typ II: polega na całkowitym lub częściowym usunięciu warg sromowych wewnętrznych, z lub bez usunięcia żołędzi łechtaczki i warg zewnętrznych, Typ II a polega na usunięciu warg sromowych wewnętrznych; Typ II b, usunięciu łechtaczki i warg sromowych wewnętrznych; oraz Typ II c, usunięciu łechtaczki, warg sromowych wewnętrznych i zewnętrznych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania rozmaitych typów okaleczeń zewnętrznych narządów płciowych a w tym min. Typ III: (infibulacja) polega na usunięciu zewnętrznych narządów płciowych i scaleniu ran, pojedynczy otwór o średnicy 2-3 mm pozostaje na przepływ moczu i płynów menstruacyjnych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania rozmaitych typów okaleczeń zewnętrznych narządów płciowych a w tym min. Typ IV: inne krzywdzące procedury dla żeńskich narządów płciowych stosowane w celach pozamedycznych, w tym nakłuwanie, przekłuwanie, nacinanie, skrobanie i kauteryzacja, które obejmują min. wyszczypywanie łechtaczki (symboliczne obrzezanie), przypalanie lub naznaczanie narządów płciowych oraz wprowadzanie substancji do pochwy w celu jej zwężenia i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania rozmaitych typów okaleczeń zewnętrznych narządów płciowych które to zwyczaje są praktykowany ze względów religijnych lub estetycznych min. w Egipcie oraz wśród niektórych ludów afrykańskich, a także wśród irackich Kurdów i część ludności Jemenu i nie tylko, oraz, że FGM to także niemający nic wspólnego z religią obyczaj występujący wśród wielu ludów Afryki, Ameryki Południowej, państw Azji Południowo-Wschodniej z regionu Jawy, Borneo, Nowej Gwinei i Australii oraz wysp Pacyfiku, i wiadomo, że występował jeszcze przed pojawieniem się islamu i chrześcijaństwa oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania rozmaitych typów okaleczeń zewnętrznych narządów płciowych a w tym min. według Herodota w Egipcie w czasach mu współczesnych: członki wstydliwe obrzezują z powodów higienicznych brak wyraźnej wzmianki o kobietach, a I wieku p. n. e. wspomniał o tym zwyczaju Strabon (Geografia 17,2,5): Innym szczególnym zwyczajem Egipcjan […] jest obrzezywanie chłopców oraz wycinanie [łechtaczki] u dziewcząt i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania rozmaitych typów okaleczeń zewnętrznych narządów płciowych a w tym min. że rytualne usuwanie łechtaczek metodą zabiegów chirurgicznych jest stosowane głównie w Afryce Środkowej oraz do niedawna praktykowane legalnie w Egipcie (co rzekomo wiąże się z tradycją faraońską), oraz, że do niedawna sądzono, że obrzezanie kobiet nie występuje poza kontynentem afrykańskim, jednak najnowsze badania wykazały, że praktyka ta jest rozpowszechniona również w Kurdystanie i wśród ludności kurdyjskiej w ogóle (Irak, Turcja, Syria, Iran), a także w Jordanii, Arabii Saudyjskiej, Jemenie, Omanie,Katarze,Zjednoczonych Emiratach Arabskich, i Bahrajnie, oraz w Malezji, Pakistanie, Afganistanie,, Brunei,, na Malediwach,, na Filipinach, i w muzułmańskich społecznościach Indii, i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania, że wbrew popularnemu przekonaniu, jakoby była to praktyka charakterystyczna tylko dla muzułmanów, obrzezanie kobiet przeprowadzają również chrześcijanie oraz etiopska mniejszość judaistyczna (Felaszowie), a w żadnej ze świętych ksiąg islamu, chrześcijaństwa i judaizmu nie ma wzmianki o tej praktyce, a według danych z 2013 w niektórych państwach (Nigeria, Tanzania, Niger) obrzezanie kobiet częściej występuje u grup chrześcijan oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania że w niektórych społecznościach obrzezanie stanowi okrutny element ceremonii rytualnej i jest uważany za wskaźnik przejścia młodych dziewcząt w wiek dorosły, inicjacja w dorosłość i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania że ogólne wierzenie dostrzega w obrzezaniu sposób na kontrolowanie kobiet, gdyż głównie gwarantuje ono dochowanie dziewictwa do ślubu, ma również chronić przed „niemoralnymi” zachowaniami, a w przypadku dodatkowego zaszycia (infibulacji) ma, według przekonań osób praktykujących te zabiegi, zapewnić dziewczynie piękno wyrażone w gładkości jej okolic intymnych, jaką zyskuje po zabiegu, oraz, że obrzezanie ma również na celu pozbycie się łechtaczki jako zbędnej, „męskiej” części kobiety i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania że obrzezanie kobiet w porównaniu do obrzezania mężczyzn w mniejszym stopniu wiąże się z czynnikami religijnymi i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania że wiek dziewcząt w momencie obrzezania jest zmienny, mogą to być zarówno niemowlęta, jak i dzieci, nastolatki czy dorosłe osoby, przykładowo w Burkina Faso zwykle (dane z 2011) wiek obrzezanych dziewcząt wynosił od 1 do 9 lat i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania że obrzezanie kobiet jest powszechnie praktykowane w Afryce, na mniejszą skalę zabiegi są wykonywane również w Azji, Azji Mniejszej, na Półwyspie Arabskim, w Australii i w Ameryce Łacińskiej i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania że obrzezanie kobiet skutkować może przewlekłym bólem, infekcją, zespołem stresu pourazowego, pozbawieniem przyjemności z praktyk seksualnych oraz dodatkowym ryzykiem przy porodzie, jak intensywniejsze, niż normalne krwawienie po porodzie czy konieczność przeprowadzenia cesarskiego cięcia oraz, że ryzyko wiąże się również z rozpoczęciem praktyk seksualnych ze względu na ryzyko rozszarpania zaszytej tkanki i infekcji oraz obrzęku limfatycznego pochwy i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia świadomymi, wierzenia, promowania, doświadczania że klitoridektomia wykonywana była przy próbach zmiany orientacji seksualnej lesbijek, do lat 40. XX wieku próbowano również klitoridektomią leczyć padaczkę, szaleństwo, masturbację i histerię, oraz, że metody te promował Freud i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia tymi, którzy wykonują zabiegi obrzezania u innych, u dzieci, u dziewczynek, u kobiet, a w tym bez znieczulenia, bez zachowania podstawowych zasad higieny, dowolnymi narzędziami, a także po zastosowaniu rozmaitych substancji i kadzideł narkotycznych, w nieprzytomności, nietrzeźwości naszej i cudzej, także dokonywania takich zabiegów jako kobieta, np. położna, szamanka, znachorka, starsza kobieta i odpowiednio jako mężczyzna w takich rolach i nie tylko, oraz jako tacy narażania dziewczynek, kobiet, na choroby, cierpienia, okaleczania ich, bycia w tych kwestiach partaczami, powodowania rozmaitych infekcji, krwotoków, chorób, a w tym śmiertelnych, odpowiednio także leczenia skutecznie, nieskutecznie dziewcząt, dzieci, kobiet po takich zabiegach naszych, cudzych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia takimi dziewczynkami, kobietami, u których dokonano, wykonano, wykonuje się obrzezanie kobiet, w tym każdego typu obrzezanie, na żywo, bez znieczulenia, z zastosowaniem rozmaitych narkotycznych substancji jakich celem jest znieczulić, bez zachowania podstawowych zasad higieny, czystości, brudnymi i wytępionymi narzędziami, przez nietrzeźwe, nieprzytomne kobiety lub mężczyzn, położne, szamanki, znachorki i nie tylko, także przy świadkach i odpowiednio bez świadków, doświadczenia przy tych zabiegach ogromnego bólu, traumy, wstydu, przerażenia, rozmaitych nadmiernych krwawień, krwotoków, i nie tylko a także rozmaitych komplikacji, infekcji, stanów zapalnych, obrzęków, tężca, sepsy i rozmaitych innych powikłań, chorób wynikających z zabiegów, a także doświadczania rozmaitych komplikacji w przypadku przeżycia zabiegów, a w tym, m. in. obfitych krwawień i krwotoków w czasie menstruacji, bólu przy stosunkach, przy porodach, problemów z pęcherzem, i innych komplikacji, problemów, a także min. przy niektórych typach obrzezania konieczności ponownego zabiegu rozcinania krocza i nie tylko i odpowiednio powodowania tego u innych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-naszego a przez nas cudzego bycia tymi, którzy promują kontynuowanie tradycji obrzezania kobiet, którzy utrwalają to, pilnują, tępią i odrzucają kobiety które się przeciw temu opierają, którzy powodują wobec nich ostracyzm społeczny, które takie formy okaleczeń wymyśliły, stosują u siebie/innych, promują, podtrzymują, którzy to zwalczają i nie tylko, a w tym min. bycia takimi matkami, babkami, szamankami i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
-nie wyobrażania sobie abyśmy my/inni nie poddali się zabiegowi obrzezania jako kobiety, uważania tego za ważny element inicjacji, dopuszczający do życia w plemieniu, w społeczności, założenia rodziny i nie tylko, nawet kosztem bólu, cierpienia i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego skutków
Opublikowano: 23/03/2024
Autor: s_majda
Komentarze